Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ada Lelaki Ajak Mathni Razak Buat Benda Yang Menjijikkan!

11-7-2020 10:11 AM|Oleh: Saiful| Komen: 88

Mathni Razak mendedahkan yang dia sering menerima mesej daripada lelaki yang mahu mengajaknya melakukan benda tak senonoh!

Pelakon ini kata dia mula terganggu walaupun pada awalnya tidak mengendahkannya.

Kredit: IG
"Saya terima setiap permintaan untuk menjadi rakan di Facebook dan melayan semua orang dengan sama rata supaya tidak dicop sombong. 

"Namun, apabila bersikap ramah ada pula orang yang tak henti-henti menghantar mesej mengajak saya lakukan perkara tidak senonoh. Lebih jijik daripada kaum sejenis," katanya kepada Harian Metro. 

Menurutnya lagi tindakan lelaki yang lansung tak dikenalinya itu adalah keterlaluan dan langsung tidak menghormati orang lain.


"Saya tidak mahu maki hamun orang kerana saya bukan jenis begitu. Tapi, tindakannya itu menunjukkan dia tidak menghormati saya. 

"Pada awalnya, saya sendiri pun tak tahu apa itu 'gb' yang dimaksudkan. Selepas merujuk kepada rakan yang tahu, mereka beritahu saya bahawa dia mengajak saya melakukan 'gangbang'. 


"Itu satu hal. Ada juga yang mengajak saya membuat panggilan video dan saya sendiri tak tahu apa tujuan mereka," tambahnya.

Dia kini lebih berhati-hati dan mula menyekat akaun Facebook yang meragukan. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 88
Komen

Previous : Pintu Rahim Dah Terbuka 2 Cm, Bella Astillah Tetap Buat Majlis Hari Jadi

Next       : Kaki Nadia Brian Terpelecok, Lima Hari Tak Dapat Shooting

Komen Terbaru

Quote samien_Line 25-7-2020 10:16 AM
Allahumma salli ala Muhammad wa ali Muhammad

Lain-lain Komen

Quote ashilalat 11-7-2020 10:13 AM
Sapo? Adik martini kamsa penyanyi 90an tu ke?
Quote terpaling 11-7-2020 10:14 AM
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..
Quote crazybeach 11-7-2020 10:24 AM
whoareyouusss?
Quote otai_g 11-7-2020 10:35 AM
terpaling replied at 11-7-2020 10:14 AM
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..

sama. Mcm bangla jual karpet kat tesco aku selalu pg tu je.

adakah heols ada part time jual karpet?
Quote sarah82 11-7-2020 10:38 AM
terpaling replied at 11-7-2020 10:14 AM
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..

Hahaha.. Betul sangattt
Quote md_nana 11-7-2020 10:39 AM
Adoiiii sape pulak ni. Hahaha
Quote wtvmjls 11-7-2020 10:40 AM
rasanya ni pelakon nur 1 yg jadi dr laki tu
Quote salamon 11-7-2020 10:44 AM
ko lelaki kan? bole je kan ko nk tepis mesej2 xsenonoh tu kan? jadi jantan ni jangan jdi lembik sgt bole tak!
Quote anilanil 11-7-2020 11:10 AM
Ingatkan bekas hubsbaby tok aida tadi...
Quote terpaling 11-7-2020 11:11 AM
otai_g replied at 11-7-2020 02:35 AM
sama. Mcm bangla jual karpet kat tesco aku selalu pg tu je.

adakah heols ada part time jual kar ...

dah tukar jual karpet la tu uols.. jd retis dah takde income mana sejak2 pkp mula aritu..
Quote terpaling 11-7-2020 11:12 AM
sarah82 replied at 11-7-2020 02:38 AM
Hahaha.. Betul sangattt

siap jambang lite2 gitu lagi la iras bangla..
Quote ellZack 11-7-2020 11:13 AM
Info received with thanks.
Quote RatuDunia94 11-7-2020 11:16 AM
Heols ni asalnya model kan.. pastu jd pelakon tambahan gitu.. muka susah nk jd hero sbb Too Pakissss..
Quote pencintaABC 11-7-2020 11:16 AM
Muka very typical pakis karpet ponen mana la yg desperate sgt tu
Quote Normabaru 11-7-2020 11:18 AM
Skrg mmg nmpk gelap sikit je nesti tpikir bangla manaaaaa la sesat ni.. Ahaha


#normabaru
Quote Sazida 11-7-2020 11:18 AM
Bukan ke jantan ni yg berlakon dlm iklan keganasan rumah tangga dengan ira hazali tuhh? Kayu betul
Quote Fly_over 11-7-2020 11:19 AM
tak kenalll.. ingtkan perempuan
Quote jerukkedondong 11-7-2020 11:20 AM
Dia dah kawin...bini lawa ...ada anak dah...pun masih ada jantan yg mau try caras??
Quote slyfynx 11-7-2020 11:25 AM
Bijik la thread2 cmni.
Ape pekdahnye orang tau mende ni.
Sape die ni? Takat jantan ngorat jantan, byk lagi org kene,
Xde lak nk kene up kt IG, and xde lak si Sepul ni nk bukak thread.
Ni mmg cari publisiti je.
Nak naikkan nama
Blah la weh

- CARI

Lihat semua komen(88)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top