CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Lihat artikel

Ernie Zakri, Syamel Kahwin Tahun Depan

17-7-2020 01:55 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 28245| Komen: 142|Original author: Oleh: Saiful

Description: Ernie Zakri rancang nak kahwin tahun depan.
Ernie Zakri rancang nak kahwin tahun depan.

"Setakat ini calonnya adalah seperti yang anda semua sudah dengar. Jadi, doakan semoga semuanya dipermudahkan,"katanya kepada Harian Metro.


Foto: IG
Katanya Syamel ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam.

"Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan usia saya sudah 29 tahun," tambahnya.



Tahun ini, Ernie mahu fokus kepada karier dan ibu bapanya.

"Dalam keluarga, hanya saya yang belum berkahwin. Jadi, ini masanya untuk saya jaga kedua-dua ibu bapa dan fokus saya adalah untuk mencari rezeki.

"Sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lalu, banyak yang berlaku dan sekarang masanya untuk kita susun semula kerja-kerja yang tergendala."


Sama-sama kita doakan agar segalanya dipermudahkan buat Ernie dan Syamel. -CARI
3

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote salamon 17-7-2020 01:53 PM
"Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan usia saya sudah 29 tahun," katanya.


asal berlaki kekdahnya..hahaha
Quote lolipopbiru 17-7-2020 01:55 PM
istikarah dulu erni
Quote Cari-Saiful 17-7-2020 01:55 PM
Ernie Zakri rancang nak kahwin tahun depan.


"Setakat ini calonnya adalah seperti yang anda semua sudah dengar. Jadi, doakan semoga semuanya dipermudahkan,"katanya kepada Harian Metro.


Foto: IG


Katanya Syamel ada ciri-ciri suami idamannya seperti menghormati ibu bapanya namun mereka belum mengenali antara satu sama lain dengan cukup mendalam.


"Doakan semoga saya dapat menamatkan zaman bujang menjelang tahun depan kerana tahun depan usia saya sudah 29 tahun," tambahnya.


[ig]https://www.instagram.com/p/CCurKyBJmQZ/[/ig]



[ig]https://www.instagram.com/p/CCSE14VJ144/[/ig]



Tahun ini, Ernie mahu fokus kepada karier dan ibu bapanya.


"Dalam keluarga, hanya saya yang belum berkahwin. Jadi, ini masanya untuk saya jaga kedua-dua ibu bapa dan fokus saya adalah untuk mencari rezeki.

"Sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lalu, banyak yang berlaku dan sekarang masanya untuk kita susun semula kerja-kerja yang tergendala."

[ig]https://www.instagram.com/p/CBk8cyVJPtU/[/ig]



Sama-sama kita doakan agar segalanya dipermudahkan buat Ernie dan Syamel. -CARI
Quote salamon 17-7-2020 02:02 PM
thread dah ade syiall
Quote Miss_LoveLeen 17-7-2020 02:02 PM
Semoga dipermudahkan urusan
Quote kiah_mai_pulak 17-7-2020 02:03 PM
dh tu kita nk kena mnggelabah teksss ke tak ni sepul?

- CARI
Quote unguaurora 17-7-2020 02:06 PM
Hmmmmm ok ke tu?
Quote Acikgomen 17-7-2020 02:09 PM
salamon replied at 17-7-2020 02:02 PM
thread dah ade syiall

Macam laaaa ko taktau pangai si sepul neh
Tered dah ada ke tered menjunam ke tered basi ke ada heshe kezahhhhhh

Janji hapdet tered baru kpi mentennnn
Quote little_sis 17-7-2020 02:09 PM
semoga dipermudahkan, aamiinn
Quote prettyuglybabe 17-7-2020 02:09 PM
baru 29? ingatkan 35 - 40 umur dia..
Quote Shayang 17-7-2020 02:11 PM
Igtkan ernie ni dah tua. Sbb dulu kan dia penah masuk bintang rtm kot. Pastu ade single dia tu sedap gak.
Pastu lama dia tak muncul sejak tukar genre lagu barulaah dia meletop balik.
Quote bellaamsar 17-7-2020 02:11 PM
Aku ni mmg la buta fesyen sikit. Tp erni macam nampak x sesuai dgn fesyen ni
Quote salamon 17-7-2020 02:12 PM
Acikgomen replied at 17-7-2020 02:09 PM
Macam laaaa ko taktau pangai si sepul neh
Tered dah ada ke tered menjunam ke tered basi ke ...

tau lama dah..tp tu la rengsa la tgk si sepol ni asik bukak tered x berkualiti seiring usia cari selama 24 tahun.patutnya gosip  cari makin classy la..hahahahah

Quote kiah_mai_pulak 17-7-2020 02:13 PM
dh tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke ni?

- CARI
Quote nazzse 17-7-2020 02:20 PM
Dah agak.. Last week designer bridal upload 2 org ni g buat baju..
Quote sarah82 17-7-2020 02:22 PM
Jadi.. Gaydar silap meh?
Quote mieymiey 17-7-2020 02:24 PM
Si Syamell ni bukan spesis kelempuk ker?
Quote makton 17-7-2020 02:26 PM
semoga ke jinjang pelamin lerrr
Quote Kurex 17-7-2020 02:28 PM
Tahniah ernie dan syamela zulaika georgia

Lihat semua komen(142)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 04:40 PM GMT+8 , Processed in 0.458776 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top