CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Salah Masuk Bilik Setubuhi Anak Sampai Hamil

14-6-2020 05:20 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 11047| Komen: 63

Description: Seorang lelaki di Sumatera Barat memberi alasan kononnya salah masuk bilik selepas ditahan kerana menyetubuhi anak kandungnya sampai hamil.
Seorang lelaki di Sumatera Barat memberi alasan kononnya salah masuk bilik selepas ditahan kerana menyetubuhi anak kandungnya sampai hamil.

Kompas.com melaporkan, suspek ditahan pada 11 Jun lalu dan mengaku salah masuk bilik pada kali pertama melakukan perbuatan jijiknya itu.



Gambar hiasan

Menurut jurucakap polis Abdul Kadir Jailani, suspek pertama kali menyetubuhi anaknya pada November tahun lalu.

Berdasarkan pengakuannya, sejak itu suspek sudah lima kali menyetubuhi mangsa yang kini hamil enam bulan.

Tambahnya, suspek sempat melarikan diri ke Pekanbaru sebelum pulang ke Padang Pariaman untuk melihat keluarganya, beberapa hari lalu.

Namun, tindakannya cuba melarikan diri ke Payakumbuh, Sumatera Barat gagal selepas ditahan polis.

Berikutan itu, suspek berdepan hukuman maksimum penjara 20 tahun kerana menyetubuhi anak kandungnya sendiri. - CARI

2

Bagus
11

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Cumikucingku 14-6-2020 05:29 PM
Bongoknya alasan....
Quote mizzmimi 14-6-2020 05:38 PM
Incest? Rilek je mengaku bersetub*h ngan anak. Anak umur bape? Anak rela ke camne ni?
Quote JohnnyLever 14-6-2020 05:46 PM
ampun pak tersalah kamar pak
Quote JohnnyLever 14-6-2020 05:47 PM
bukan payakumbuh ini tempat orang Minangkabau kah?

yang ramai di gombak suka buat muka mata garang2 itu
Quote sharlenetexas 14-6-2020 06:01 PM
Bini dan anak sendiri takkan boleh silap?
Ingat ni cite Marah2 Sayang ke?
Quote DtrongBpai 14-6-2020 06:12 PM
JohnnyLever replied at 14-6-2020 05:47 PM
bukan payakumbuh ini tempat orang Minangkabau kah?

yang ramai di gombak suka buat muka mata garan ...

Mata macam Mana tu.
Quote DtrongBpai 14-6-2020 06:13 PM
Minang kabau ke ?

Mcm pastor maideen.

Dunsanak sendiri dia Tak habis bagi preaching kann
Quote JohnnyLever 14-6-2020 06:14 PM

matanya dibulatkan lalu dibeliakkan, nampak garang


Quote sukacactus 14-6-2020 06:14 PM
So 5x salah masuk bilik?
Elok tikam saja si setan ni, lps tu kata tersalah tikam
Quote DtrongBpai 14-6-2020 06:14 PM
JohnnyLever replied at 14-6-2020 06:14 PM
matanya dibulatkan lalu dibeliakkan, nampak garang

Oooo...yeka hahaha...macam Keling ye
Quote MsKathryn 14-6-2020 06:18 PM
Alasan... celaka pya bapa
Quote JohnnyLever 14-6-2020 06:27 PM
DtrongBpai replied at 14-6-2020 06:14 PM
Oooo...yeka hahaha...macam Keling ye

memang ada orang Minangkabau berkulit hitam dan rupa seperti India. Juga rambut mereka ikal mayang.

Tapi ada juga yang berupa Melayu tetapi berkulit putih
Quote selipar_hijau 14-6-2020 06:29 PM
Bijik la sampai 5x takkan dok silap lagi. Pertama kali pun takkan ko tak dapat beza bini dgn anak
Quote darkness 14-6-2020 06:39 PM
Salah bilik lah sangat sampai 5 kali buat sex dengan anak. Omggeeee..nauzubillahhh..janganla ada di kalangan keluarga yg mcmni..buruk dan sangat hodoh sekali perangai dia
Quote salmon-suki 14-6-2020 06:44 PM
5kali rogol anak sndiri,kata salah masuk bilik??wehhhhh..bodoh sgt laa jantan tak guna nih! Elok kasi jah...kerat buang jah..biar dia sedar sket..
Quote DtrongBpai 14-6-2020 06:44 PM
JohnnyLever replied at 14-6-2020 06:27 PM
memang ada orang Minangkabau berkulit hitam dan rupa seperti India. Juga rambut mereka ikal mayang ...

10%-20% Genetik Melayu Dan Minang memang ada DNA India.
Quote slavehunter 14-6-2020 06:48 PM
JohnnyLever replied at 14-6-2020 05:47 PM
bukan payakumbuh ini tempat orang Minangkabau kah?

yang ramai di gombak suka buat muka mata garan ...

Yup. Payo kumbuah dan Pariaman ni bahagian depan tanah minang dekat dengan Padang.
Quote padris 14-6-2020 06:52 PM
Jijik & kejinya perangai si bapak nih
Sanggup rosak anak sendiri..  
Quote Supersirap 14-6-2020 06:58 PM
Semoga si bapa mendapat hukuman yang setimpal

Lihat semua komen(63)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 02:36 PM GMT+8 , Processed in 0.096484 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top