Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cekik, Belasah Isteri Sebab Ikan Masin Digoreng Lambat Masak

Oleh: LilRose|21-7-2020 08:38 AM Komen: 27
Lelaki tergamak membelasah isterinya hanya kerana ikan masin yang digoreng lambat masak.

RJ, 23, yang juga bekerja sebagai penyelenggara penyaman udara di Cengkareng, Jakarta Barat dikatakan tidak mengendahkan jeritan kesakitan mangsa dikenali sebagai FK, 36.


Gambar hiasan

Suspek dilaporkan mendorong, menarik rambut, mencekik dan menghempas tubuh isterinya hingga mengalami luka dan labam di tubuhnya.

Ketua Polis Daerah Cengkareng, Komisioner Khoiri pada Isnin berkata, ketika kejadian pada Sabtu lalu itu, lelaki terbabit meminta isterinya menggorengkan ikan masin.

Namun, suspek yang tidak sabar terus memukul mangsa ketika ikan yang sedang digoreng lambat masak.
 
Mangsa kemudian nekad merakam tindakan suaminya yang baran, membuatkan suspek semakin berang dan bertindak di luar kawalan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
4
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
4
0
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote diss69 23-7-2020 02:54 PM
airmineral replied at 21-7-2020 01:23 PM
layak curah minyak masak yg goreng ikan masin tu kt lakinye

Nk ckp yg sama..

Lain-lain Komen

Quote epuepy 21-7-2020 08:49 AM
Meh, aku goreng ko pulak. Banyak cekadak!
Quote Gomea 21-7-2020 09:20 AM
Indon ni suka makan ikan masin ka? Dulu kes poen bau ikan masin.
Quote prettyuglybabe 21-7-2020 09:43 AM
dia goreng ikan masin tu berbaris sama kepala la tu
Quote duri_durians 21-7-2020 09:56 AM
lakinye pun umur 23.. adoi.
mcm jaga anak kecik.
Quote chinta89 21-7-2020 10:24 AM
ko ingat bini bibik ke boleh arah2 sesuka hati n mrh2 bila lmbt siapkan mknn?

ni mak pak ko dulu perajakan sgt lah ko tu sb tu dh dpt bini semua senang2 hempas kat bini
Quote misc 21-7-2020 10:41 AM
Gorengla sendiri kalau nak cepat.
Lelaki umur 23 wife umur 36. Ni kahwin sebab nak buat wife tu maid dia ke aper.
Quote husna_amal 21-7-2020 11:56 AM
Derita seorang isteri bila tersalah pilih lelaki sebagai suami. Jauh2 lah dari pilih laki panas baran ni.
Quote Kurex 21-7-2020 11:59 AM
Takkan la leluhur trisna bertamadun buat macam ni
Quote Artemesiaa 21-7-2020 12:00 PM
Mesti ada masaalah lain sebelum tu atau dah ada scandal baru jadi sebab je semua tu
Quote airmineral 21-7-2020 01:23 PM
layak curah minyak masak yg goreng ikan masin tu kt lakinye
Quote darkness 21-7-2020 01:27 PM
Setannya perangai laki indon ni. Patutla cari laki di malaysia...konon warga malaysia yg nak perempuan indon. Tapi rupa2nya laki indon ni teruk2 pula..patut trisna sujud sukur. Terselamat dr indon sendiri
Quote lattehazelnut 21-7-2020 01:28 PM
Mungkin bini dia pancing ikan 3 jam jemur ikan 36 jam goreng ikan  8 min
Quote giyomi 21-7-2020 06:12 PM
senang citer mintak cerai dari jantan tak guna camne. baru dia tau goreng ikang sendiri and how long it takes. sialan
Quote MissVixen 21-7-2020 07:16 PM
Jangan tergesa gesa rembat je jantan asal berlaki. Nanti nasib macam trisna ni. Kena menagih kasih dengan laki orang lain.
Quote puteribaya 22-7-2020 04:03 PM
Gomea replied at 21-7-2020 09:20 AM
Indon ni suka makan ikan masin ka? Dulu kes poen bau ikan masin.

hahaha..terhibur iols..
Quote Scheherazade 22-7-2020 04:10 PM
Ni kena p anger mgmt course ni
Quote Marsyal Yau 22-7-2020 04:12 PM
Dia ingat bini tu batang pisang ke selamba nak bantai. Kene hantar rumah mental ni. Hari ni dia pulul. Esok lusa mau kene rebus isteri tu lambat ambilkan air.
Quote Jitu 22-7-2020 04:20 PM
ada yg kes dulu kat Indon bini dia jirus air panas masa laki tgh tido
yg kes ni patut masa laki tgh tido jirus minyak panas 1 kuali baru dia rasa
Quote Esmiria 23-7-2020 02:54 AM
Kurex replied at 21-7-2020 11:59 AM
Takkan la leluhur trisna bertamadun buat macam ni

Fitnah tu kurex!

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top