Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Remaja Positif Covid-19 Dirogol Pesakit Dalam Pusat Rawatan

26-7-2020 01:22 PM Komen: 35
Remaja perempuan positif Covid-19 dirogol ketika menerima rawatan di sebuah pusat rawatan di ibu kota.

Menurut CNN seperti dipetik Harian Metro, mangsa dirogol lelaki berusia 19 tahun yang juga pesakit di pusat rawatan sama sebelum keluarganya membuat laporan polis pada 16 Julai lalu.


Kredit foto: CNN

"Mangsa berusia 14 tahun tidak mengenali suspek dan dia dirogol di kawasan pengasingan dan suspek bersama seorang lagi rakannya berusia 20 tahun terbabit dalam kejadian berkenaan," kata Timbalan Pesuruhjaya Polis Delhi, Parvinder Singh.

Sebelum kejadian, suspek dan mangsa yang disahkan positif wabak itu ditempatkan di Pusat Penjagaan Sardar Patel di Chhatarpur yang mampu memuatkan 10,000 katil.

"Berdasarkan maklumat, mangsa mendakwa lelaki berusia 20 tahun itu merakam kejadian menggunakan telefon bimbitnya dan kami turur menyiasat dakwaan itu mengikut kesalahan rogol mengikut Akta Perlindungan Kanak-Kanak dari Jenayah Seksual," katanya.

Kedua-dua suspek yang ditahan bagaimanapun diperintahkan hakim untuk dirawat di hospital kerajaan kerana masih positif Covid-19.

Manakala, mangsa kini menerima rawatan di hospital berbeza. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 35
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote missyL 27-7-2020 08:50 PM
lampor replied at 27-7-2020 10:47 AM
Patut acik super ring bersyukur dok kat malaysia. Bawah kerajaan mana2 pun, keselamatan wanita ter ...

Hahaha.
Same je sume u yg bawah tu .
Bkn tgok rupe pon.
Tp bersyukur la jgk dok msia.
Keselamatan wanita n hak wanita masih terjaga

Baru bace ade White female solo traveler ke india konon nk hilang kn depress kene rogol pancung n gantung kt pokok.
Rasenye xde keadilan dah tok die.

Rip harap nye

Lain-lain Komen

Quote sarah82 26-7-2020 01:23 PM
Delhi? Erk.. Dalam dok sakit2 tu.. Dempat lagi merogol.
Quote miss_perfect 26-7-2020 01:27 PM
Terkejut baca ni ingatkan kat Malaysia... tapi bila tengok negara tu... mampu mengeluh panjang je la... sedih la. Kesian perempuan2 kat sana
Quote dua_chzy 26-7-2020 01:29 PM
Mother Yindia, it's time thou castrate thy rapists!
Quote ninja boy 26-7-2020 01:33 PM
Dah agak india, wanita mereka x mau bunuh semua lelaki2 mereka 1 malam esoknya separuh populasi sudah mati, masalah selesai
Quote matryoshka 26-7-2020 01:38 PM
Apelah sangap sangat jejants Yindiah yinnnih... Nonet asik meregang je ke x kira dlm ape situasi pon...
Quote YouWilted 26-7-2020 01:40 PM
Akibat sembah kotey banyak sangat
Quote Zaien 26-7-2020 01:56 PM
Oh delhi?{:nose
Quote matbad 26-7-2020 02:09 PM
Sana punya kiraan rogol setiap 5minit gilossss
Quote missyL 26-7-2020 02:39 PM
India and rogol berpisah tiada.
Mostly sbb ramai xnk report sbb nk jaga nama keluarga tkut nti xde org nak ank mereka lagi.
Lgi2 la corruption polis lgi
Lgi2 klo kawasan pendalaman.
Mmg lepas bebas je perogol
India pn mmg memandang rendah golongan wanita. Lgi2 klo kasta rendah.
Sian sgt kaun wanita di india.
Bertabahlah...
Quote Bedah.Cun 26-7-2020 02:59 PM
Neh la negara kebanggaan tamizh nadu. Blahlahhj
Quote rosasen 26-7-2020 03:39 PM
sama2 positif apedehall kihkih
Quote putericahaya999 26-7-2020 03:44 PM
Xasing ke puan laki
Quote dudaberhias 26-7-2020 03:51 PM
dia sebut ibu kota aku ingatkan sini... memang dah terkejut beruk... sekali rupanya di yindia.. terus tak terkejut...  banyak betul kes rogol dekat sana katanya sebab banyak makan rempah ratus dan kari mari
Quote bloodyamuk 26-7-2020 04:32 PM
aku mati2 ingat nak malaysia
Quote bungarose 26-7-2020 04:38 PM
Camtu ajer pusat kuarantin diaorang
Elok sumbat rakyat malaysia yang merungut2 tak puas hati kuarantin di hotel malaysia.
Quote cucuq 26-7-2020 05:05 PM
ayoyoyo ayoppa sakit2 pon sempat lagi batang nak beraksi ea
Quote honeybee1802 26-7-2020 05:07 PM
Yindia rupanya....ptt hikuman bunuh potong kotey ja depa ni...
Quote damsel_fiji 26-7-2020 05:09 PM
baca tajuk jer terbayang india..rupa2 nya mmg betul
Quote missus_meow 26-7-2020 05:26 PM
dahlah tgh sakit. harap perogol mati sbb covid 19

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top