Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Kambing Ditahan Polis Gara-Gara Tak Pakai Pelitup Muka

28-7-2020 11:35 AM Komen: 15
Padah tak pakai pelitup muka, seekor kambing ditahan polis.

Kejadian yang berlaku di Beconganj, Kanpur, India itu menyaksikan haiwan tersebut dibawa ke balai polis dengan menaiki jip.

Laporan media temopatan menyatakan, pemilik kambing yang menyedari kejadian itu telah bergegas ke balai dan kemudiannya diberi amaran supaya tidak membiarkan kambing tersebut berkeliaran.

Foto: Agensi
Pada awalnya, pihak polis mahu menahan seorang remaja yang tidak memakai pelitup muka namun dia bertindak melarikan diri.

Jurucakap balai polis Anwarganj berkata, Dia bertindak melarikan diri sejurus melihat pihak berkuasa dan meninggalkan kambing tersebut. Polis kemudiannya menahan haiwan itu. 

Salah seorang anggota polis yang menyertai operasi tersebut mendakwa kambing tersebut melanggar perintah lockdown kerana tidak memakai pelitup muka.

Ramai orang kini memakaikan pelitup muka pada anjing mereka. Jadi, mengapa tidak kambing juga berbuat demikian? soalnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
4
Bosan
1
0
0
Komen: 15
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Knowlee 28-7-2020 06:54 PM
I just want to laugh....

Lain-lain Komen

Quote helicornia 28-7-2020 11:39 AM
comel le kambing pakai mask haha
Quote VirusDetected 28-7-2020 11:44 AM
mau dikunyah & ditelannya mask tu bila dipakaikan kat kambing2 tersebut
Quote prettyuglybabe 28-7-2020 11:51 AM
kesiannya kambing..
Quote matchstick 28-7-2020 12:11 PM
Kambing tu mcm jadi tebusan supaya tuan dia menyerah diri kot
Quote Kurex 28-7-2020 12:16 PM
Nasib baik bukan lembu
Quote MissyMolly 28-7-2020 12:20 PM
Cian kambing ne tiggai..raya korban ni bahaya ooo tk bertuan
Quote merrissa 28-7-2020 12:34 PM
ala saja la tu nak buat korban
Quote Xim 28-7-2020 12:37 PM
Sian kambing tu....x pasal2 je dijebakkan....
Quote wan_mhd 28-7-2020 02:14 PM
"Hiduplah seperti lilin menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain."
Quote husna_amal 28-7-2020 02:43 PM
Tak sangka kat sana SOP dia binatang pun kena pakai pelitup muka
Quote ikanmasin 28-7-2020 03:06 PM
kesian kambing tu nsb baik tn nya kene bg amaran jer
Quote dua_chzy 28-7-2020 03:13 PM
Alasan kan? Padehal ko nak kendurikan cik Beng.
Quote kukuhalus 28-7-2020 03:34 PM
alasan je tu...
nnti kena korban...sape suh ko xpki mask
Quote kaseh80 28-7-2020 03:36 PM
Kesianya kambing tu so cute
Quote Knowlee 28-7-2020 06:54 PM
I just want to laugh....

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top