Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila Sah Bercerai

22-7-2020 11:48 AM| Komen: 216

Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila sah bercerai pada 9 Julai lepas secara hakam di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Perkara itu disahkan sendiri oleh Nabila dan menyatakan ia dibuat dengan hati terbuka dan akur dengan ketentuan Ilahi.

Foto: IG
"Saya syukur proses ini berjalan dalam keadaan saya dan Sharnaaz dalam hubungan yang baik. Jadi kita terima dengan hati terbuka dan akur ketentuan Allah SWT.

"Kami anggap apa yang berlaku jodoh tak panjang dan tak pernah fikir jodoh kami sampai di sini saja. Lagipun mana ada orang kahwin nak bercerai. 

"Kami berdua berharap boleh bekerjasama dengan baik untuk besarkan anak tunggal, Jebat Jayden.  Itu yang paling penting. Jayden tak perlu terkesan dengan apa yang terjadi antara kami. Kalau kami berdua boleh uruskan dengan baik, InshaAllah. Saya akan cuba apa terbaik untuk anak saya," katanya kepada Harian Metro. 


Tambah Nabila, dia dan bekas suami tidak bermusuh sebaliknya berkawan baik.

"Kami berkawan dan banyak berborak bertukar pendapat dengannya. Kami tak bermusuh. Ketika Sharnaaz datang jumpa anak, saya akan duduk sekali dan melayan seperti kawan.

"Saya cuba jadi ibu yang terbaik dan ingin berterima kasih kepada Sharnaaz. Saya juga masih dalam proses nak belajar apa yang terbaik untuk anak saya. Maklumlah ini anak pertama, jadi banyak yang saya tak tahu."


Nabila juga Sharnaaz adalah ayah yang baik kerana setiap hari datang melawat.

" Sharnaaz seorang ayah yang bagus. Hari-hari dia datang luangkan masa dengan Jayden. Itupun sudah buat saya sangat gembira. 

"Yelah siapa lagi  nak sayang anak kita betul-betul kalau bukan kami berdua." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 216
Komen

Previous : 11 Tahun Impi Tubuh Langsing, Zulin Aziz Nak Lancar Produk Pengganti Makanan?

Next       : Balu Abam Bocey Jual Cempedak Goreng Untuk Sara Keluarga

Komen Terbaru

Quote NurAlia14 30-7-2020 08:26 PM
Kalo xske kalo benci xkn la blh mcm tu..tgk fizo dgn mawar hbs terus xde dh penampakan bersama2..ni siap blh kua sama2 aku tag ko ko tag aku gitew

Lain-lain Komen

Quote mieymiey 22-7-2020 11:52 AM
Semoga berterusan yach bersikap begini.
Takmo la main sindir-sindir d media sosial.
Harap depa berdua ni matang, demi anak.
Haaa gitchuuuu iols nasihat macam la depa ni baca
Quote groundfloor 22-7-2020 11:53 AM
Hope the best for both of you...
Quote tumpanglalu74 22-7-2020 11:56 AM
Yo yo..
Quote Kurex 22-7-2020 11:59 AM
Senaziah taknak meroyan dalam socmed ke pasal ni??
Quote lolipopbiru 22-7-2020 11:59 AM
Edited by lolipopbiru at 22-7-2020 12:44 PM

hmm tak sangka pengakhiran begini ingatkn boleh rujuk balik sbb nmpak ok.
family lofa setakat ni dua dua kakak dia (saradina dan nabila) 2x dh cerai
mak sedara lofa 2,3 org pun jenis cerai berai jugak.

latest: saradina yg baru je kwin januari 2020 haritu kt pasir mas,(kawin kali ke-2) pun skrg dah tak ada dh dgn suami yg tu. x ada penampakan dh dlm video dan any event kt rmh lofa/mamatini.

