Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Safiey Illias Nak Tukar Warna Mata Di India

27-7-2020 04:49 PM| Komen: 164

Safiey Illias nak tukar warna mata pula.

Kata penyanyi lagu Syinta Gila itu dia akan melakukan pembedahan tersebut di New Delhi, India.

"Ronanya ialah Frost Gray. Ia ditaja dan pakarnya daripada Amerika Syarikat,"katanya kepada Media Hiburan.

Foto: IG
Menurutnya lagi, ia merupakan satu kaedah kosmetik dengan menanam implant iris pada mata.

Difahamkan prosedur tersebut adalah bertujuan untuk memperbaiki kekurangan pada mata namun turut dilakukan bagi tujuan kosmetik.



Safiey Illias kata dia sanggup berhabis wang ringgit demi kecantikan dan kepuasan hatinya.

"Bagi saya tak mengapalah, janji saya tak habiskan pada orang lain. Kita buat bisnes, mahu jadi cantik. Ada yang suka labur bina rumah besar, ada yang suka ubah dapur, beli baju dan sebagainya."


Sebelum ini  Safiey turut mendedahkan dia menjalani proses pembedahan pada wajah, payudara dan punggung dengan kos mencecah jutaan ringgit.

Dalam masa yang sama usahawan ini sempat menasihatkan kepada orang lain suapaya tidak mengikut jejak langkahnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 164
Komen

Previous : Manggis De Fam Ditinggalkan Kekasih Sebab BerKulit Gelap

Next       : Alya Iman Bercinta Dengan Lelaki Anak Dua

Komen Terbaru

Quote immaryjane 13-8-2020 07:17 PM
anony-mous replied at 12-8-2020 11:42 PM
i tgk gmbar lama dia jauh lg eloj, dah iras adk anzalna, si piah nasir. now pelik sgt!!! latest igtv ...

Depan2 okay je chuols bile bengkak tu dah susut. Tp dgn mekap la
Dh buang mekap tak tahu la ghupe ape dia hahaha

Lain-lain Komen

Quote Normabaru 27-7-2020 04:50 PM
Buatlaaaaa... Semoga terkena covid dan terus kojol di sana nnt. Aminn
Quote Kurex 27-7-2020 04:51 PM
Jutaan yg nampak macam murah{:question
Quote emera 27-7-2020 04:54 PM
Tetaplah jantan muka kau dek!!
Quote Madel 27-7-2020 05:00 PM
Telinga capang tu tak nak direpair ke
..agak huduh yach

Quote bakingsoda 27-7-2020 05:07 PM
serious burok gila muka plastik dia. aku cadangkan syinta giler b*** ni beli cermin berkualiti
Quote cikatilia 27-7-2020 05:09 PM
huduhnya wajah heshe sekarang
Quote EvieWanKenobi 27-7-2020 05:09 PM
buruknya rupa.. lain betul dari rupa asal..
Quote mesmerize 27-7-2020 05:12 PM
panjang pipi heshe kan.. nampak tak natural .. dah memang tak natural pun dek
Quote love_warrior 27-7-2020 05:12 PM
Semoga Di beri hidayah
Quote SherryZass 27-7-2020 05:14 PM
Makin pelik, tak cantik, hodohhh muka heolls lepas repair memacam Sedehhhh
Quote kucingitam 27-7-2020 05:18 PM
bisnes kosmetik, tapi buat pembedahan nak bagi cantik..

bodoh manalah beli kosmetik dia ni..
Quote arm_band 27-7-2020 05:47 PM
duit banyak2 camtu je ke mampu buat muka? kesian

tak reti2 lagi ke acik2 gundu boikot bisnes dia ni
Quote miu84 27-7-2020 05:49 PM
Cantek keeeee
Quote Knowlee 27-7-2020 05:50 PM
Nanti lama lama dah takde yg boleh diubah, masa tu muka tu mencair...
Quote SR4tahun 27-7-2020 05:53 PM
dia ni ada byk duit pegi la guna surgeon kylie jenner tuuuu. kata kaya kannnn. takpun mungkun muka kau xdpt diselamatkan kot. kuat sgt gene jantan kau dik. kalau kawin dah anak 4-5 kot
Quote tumpanglalu74 27-7-2020 06:04 PM

Buat bijik mata..

Quote shark_eow7 27-7-2020 06:05 PM
sudah sudah lah safiey.. tak de jadi lawanya kamu tu. makin pelik rupa adela.
Quote Hoola 27-7-2020 06:06 PM
Semoga di akhirat nnti berwajah nur.sekian.
Quote lilymaylily 27-7-2020 06:07 PM
tumpanglalu74 replied at 27-7-2020 06:04 PM
Buat bijik mata..

Adakah macam kes Sarah McDaniel? Serious cari pasal sebab boleh buta. Semua orang yang buat ada complication.

Lihat semua komen(164)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top