Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mahu Gadis Pujaan Lihat Mayat Tergantung Depan Rumah Kerana Kecewa

3-8-2020 06:25 AM Komen: 27
Lelaki ditemui maut dipercayai akibat bunuh diri selepas mengalami masalah dalam percintaan.

Kompas melaporkan, dalam kejadian di Kalimantan pada Sabtu itu, mayat mangsa, Wangun, 20, ditemui tergantung di pokok di halaman belakang rumah salah seorang penduduk Desa Lampeong di Kecamatan Pematang Karau.


Gambar Hiasan

Polis tidak menolak kemungkinan mangsa membunuh diri selepas menemui pesanan ringkas di telefon pintar miliknya dipercayai ditujukan kepada gadis pujaannya.

"Esok, kamu lihat aku bunuh diri di hadapan rumah kamu. Biar kamu lihat mayatku," kata Ketua Polis Daerah Pematang Karau, Inspektor Rochman Hakim, lapor Antara.

Malah, hasil bedah siasat juga tidak menemui kesan luka atau lebam akibat pukulan objek tajam mahupun tumpul.

"Kami simpulkan kematian mangsa sebagai bunuh diri," ujarnya.

Berdasarkan keterangan beberapa saksi, Wangun sedang mendekati seorang gadis berusia 21 tahun dan meluahkan hasrat ingin tinggal bersama di rumah gadis itu.

Bagaimanapun, permintaannya ditolak gadis berkenaan yang ingin tinggal bersama ibu bapanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MJ90 7-8-2020 01:14 AM
Pastu pompn tu bahagia ngan laki lain  . {:nose

Lain-lain Komen

Quote sukacactus 3-8-2020 06:39 AM
Bagus!
Xsempat membiak laki species pendek akal
Quote bakingsoda 3-8-2020 06:42 AM
kalau aku gadis tu bersyukur dah mampus org gila ni, tapi bangang tol dtg bunuh diri depan rumah aku
Quote bluebutter 3-8-2020 06:44 AM
Sian makbapak budk lelaki ni.
Quote raihaneem 3-8-2020 08:15 AM
Tktau nak kata pa...kenapa kecewa smpai pndek akal begitu..
Tp ndak apa2 lah..sekurang2 nya dia tak jerut leher..pukul atau bunuh si perempuan itu
Quote Supersirap 3-8-2020 11:29 AM
Sungguh murah harga sebuah nyawa itu, mungkin ada masalah mental
Quote darkness 3-8-2020 11:37 AM
Siannya ko dikk...
Quote ikanmasin 3-8-2020 11:54 AM
sia2 mak bapa ko usahakan tanggung besarkan ko tp ko bunuh diri semata2 sbb perempuan tu tolak cinta mu..masa buat kepututsan tu tak fikir ke nak berbakti kat mak bapa ko dl..ni ko tinggalkan malu selamanya utk mak bapa ko tanggung pl di dunia..
Quote damsel_fiji 3-8-2020 11:59 AM
Leluhur
Quote bloodyamuk 3-8-2020 12:05 PM
trauma aku baca kes2 laki obses macam ni...ko dah kenape? belajar la redha kalo kena reject...
Quote ramaramu 3-8-2020 12:17 PM
hmm bodoh betul
Quote cHimo 3-8-2020 12:31 PM
Gila memang
Quote NekNgah 3-8-2020 12:54 PM
Nasib juga tak dibunuhnya cewek itu.  Seremmm...
Quote Artemesiaa 3-8-2020 12:56 PM
Tindakan yang merugikan diri sendiri akibat terlalu mengikut perasaan
Quote MissVixen 3-8-2020 12:58 PM
Bodohnya. Dia bajet perempuan tu kisah ke? Hahaha. Lagi dia bersyukur sebab tak pilih kau ada la. Ingat macam filem agaknya, nak merintih bagai.
Quote any42 3-8-2020 02:32 PM
nsib baik xragut nyawa ank org. cinta x dsambut pun dah kecewa sbegitu rupa tu blum lg ditimpa msalah lain.
Quote nuninanoona 3-8-2020 03:36 PM
emangnya cewek lo beneren kisah sama lo?dasar enggak punyai akel!
Quote Xim 3-8-2020 03:43 PM
Hrp2nye x bergentayangan roh dia yg konon x aman tu....mcm la bunga ade sekuntum je kat dunia ni....
Quote husna_amal 3-8-2020 04:01 PM
Kesian sebab jadi bodoh sebab cinta ditolak.
Quote ChildrenOfBodom 3-8-2020 04:17 PM
pathetic simp

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top