Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ibu Muda Bunuh Diri Kerana Malu Diperkosa 7 Pemuda

Oleh: Cari-Azza|7-7-2020 02:52 PM Komen: 22

Seorang ibu muda nekad mengakhiri hidupnya kerana tidak sanggup menanggung malu akibat diperkosa.

Mangsa yang juga warga Bangkalan, Madura ini telah membunuh diri pada Rabu (1/7/2020) lalu seperti dilaporkan portal Tribunnews.com.


Kredit foto : news. Co

Kematian itu telah membongkar jenayah rogol yang dihadapi ibu muda tersebut yang tidak diketahui tarikh sebenar kejadian berlaku.

Menurut sumber, mangsa diperkosa tujuh lelaki di hutan berdekatan. Rentetan itu, pihak polis telah menjalankan penyiasatan dan menemui beberapa bahan bukti.


Gambar hiasan - voa news

Bagaimanapun, penjenayah masih bebas dan kini polis giat memburu mereka selepas mengenal pasti enam daripada tujuh penjenayah rogol terbabit.

Aduhai, kasihan mangsa yang terpaksa mengambil nyawa sendiri kerana keganasan perogol. Moga pihak polis dapat memberkas manusia berhati binatang ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
6
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Mula Berpakaian Ketat Sejak Bertubuh Langsing, Zulin Disindir Suruh Tanggal Tudung
The Rock Kalahkan Ronaldo Untuk Selebriti Paling Bernilai Instagram
Fynn Jamal Cuci Tangan, Tak Nak Serabut Fikir Masalah Orang Lagi
Keluarga Tak Perlu Dimaklumkan Kejadian Menimpa Nazrin - Samirah
Sambil Jaga Anak Pun Boleh Kurus, Shila Amzah Cerita Motivasinya
Rogol Oleh Kekasih Paling Tinggi, Berani Couple Lagi Dik?
Shukri Yahya Teruja Bakal Timang Anak Lelaki
Ingatkan Gam - Baju Pun Dinoda Pekerja Kurier
Dia Buat Macam Kucing Pula - Kanak-kanak Selamba Mandi-manda Dengan Buaya
Jangan Ambil Mudah, Teknik Heimlich Penting Jika Anda Ada Anak Kecil
"Saya Terkejut Sangat, Terus Pengsan" - Mak Wan Terkejut Ditaja Pakej Umrah
Anak Panggil 'Papa', Jaclyn Victor Tak Sangka Hati Akan Terbuka Lagi Lepas Bercerai
"Si Bodo# Ni Tak Mewakili Rakyat Malaysia" - Siti Kasim Selar Wanita Seru Boikot IKEA
Saya Bangga Dengan Belia Seperti Awak - Jiwa Kental Gadis Kurier Dipuji Warganet
Upin Dan Ipin Bakal Promosi Barangan Buatan Tempatan
Selamba Berbikini, Sajat Makin Kerap Tayang Aset
Macam Spray - Netizen Cair Tengok Lelaki Ini Bersin, Sopan Betul!
Safiey Illias Bakal Buat Pembedahan Kecilkan Pipi Di Klinik Rawatan Rambut?
Nyawa Anak Tergadai Isteri Jalin Hubungan Dengan Dua Lelaki
Bukit Aman Panggil Al Jazeera Minggu Ini
Pesara Guru Rugi RM1.06 Juta Ditipu Sarjan Chong
Youtuber Sensasi, Pavithra Diangkat Sebagai Ikon Bandaraya Ipoh
Wanita Panggil Abang Bomba Keluarkan Subang Tersangkut Di Hidung
Mukhriz Enggan Menyerah Kalah, Dakwa Dirinya Masih MB Kedah
Cemburu Tak Dapat Perhatian, Labrador Serang Bayi Kembar Sampai Mati
Pakar Larang Pesakit Buat Hubungan Seks Selama 30 Hari Lepas Pulih Covid-19

Komen Terbaru

Quote blekkep 12-7-2020 05:30 PM
kesiannyer...arwah trauma bkn stakat malu nie... gile ape smpai 7 org rogol...ntah2 yg rogol tu mulut busok,gigi brkulat,badan brkurap....ganas,ntah2 kena pukul ker.... kena pulak arwah jenis jage maruah,mesti lar trauma...

aiols rase kalo bohsia rempit lubang dh mcm terowong pon trauma kalo kena rogol 7 org...rogol n sex rela lain sgt oiii...bkn boleh oilih2 org yg nak menusuk...sape2 yg victim blaming nie harap dilaknati

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 7-7-2020 03:27 PM
Dapat satu dapat semua moga mereka semua dapat hukuman setimpal.  
Quote Kurex 7-7-2020 03:30 PM
Ni ke leluhur yg claim dorang paling dirahmati dalam dunia ni?
Quote husna_amal 7-7-2020 03:38 PM
Hukum gantung je pesalah macam ni. Kalau tidak menjadi2 kes macam ni kalau hukuman tak setimpal.
Quote minguk 7-7-2020 03:44 PM
cikgu jiji taknak komen issue ni?
Quote dani-rox 7-7-2020 04:04 PM
Seorang ibu muda nekad mengakhiri hidupnya kerana tidak sanggup menanggung malu akibat diperkosa.