Quote Kejora927 22-7-2020 12:06 PM
Salam takziah.. semoga both akan dpt lebih baik..
Quote haruslah 22-7-2020 12:12 PM
Ape nak kata an
Sampai situ...harap2 si comel jayden x tkesan
Kesian budak2 xtau ape....
Jgn gaduh2 pas cerai yer...
Sbb cerai bukan pengakhiran tp permulaan....
Quote Normabaru 22-7-2020 12:16 PM
Haha.. Ayattttt nanas.. Meh kak norm sambung

im a rich father but not a rich husband
Quote anggeriklatifah 22-7-2020 12:20 PM
lolipopbiru replied at 22-7-2020 11:59 AM
hmm tak sangka pengakhiran begini ingatkn boleh rujuk balik sbb nmpak ok.
family lofa setakat ni ka ...

belum masuk mamatini
sepupu sepapat pun bercerai berai gak
bak kata semuanya cerai laaaa
yg plg okey setakat ni si adiknya nellisa tuh yg kahwen org kaya sabah
maybe kekal sebb jarang blk semnnjung duduk sana diam2 plus kahwen dgn org kaya
Quote cmf_premierleag 22-7-2020 12:27 PM
comelnya tgk jayden pakai tshirt merah tgh duduk tu
Quote cmf_premierleag 22-7-2020 12:29 PM
anggeriklatifah replied at 22-7-2020 12:20 PM
belum masuk mamatini
sepupu sepapat pun bercerai berai gak
bak kata semuanya cerai laaaa

sbb laki nelly kaya namateyyyy
mana la family hajah berani nk angkat muka
kalo tgk semua ex laki saradinna, ex-bella ...sume rakyat marhaen jah
Quote AbukRokok 22-7-2020 12:31 PM
Normabaru replied at 22-7-2020 12:16 PM
Haha.. Ayattttt nanas.. Meh kak norm sambung

im a rich father but not a rich husband

gituuuuuuuuu...

Quote cmf_premierleag 22-7-2020 12:31 PM
1st asben bella dulu, pangkat besar kat bank and GLC...punnnn masih x dpt puaskan mamatini
padahal anak2 sendiri pun bukan keje kt memana GLCs or banks pun
ntah2 anak2 dia kalo htr cv pun kene tongsampahkan oleh HR
Quote miss_perfect 22-7-2020 12:32 PM
anggeriklatifah replied at 22-7-2020 12:20 PM
belum masuk mamatini
sepupu sepapat pun bercerai berai gak
bak kata semuanya cerai laaaa

Adakah maksudnya yang bercerai ni sebab keluarga sepupu sepapat yang lebih sudu dari kuah? Sebab dia duduk sabah sana takde siapa nak campur urusan rumah tangga dia?
Quote Normabaru 22-7-2020 12:35 PM
AbukRokok replied at 22-7-2020 12:31 PM
gituuuuuuuuu...

Gitu gitu apek senarioooo.. Heheee
Quote hidet 22-7-2020 12:40 PM
igt ke boleh baik semula...takpela..apa yg terbaik je la..move on je la nanas..cari lain la..afterall, nanas tidak disekat nak jumpa anak kan
Quote lasagna 22-7-2020 12:46 PM
ok lah demi anak kan.. ok jer brkawan. xyh nk tunjuk ego memasing. moving forward jer.
Quote smeetasmitten 22-7-2020 12:48 PM
jayden sayang
baba is your daddy tau
not auntie rosix
Quote Incanto 22-7-2020 12:49 PM
lolipopbiru replied at 22-7-2020 11:59 AM
hmm tak sangka pengakhiran begini ingatkn boleh rujuk balik sbb nmpak ok.
family lofa setakat ni du ...

mamatini dan tok lim pun masing masing kawin cerai

jadi perkara normal utk keluarga mereka

anyways, semoga nanaz n bella dapat membesarkan Jebat dgn baik.  Itu yang penting

Lihat semua komen(216)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top