CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tak Tahan Tengok Rakan Sekerja Salin Baju

19-6-2020 04:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5486| Komen: 11

Description: Tidak tahan melihat rakan sekerja menukar baju. Itu alasan diberikan seorang pemuda yang memperkosa gadis bawah umur.
Tidak tahan melihat rakan sekerja menukar baju. Itu alasan diberikan seorang pemuda yang memperkosa gadis bawah umur.

TribunNews melaporkan, jurucakap polis Inspektor Tajuddin berkata, kejadian berlaku ketika mangsa berusia 16 tahun sedang menyalin pakaian selepas waktu kerja.


"Suspek tergoda melihat mangsa menukar baju sehingga gagal mengawal nafsunya," katanya pada Khamis.


Gambar hiasan

Sebaik puas, suspek terus melarikan diri dari tempat kejadian, meninggalkan mangsa yang tidak berdaya.

Tambah Tajuddin, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian daripada keluarga mangsa sebaik gadis itu mengadu mengenai peristiwa hitam yang berlaku pada dirinya.

Sejurus menerima laporan, polis berjaya menahan suspek berusia 36 tahun di kediamannya di Martapura, Banjar. Pihaknya juga merampas bahan bukti berupa baju dan pakaian dalam mangsa.


Lelaki terbabit berdepan hukuman penjara maksimum 15 tahun kerana merogol gadis bawah umur. - CARI

Bagus
8

Marah

Terkejut

Sedih
3

Lawak

Bosan

Friends Rank (11 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buapakperut 19-6-2020 04:52 PM
indon+rogol+alasan goblok berpesah teada
Quote missyL 19-6-2020 04:57 PM
Kesian bdk tu.
Trauma seumo hidup
Quote CiliPadiSedap 19-6-2020 04:59 PM
Kalau tgk sis vokuru salin baju rasanya sis vokuru sendiri tergoda sebab dia kategori asexual chromosome dy dx syntax error
Quote Nes3in1 19-6-2020 05:02 PM
Sedap 15 menit merana 15 tahun. Tak berbaloi.
Quote Supersirap 19-6-2020 09:12 PM
Disebabkan kesedapannyang hanya dikecapi beberapa minit, merana 15 tahun, fikir-fikirkan
Quote Tinot7 19-6-2020 09:15 PM
Bawak lari baju dan pakaian dalam?
Abih tu tinggalkan minah tak berbaju?
Cesss...

Sejurus menerima laporan, polis berjaya menahan suspek berusia 36 tahun di kediamannya di Martapura, Banjar. Pihaknya juga merampas bahan bukti berupa baju dan pakaian dalam mangsa.
Quote gideoncross 19-6-2020 11:00 PM
CiliPadiSedap replied at 19-6-2020 04:59 PM
Kalau tgk sis vokuru salin baju rasanya sis vokuru sendiri tergoda sebab dia kategori asexual chromo ...

Sisthur Vokuru sllu je kna sbut haha.
Quote gideoncross 19-6-2020 11:01 PM
buapakperut replied at 19-6-2020 04:52 PM
indon+rogol+alasan goblok berpesah teada

Tringat plak iol kat thread2 lepas, smuanya ummah leluhur yg buat.
Quote mawardia 20-6-2020 04:14 PM
CiliPadiSedap: Kalau tgk sis vokuru salin baju rasanya sis vokuru sendiri tergoda sebab dia kategori asexual chromosome dy dx syntax error

Komen CiliPadi tidak pernah menghampakan
Quote merrissa 22-6-2020 08:46 PM
dia tukar baju depan2 ke....aku perlukan berita yang detailll
Quote Nenasketum 22-6-2020 09:26 PM
Dia tengok ke dia mengendap? Kalau tengok, kenapa pompuan tu salin baju depan laki tu? Kot kat rumah dah biasa macam tu ke hapa?

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 01:57 PM GMT+8 , Processed in 0.083294 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top