Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Remaja Main Kayu Tiga Dijerut Lepas Disetubuhi Kekasih, Mayat Disumbat Dalam Guni

7-8-2020 04:13 PM Komen: 18
Angkara cemburu kekasih bermain kayu tiga, remaja lelaki nekad menyetubuhi teman wanita sebelum membunuhnya.

TribunNews melaporkan, pembunuhan di Bandung itu terbongkar selepas ibu suspek berusia 17 tahun berkenaan curiga dengan guni yang ditinggalkan di rumahnya.


Gambar hiasan

Ketua Polis Komisioner Hendra Kurniawan mengesahkan kejadian bagaimanapun enggan mendedahkan identiti mangsa yang juga masih di bawah umur.

Katanya, kejadian berlaku pada Rabu sekitar jam 5 petang apabila mangsa ke rumah sewa suspek dengan menaiki basikal.

Justeru, suspek bertanya mengenai posting seorang lelaki di media sosial mangsa yang kemudian mengakui itu teman lelakinya.

Cemburu dan kesal dengan kecurangan kekasihnya, suspek memujuk mangsa melakukan hubungan intim seperti suami isteri di rumah sewa berkenaan.

Sebaik selesai bersetubuh, remaja terbabit terus menjerut leher mangsa menggunakan tali yang ditemuinya hingga meninggal dunia sebelum menyumbat mayatnya ke dalam guni dan ditinggalkan begitu saja di ruang tamu.

Sebaik kembali ke rumah itu, dia disoal ibunya yang menemui guni berkenaan dan curiga dengan isinya.

Ibu suspek terkejut apabila anaknya mengakui baru selesai membunuh mangsa dan memujuk remaja itu menyerahkan diri di balai polis.

Suspek berdepan hukuman penjara lima tahun hingga 15 tahun dan kes masih dalam siasatan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
1
0
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Apa Hal Semua Perempuan Nak Lelaki Jadi Dr Sheikh Muszaphar? Dia Lainlah, Kaya
Siti Zailah Dikritik Lagi, Selendang Louis Vuitton Pula Jadi Sasaran
Kes Terowong Dasar Laut, Lim Guan Eng Mengaku Tak Salah Minta Suapan
Walau Dapat Balik IG, Linda Rafar Tetap Kecil Hati Dengan Pihak Yang Jauhkan Diri
Mommy Is Pregnant! Lara Alana Teruja Bakal Dapat Adik
Hampir Lima Tahun Beroperasi, Tomok Akur Tutup Bisnes Tudung Arriandra
Tak Kisah Dikecam, Ellie Suriaty Desak KKMM Segerakan Lesen Kepada YouTubers
Tunang Dayana Roza Ikut Pesan Arwah Nenek, Cari Isteri Yang Putih
Parti Bersatu Rakyat Malaysia, Tun M Dijangka Umum Parti Baru Petang Ini
Dayang Nurfaizah Takut Nak Buat Rawatan Kosmetik
Achey Sanggup Ubah Suai Rumah Demi Mak Ayah
Bukan Main Cantik, Ingat Perempuan Tulen!
Jumpa Ular Tedung Dalam Tab Mandi, Semua Angkara Sang Suami!
Lelaki Hilang Dompet, 14 Tahun Kemudian Baru Jumpa Semula
Makan Nuget Berinti Topeng Muka
Bella Astillah Sanggup Beli MPV Demi Keselesaan Keluarga
Eina Azman Dilabel Bodoh Sebab Pakai Baju'Turtle Neck'
Lia Natalia Diekori Individu Misteri
Aliff Aziz Mengaku Salah Mencuri, Berkelakuan Tak Senonoh
Tunggu Kakak Ruhainies Kahwin Dulu, Mr E Dah Sedia Kahwin Tahun Ini?
Ini Pesan Neelofa Buat Yang Kekwat Dengan Pereka Fesyen Tempatan
Ikut Ke Kelab Malam Takut Suami Berfoya-foya Dengan Wanita Lain
Berdosa, Mufti Kecewa Pemimpin Gagal Tunjuk Contoh Pada Rakyat
Budak Perempuan Lari Rumah Lepas Hampir Botak 'Didisiplinkan' Bapa
Telan 20 Biji Paracetamol Tertekan Dirogol
Beli Rumah Dapat Janda Ayu
'Prank Gelang Pink', Polis Akan Ambil Tindakan