Aduhai, kasihan mangsa yang terpaksa mengambil nyawa sendiri kerana keganasan perogol.


Masukkan sekali masyarakat yg masih victim blaming dan rape apologist.
Sesetengah mangsa yg mentalnya tak kuat, pilihan utk mati lebih baik drpd hidup di scrutinized dan dipersalahkan sbb konon tak reti jaga diri.
Quote dua_chzy 7-7-2020 04:05 PM
Kakak syak, ini kes kawan/kenalan makan kawan.
Quote astatine 7-7-2020 04:35 PM
Xde yg nk tag kaka pin yg dah cuci tangan tu ke?
Quote batu kikir 7-7-2020 04:43 PM
Pompuan itu dirogol...... bukan merelakan seperti porn star. Jadi kenapa perlu bunuh diri.......duduk diam2 sudah..........perogol itu yg patut dibunuh
Quote Boomibulat 7-7-2020 04:51 PM
Dh dirogol pgi bunuh diri pulak..cmana nak cari pelaku
Quote nenekglamer 7-7-2020 05:15 PM
Kenapa harus tanggung malu sedangkan jadi mangsa? Ajaran@didikan masyarakat di sana barangkali. Si perogol tu sedap lah xde apa2. Mmg sial lah
Quote nazzse 7-7-2020 06:27 PM
batu kikir: Pompuan itu dirogol...... bukan merelakan seperti porn star. Jadi kenapa perlu bunuh diri.......duduk diam2 sudah..........perogol itu yg patut dibunu ...

Rasa she tak diberi pendedahan kot pasal ni. Klu tengok & baca mana2, victim yg akan rasa bersalah, bila cerita kat family, family deny taknak terima, lastly depressed bunuh diri. Meanwhile perogol ada yg bangga dgn perbuatan dieorg, siap tunjuk video kat orang lain..
Quote lattehazelnut 7-7-2020 06:33 PM
batu kikir replied at 7-7-2020 04:43 PM
Pompuan itu dirogol...... bukan merelakan seperti porn star. Jadi kenapa perlu bunuh diri.......dudu ...

Klau u kne rogol dgn 7 org, boleh balik tidur mcm xde pape berlaku ke?
Nk citer kat org biasalah kne victim blaming..
Quote Suchi 7-7-2020 08:59 PM
Siannyaa, patutnya mak bapak perogol tu yg malu sbb anak merogol.
Kenapa selalunya mangsa dan keluarga yg akan tanggung malu bila dirogol??sudahnya mangsa terpaksa pendam sorang2 sudahnya bunuh diri bila dah tak tahan sgt menanggung derita.

Hari tu ade kes bini org hampir nk kena rogol ngn jiran sebelah umah dia. Siang hari buta lak tu,cam biasa ade je yg komen yang bini orang tu pun satu..
Tak abis2 nak salahkan mangsa.
Quote kroit92 8-7-2020 05:12 AM
sedih baca cerita2 macam ni
Quote Kerexxx 8-7-2020 08:59 AM
batu kikir: Pompuan itu dirogol...... bukan merelakan seperti porn star. Jadi kenapa perlu bunuh diri.......duduk diam2 sudah..........perogol itu yg patut dibunu ...

Mungkin trauma nya sgt2 dahsyat.. sbb benda ni kan sangat peribadi...  dilakukan pula oleh org yg tidak direlakan. Ganda 7 pulak tu... cuba imjin kalau kita yg kena rogol... mcm mana yeh.... eiiii x dpt nak bayangkan..
Quote gigahertz 8-7-2020 10:10 AM
kalau baca berita dlaam bahasa melayu mengenai kejadian bunuh diri & Lemas. kena baca sampai habis
sebab bunuh diri & lemas tak semestinya mati. kalau kena tikam/tembak pun sama.
Quote orgsepang 8-7-2020 10:15 AM
Harap ada jin nakal menyamar jadi mangsa dan menghantui pelaku sehingga ke hujung nyawa.
Quote chinta89 8-7-2020 12:32 PM
kok spin nk kata ape psl ni?
Quote ikanmasin 11-7-2020 04:31 PM
kesian walaupun bukan kehendak dia tp apa yg dia tanggung lg teruk dgn azab nya kene rogol dgn trauma lg..malu nak cerita kat sapa jd tekanan pd dia..mudah2an mereka2 yg merogol tu dpt segera ditangkap dan dihukum berat..yang ala2 ustazah yg cuci tgn tu tak mau komen ke..

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top