Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tikam Dua Kali, Terus Campak Isteri Dalam Parit

29-7-2020 03:16 PM Komen: 10
Seorang suami ditahan polis selepas membunuh isterinya di rumah percutian mereka di perancis.

Billy Kruger dan isterinya Laure Bardina-Kruger, 52, dipercayai bertengkar sebelum bertindak menikamnnya dua kali menggunakan pisau.

AFP melaporkan, kedua-duanya menetap di Jakarta di mana lelaki warganegara Amerika Syarikat itu bekerja sebagai jurulatih selam skuba, sementara isterinya pula adalah seorang guru.

Laure Bardia, Foto: Facebook
Kruger telah membuang mayat isterinya ke dalam parit di kawasan kampung di Peyricar-de-Mer.

Difahamkan sebelum kejadian, ayahnya mengesyaki sesuatu yang pelik kerana pasangan itu tidak mengucapkan selamat tinggal sebelum berlepas ke Jakarta.

Media tempatan melaporkan, lelaki berkenaan kini ditahan sementara menunggu perbicaraan.

Pasangan itu sudah berkahwin selama 26 tahun. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
4
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 10
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote TravellingBear 29-7-2020 08:29 PM
keje sbg cikgu apa je kat indonesia sana....

Lain-lain Komen

Quote lipans 29-7-2020 03:18 PM
terpengaruh dengan leluhur le ni.
Quote minguk 29-7-2020 03:40 PM
kesiannya dapat suami kejam
Quote husna_amal 29-7-2020 03:51 PM
Dah lama hidup bersama pun tergamak nak bunuh isteri.
Quote sehirkedi 29-7-2020 04:02 PM
Helok lah nama 'kruger' perangai serupa freddie kruger.
Bini punyalah cantik manis, kesian kat mendiang bersuamikan  spesis tak berguna!
Quote Lailerthee 29-7-2020 04:26 PM
Kesian wife mati gitu je
Quote shark_eow7 29-7-2020 05:08 PM
bini dah tua pon lawa... laki buduh betull
Quote Artemesiaa 29-7-2020 06:30 PM
Kejamnya perbuatan ni kes sebab ada scandal ke sebab duit insurance
Quote MontanaHannah 29-7-2020 08:18 PM
         Ada masalah mental .
Quote salamon 29-7-2020 08:27 PM
laki ni gileee
Quote TravellingBear 29-7-2020 08:29 PM
keje sbg cikgu apa je kat indonesia sana....

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top