Komen Terbaru

Quote kemaruk 8-8-2020 10:04 PM
bangkem masih ingat gambar budak pompuan indon mati mengangkang dengan cangkul masih lagi dalam kemaluannya

rasa2nya korang pon masih ingat kes nih

kejam giler

Lain-lain Komen

Quote dua_chzy 7-8-2020 04:33 PM
Amboi remaja nusantara sekarang.
Quote ChildrenOfBodom 7-8-2020 04:38 PM
Haritu gantung diri gara2 cinta ditolak. Apa dh jadi ngn negara gdp 1 trillion usd, jantan2nya lembik sial
Quote husna_amal 7-8-2020 04:40 PM
Teruknya dah la rogol lepastu bunuh cara kejam pula tu. Kenapa lah hukuman dia tak berat sangat.
Quote Kurex 7-8-2020 04:45 PM
Ni mati dalam apa ni?
Quote Jitu 7-8-2020 05:07 PM
husna_amal replied at 7-8-2020 04:40 PM
Teruknya dah la rogol lepastu bunuh cara kejam pula tu. Kenapa lah hukuman dia tak berat sangat.

(Cemburu dan kesal dengan kecurangan kekasihnya, suspek MEMUJUK mangsa melakukan hubungan intim seperti suami isteri di rumah sewa berkenaan)

nampaknya secara rela bkn rogol


Quote duri_durians 7-8-2020 05:08 PM
sanggup tu pujuk dulu nak rasa untuk terakhir kali.
dah puas, bunuh
Quote prettyuglybabe 7-8-2020 05:50 PM
indon berkualitas kata trisna
Quote Artemesiaa 7-8-2020 06:01 PM
Kejamnya perbuatan
Quote bluebutter 7-8-2020 07:31 PM
Org org bandung kebanyakannya lawa lawa. Baik lelaki or perempuan.
Quote shysari 7-8-2020 08:36 PM
Pujukan maut
Quote crazybeach 7-8-2020 11:57 PM
Kurex replied at 7-8-2020 08:45 AM
Ni mati dalam apa ni?

mati dalam guni
Quote buapakperut 8-8-2020 12:37 AM
Jitu replied at 7-8-2020 09:07 AM
(Cemburu dan kesal dengan kecurangan kekasihnya, suspek MEMUJUK mangsa melakukan hubungan intim se ...

bawah umur lagi ceweknya,automatis kes rogol
Quote sukacactus 8-8-2020 07:11 AM
Hebat2 sungguh watak2 dlm news ni
Muda2 lg dah mental
Yg pompuan tu playgirl
Cuma mak je yg boleh pakai
Quote supernaturalee 8-8-2020 09:26 AM
Jitu replied at 7-8-2020 05:07 PM
(Cemburu dan kesal dengan kecurangan kekasihnya, suspek MEMUJUK mangsa melakukan hubungan intim se ...

Buat post mortem dulu br blh kata rogol ke x

Side die ye lh blh kata consent
Side perempuan yg dh x bernyawa?

Btw max 15 thn je?
Ringan
Patut 25 thn without parole
Quote MontanaHannah 8-8-2020 09:32 AM
mrk xfaham apa makna maruah agaknya????????

bodo sgt ke ,asyik leka main hp sampai xbelajar apa pun .
Quote MontanaHannah 8-8-2020 09:33 AM
sudah jadi mayat sudah terlewat utk berubah.
Quote chilly 8-8-2020 10:00 PM
Biasanya sorok tak kira apa tali sebab takut anak kecik main dan tak sengaja terjerut leher. Sekarang kena buang terus sebab takut kalau  laki, boipren, skandal main jerut-jerut leher bini, gelpren, selingkuh pulak.
Quote kemaruk 8-8-2020 10:04 PM
bangkem masih ingat gambar budak pompuan indon mati mengangkang dengan cangkul masih lagi dalam kemaluannya

rasa2nya korang pon masih ingat kes nih

kejam giler

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top