CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dah Bulat" - Fattah Amin Nak Makan Manis Je 'Tempias' Kehamilan Fazura

17-8-2020 03:44 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 20768| Komen: 98

Description: "Saya tahu ada orang cakap, kalau isteri tak mengalami alahan, mungkin kena pada suami."
"Saya tahu ada orang cakap, kalau isteri tak mengalami alahan, mungkin kena pada suami."


Kredit foto: IG Fattah/Fazura

Fattah Amin mendedahkan selera makan bertambah sejak usia kandungan isterinya, Nur Fazura memasuki bulan kelima.

Katanya kepada Gempak, hari-hari mahu makan makanan manis saja.

"Sampailah bila tiba waktu saya mahu jalani penggambaran, saya sedar muka saya lebih bulat dari biasa," selorohnya.

Kata Fattah, Fazura bakal melahirkan pada Oktober nanti.


Kredit foto: IG Fazura


Walaupun teruja, aktor popular itu akui gementar menyambut kelahiran cahaya mata sulungnya kerana ini pengalaman pertamanya.

"Saya harap para peminat mendoakan agar segala urusan saya dan Fazura dipermudahkan oleh Allah SWT," ujarnya. - CARI
3

Bagus
4

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
6

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (23 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • SayaSayangMama

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lattehazelnut 17-8-2020 03:52 PM
Walaupun perut mcm da bulat tp ttap dilf gitew..
Quote BarbiePink 17-8-2020 03:57 PM
Edited by BarbiePink at 17-8-2020 04:31 PM

Tt ni chouls tak reti ke
nak tepek cerita betul?
Tepek ler cerita betul yg
Full story
Saja kan nak nak fattah
Kena hentam berjemaah

Ni i tepek

IMG_20200817_162755.jpg

Aktor popular, Fattah Amin berkongsi pengalaman  mengalami perubahan selera makan ketika usia kandungan isterinya, pelakon Nur Fazura memasuki bulan kelima baru-baru ini.

Namun menurut Fattah, dia tidak mengalami alahan teruk dan hanya mahu makan makanan manis setiap hari.

"Sewaktu usia kandungan Fazura memasuki bulan kelima, saya ada mengalami sedikit perubahan, saya tahu ada orang cakap, kalau isteri tak mengalami alahan, mungkin kena pada suami.

"Namun apa yang saya alami tidaklah teruk, saya cuma bertambah selera makan sahaja, ketika itu, hari-hari saya mahu makan makanan manis.

"Sampailah bila tiba waktu saya mahu jalani penggambaran, saya sedar muka saya lebih bulat dari biasa," selorohnya.




Fattah berkata demikan ketika ditemui di sesi penggambaran Kempen Saya Anak Malaysia 2020 di Dataran Merdeka petang tadi.

Kempen ini merupakan satu inisiatif kerjasama antara Kementerian Perpaduan Negara dan Universiti Utara Malaysia untuk terus memartabatkan perpaduan di negara kita sempena Hari Malaysia tidak lama lagi.

Tambah Fattah, dia kini berasa teruja dan pada masa yang sama gementar untuk menyambut kelahiran cahaya mata pertamanya itu.




"Sekarang kehamilan isteri saya sudah masuk bulan yang ketujuh, insya-Allah dia akan bersalin sekitar bulan Oktober ini, sikit masa sahaja lagi.

"Saya rasa teruja dan pada masa yang sama gementar kerana ini pengalaman pertama saya menyambut kelahiran cahaya mata, saya harap para peminat mendoakan agar segala urusan saya dan Fazura dipermudahkan oleh Allah SWT," katanya lagi.
Quote CurangLagi 17-8-2020 04:03 PM
BarbiePink: Tt ni chouls tak reti ke nak tepek cerita betul?Tepek ler cerita betul yg Full storySaja kan nak nak fattahKena hentam berjemaahNi i tepekAktor popula ...

Auwww.. Thankssss!!! {:childlike{:childlike{:childlike
Quote husna_amal 17-8-2020 04:11 PM
Wajah faz nampak berseri2 je time hamil ni.
Quote manehnya 17-8-2020 04:47 PM
Oke.. pastu Aku nak kena wat gapo
Quote diamond12 17-8-2020 04:54 PM
Cantek fazura
Quote awanearisu 17-8-2020 04:55 PM
Ingatkan perut yang membulat sama.
Quote Kurex 17-8-2020 04:58 PM
Menjadi sungguh senarai tajuk yg iols dah listkan sebelum ni....
Quote ErnaAriff 17-8-2020 05:03 PM
Tahniah!!!!
Quote kokocrunch 17-8-2020 05:07 PM
cantiknya Fazura
Quote farlis 17-8-2020 05:25 PM
Naik sungguh seri faz bila.mengandung...X sabar pulak tgu faz bersalin. Mesti comel anak diorang nih..

Mcm fasha nmpk letih lesu sgt, maybe 2x gugur dlm masa terdekat
Quote TomyamPuteh 17-8-2020 05:27 PM
Wpon bertukar jd tong dram, fattah ttp jd pojaan acik2 forum
Quote kucingitam 17-8-2020 05:49 PM
masa fattah baru mula berlakon, drama playboy itu suamiku, kurus kering yakmat..
Quote newyork 17-8-2020 06:05 PM
Baby girl kah
Quote chandrahusin 17-8-2020 06:13 PM
Sopan je baju Fazura
Selalu terbonjol baju pregnant msg
Quote YomiuriLandMae 17-8-2020 06:15 PM
owh kekdahnya..
Quote KBW2 17-8-2020 06:19 PM
Bulat? Manaa?

Quote Lailerthee 17-8-2020 06:23 PM
Berseri fazura ni
Quote rrgal 17-8-2020 06:24 PM
Cantiknya fazura. Semoga dimudahkan bersalin

Lihat semua komen(98)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 01:34 PM GMT+8 , Processed in 0.082329 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top