Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anak Durjana Cuba Rogol, Tembak Ibu Kandung

11-8-2020 02:29 PM Komen: 17
Anak durjana tergamak mengacu pistol ketika cuba memperkosa ibu kandungnya berusia 52 tahun.

Memetik TribunNews, ketika kejadian di Kecamatan Talang Ubi, Penukal Abab Lematang Ilir (PALI) di Sumatera Selatan itu, lelaki berusia 34 tahun berkenaan berada di bawah pengaruh dadah.


Gambar hiasan

Ketua Polis Daerah PALI Superintendan Yudhi Suharyadi berkata, mangsa yang berada di rumah tiba-tiba didatangi suspek yang mengacukan pistol ke arahnya dan cuba memperkosanya.

Suspek kemudian menembak ke arah ibunya apabila mangsa cuba melarikan diri.

Wanita itu bernasib baik tembakan berkenaan tersasar dan berjaya menyelamatkan diri serta meminta pertolongan.

Mangsa yang ketakutan terus membuat laporan di balai polis Talang Ubi sebelum anggota dikerahkan untuk menahan suspek.

Menurut Yudhi, suspek ditembak di bahagian kakinya kerana cuba melawan anggota ketika dia ditahan.

Hasil pemeriksaan mendapati, suspek membeli senjata berkenaan daripada rakannya dengan harga 400,000 rupiah (RM115).

"Suspek mendakwa ia dibeli untuk tujuan mempertahankan diri, tapi pihak kami akan menyiasat tujuan sebenar ia dibeli," tambahnya.

Kes masih dalam siasatan dan suspek berdepan hukuman penjara lebih 10 tahun kerana memiliki senjata api dan melakukan percubaan permerkosaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
7
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 17
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MariaClara 12-8-2020 06:25 PM
kesian mak beliau...kecik2 ditatang...di sayang di jaga...da besar ko makan mak ko balik...setan sgt..tp tula pengaruh dadah

Lain-lain Komen

Quote bondeh 11-8-2020 02:32 PM
Leluhur paling keji selepas leluhur sepet & leluhur sugu....
Quote ip_lepat 11-8-2020 02:47 PM
aje yang gampang perangai anak
Quote husna_amal 11-8-2020 03:04 PM
Orang yang dah terjebak dengan taik dadah ni patut dihukum gantung je. Kalau simpan pun bukan boleh diharapkan lagi mendatangkan banyak masalah je.
Quote shark_eow7 11-8-2020 03:11 PM
kalau tak bodoh mmg bukan kt sana la..
Quote sukacactus 11-8-2020 04:11 PM
Kalau dah penagih tu mmg la xguna seduit pun
Quote Kurex 11-8-2020 04:12 PM
Leluhur parashit
Quote dua_chzy 11-8-2020 04:20 PM
bondeh: Leluhur paling keji selepas leluhur sepet & leluhur sugu....


Kita di tanahair majoriti berkongsi DNA dengan ketiga leluhur ni.
Quote imransulaiman 11-8-2020 09:16 PM
Alhamdulillah puas hati jugak lah baca suspek ditembak di kaki {:good
Quote MontanaHannah 11-8-2020 09:43 PM
makan dadah ke
Quote sekngucing 11-8-2020 09:58 PM
leluhur... tak heran....
Quote swateng1 12-8-2020 09:38 AM
aneh2 jaaa indon nihhh
Quote tikusmontok 12-8-2020 10:13 AM
bondeh replied at 11-8-2020 02:32 PM
Leluhur paling keji selepas leluhur sepet & leluhur sugu....

bukan selepas tapi seiring dan sejalan...tak caya tanya babu indon @trisnalovezul  
Quote trisnalovezul 12-8-2020 10:17 AM
tikusmontok replied at 12-8-2020 10:13 AM
bukan selepas tapi seiring dan sejalan...tak caya tanya babu indon @trisnalovezul

lihat wanita indonesia coba slematkn diri dari diperkosa..kalo wanita malaysia?suka kan
Quote TomyamPuteh 12-8-2020 10:46 AM
Adik trisnazul ke tu?
Quote chinta89 12-8-2020 12:01 PM
husna_amal replied at 11-8-2020 03:04 PM
Orang yang dah terjebak dengan taik dadah ni patut dihukum gantung je. Kalau simpan pun bukan boleh  ...

Tapi hujung2 tuduh kata masyarakat yang menghukum diorang, pulaukan diorg dan x nak terima yg diorg dh berubah...
Quote tikusmontok 12-8-2020 01:55 PM
Edited by tikusmontok at 12-8-2020 02:44 PM
trisnalovezul replied at 12-8-2020 10:17 AM
lihat wanita indonesia coba slematkn diri dari diperkosa..kalo wanita malaysia?suka kan

yang atas feri tu tentu tak coba selamatkan diri..tau2 mati melekat kesedapan
Quote MariaClara 12-8-2020 06:25 PM
kesian mak beliau...kecik2 ditatang...di sayang di jaga...da besar ko makan mak ko balik...setan sgt..tp tula pengaruh dadah

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top