CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

'Saya Dah Buat Orang Marah...' - Siti Kassim

18-6-2020 03:08 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8909| Komen: 64|Original author: Oleh: LilRose

Description: Peguam dan aktivis Siti Kassim memaklumkan proses merakam keterangan berjalan lancar berikutan kerjasama penuh diberikannya.
Peguam dan aktivis Siti Kassim memaklumkan proses merakam keterangan berjalan lancar berikutan kerjasama penuh diberikannya.

Berkata kepada pemberita, Siti Kassim mendakwa kenyataannya di Facebook berhubung pusat tahfiz baru-baru ini telah diputarbelit pelbagai pihak hingga namanya dipanggil bagi memberi keterangan di Menara Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), hari ini.




Kredit foto: FB/MalayMail

Menurut MalaysiaGazette, Siti Zabedah Kassim tiba di Menara SKMM pada 10:08 pagi bersama peguamnya dan selesai memberi keterangan selepas tiga jam. 

"Tidak ada telefon diambil. Mereka sangat memudahkan sebab saya beri kerjasama saya tidak cuba menafikan apa-apa


"Selagi beri kerjasama, pihak berkuasa pun tidak berkeras. Saya telah buat orang marah, sekarang ini kita hanya boleh setuju dengan apa orang cakap," selorohnya.

Bagaimanapun, Siti Kassim akan mengambil tindakan undang-undang terhadap sebuah organisasi yang didakwanya telah menyebarkan berita palsu berhubung kenyataannya sebelum ini. - CARI
1

Bagus
1

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
5

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (13 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • matchstick

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote missyL 18-6-2020 03:22 PM
Tenang je bunyi ayat kakak ct kali nie.
Tkut ke tu...
Quote ctaz 18-6-2020 03:28 PM
lain kali sebelum berkata2....pakai la kepala otak...
bukan kepala lutut...
Quote sarah82 18-6-2020 03:31 PM
Mcm bukan siti kasim ja? Clone kaaa
Quote Modngengade 18-6-2020 03:33 PM
lahir dlm keluarga sosialis...mcm ni lah hasilnya
Quote chandrahusin 18-6-2020 03:36 PM
padan muka la siti kassim oii
elok kau buat kerja amal diam2
mulut tu tutup
jari tu kawal sikit
Quote Tinot7 18-6-2020 03:37 PM
iyo la tu dah insap...
kipas hang pun ada tanduk iols tgk..
Quote batu kikir 18-6-2020 03:40 PM
Modngengade replied at 18-6-2020 03:33 PM
lahir dlm keluarga sosialis...mcm ni lah hasilnya

Dia bukan anak Kassim Ahmad
Tapi orang2 bernama atau bersangkutan dgn nama Kassim ni memang biasanya semacam sikit
Quote Skuau 18-6-2020 03:44 PM
sy tertengok kat youtube..katanya kurier yg kena langgar ore mabuk tu..kawan dia.Betul ke???
Quote Modngengade 18-6-2020 03:49 PM
batu kikir replied at 18-6-2020 03:40 PM
Dia bukan anak Kassim Ahmad
Tapi orang2 bernama atau bersangkutan dgn nama Kassim ni memang biasa ...

oh yer ker?  Allah Khassimmmmmmm!!!!

Quote husna_amal 18-6-2020 04:24 PM
Pelik2 style dia ni.
Quote Zeatyisaac 18-6-2020 04:36 PM
Boleh je dia bekerjasama. Ingatkan jenis pompuan yang keras kepala. Alhamdulillah, semoga mendapat hidayah.
Quote nuryakmal 18-6-2020 04:41 PM
Somehow or rather i wish the bar or court would set how lawyers are dressed in court.

Entah. Sy mungkin  old fashioned. You can be flamboyant all you want but at least dress professionally when you attend hearings or mentions. Sakit mata tgk lawyers yg rambut panjang tak ikat, colour2 rambut , over make up.

Theres a time for everything.
Quote teen_angelJB 18-6-2020 04:47 PM
Manusia marah ko gheti pulak town down
Ko nk suruh smpai Allah marah baru ko jumpe akal ke siti oiiii

#donesetazah
Quote Maideen. 18-6-2020 04:58 PM
Alhamdulillah she's still keeping the ' gimampos' attitude.
Quote auntieagony 18-6-2020 05:04 PM
Semoga diberikan hidayah oleh Allah swt. InsyaAllah. Nothing is impossible

Kita tak tahu mcm mana kesudahan kita nanti. Jgn disebabkan cercaan kita skrg ni di dunia, kita pulak yg bakal "berjiran" dgnnya di akhirat (jika ditakdirkan dia tak bertaubatlah). Nauzubillah.
Quote Cassieopeia 18-6-2020 05:06 PM
dah beratus report pasal dia. moga lepas ni tak cari pasal lagi dgn islam. moga dpt hidayahla kak siti
Quote johan-adx 18-6-2020 05:06 PM
Zeatyisaac replied at 18-6-2020 04:36 PM
Boleh je dia bekerjasama. Ingatkan jenis pompuan yang keras kepala. Alhamdulillah, semoga mendapat h ...

dia ni cuma suka provokasi org melayu/islam jer..
dia lawyer..dia tau semua undang2..
lbh bhya dr musuh sebenar

Quote padris 18-6-2020 05:11 PM
Tinot7 replied at 18-6-2020 03:37 PM
iyo la tu dah insap...
kipas hang pun ada tanduk iols tgk..

Haha..  Sampai kipas dia pun ko belek..
Quote Tinot7 18-6-2020 05:16 PM
padris replied at 18-6-2020 05:11 PM
Haha..  Sampai kipas dia pun ko belek..

mata iols tajam... menusuk kalbu... hahahahha

Lihat semua komen(64)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 12:06 AM GMT+8 , Processed in 0.179993 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top