CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kirim Jentolak 'Ratakan' Rumah Madu Kerana Cemburu

10-8-2020 04:32 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5609| Komen: 22

Description: Tular video menunjukkan wanita nekad menghantar jentolak untuk merobohkan rumah madunya angkara cemburu tidak dibelikan rumah baru.
Tular video menunjukkan wanita nekad menghantar jentolak untuk merobohkan rumah madunya angkara cemburu tidak dibelikan rumah baru.


Kredit foto: IG smart.gram


Menurut Suara.com yang dipetik Harian Metro, kejadian dipercayai berlaku di Desa Mangga Dua di Serdang Bedagai, Sumatera Utara.

Menurut Sugi Sergai yang merakam insiden itu, wanita berkenaan cemburu dan mengamuk selepas mengetahui suaminya membelikan rumah baru untuk isteri muda yang didakwa hamil tiga bulan.



Video itu menunjukkan jentolak berkenaan merobohkan bumbung dan dinding rumah terbabit sehingga rata. - CARI
1

Bagus
1

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (3 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bakingsoda 10-8-2020 04:51 PM
dah bulldoze rumah tangga org rasakan rumah sendiri pulak kena
Quote CiliPadiSedap 10-8-2020 05:02 PM
bingainya isteri pertama. silap2 duduk dalam penjara.
Quote dodolpandai 10-8-2020 05:10 PM
ada gambar madunya x?

Quote lipans 10-8-2020 05:12 PM
Lain macam dia punya cemburu.
Quote Cumikucingku 10-8-2020 05:33 PM
Power betul bini 1st. Kagum aku...
Quote Xim 10-8-2020 05:33 PM
Harap2nye mmg rmh sendiri la bkn rmh sewa...kalau x,lg naya nak byr ganti rugi....herherher .....
Quote Knowlee 10-8-2020 06:07 PM
Suami tak adil. Kalau belikan isteri muda rumah baru, isteri lama pun kena rumah baru jugak. {:nose
Quote LadyCarefree 10-8-2020 06:10 PM
Hehehehe kt sana extreme betul tindakan2 mereka
Quote Artemesiaa 10-8-2020 06:12 PM
Orang tengah marah mana dia peduli akan kena hukuman atas tindakanya atau tidak
Quote Binitua 10-8-2020 06:14 PM
Rasakan. Begitulah hancurnya hati seorang bini tua bila tahu Abang ajinya beli rumah baru untuk madunya...... walaupun di kawasan rumah setinggan yang lebih rendah tarafnya.
Quote ninja boy 10-8-2020 06:16 PM
Wah binitua menjawab
Quote star_karat 10-8-2020 06:21 PM
Isteri tua yang operate bulldozer ker ? Hancur rumah.
Quote bloodyamuk 10-8-2020 07:20 PM
kerana baperrrrr ...sabo la kak oihhhh kalo laki hang tak adil kat dunia ni tuntut cara betul, kalo boleh sabar, sabar, ko  ingat takde balasan ancaman ke kat suami yang tidak adil kepada isteri2nya kat akhirat nanti?

silap2 ko ke penjara, anak2 ko nanti madu jaga kat rumah sewa ko jugak...
Quote missyL 10-8-2020 08:57 PM
Blm baca da agak kt indon lol
Quote Nenasketum 10-8-2020 09:45 PM
Dahlah takderk physical distancing, suma nunggu sampai abis rumah kena roboh. Pelik sungguh
Quote MissVixen 10-8-2020 09:57 PM
Trisna runtuhkan rumah bini ke tiga zul.
Quote belilies 10-8-2020 11:29 PM
Yasssssssss.........

Syabasss betteh! Patut buat camni kat pencaras pencaras di mesia. {:thief
Quote CatMiow 10-8-2020 11:55 PM
Power gila bini...
Quote dani-rox 11-8-2020 12:44 AM
Hell hath no fury like a woman scorned konsepnya

tp lg baik kalau ratakan masa somi dan madu tgh beromen di dalam

Lihat semua komen(22)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-3-2023 06:18 AM GMT+8 , Processed in 0.088936 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top