CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Backup Arkib Portal Lihat artikel

Mengamuk Cederakan Isteri Kerana Berang Alat Kelamin Tak Berfungsi

13-6-2020 10:00 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6597| Komen: 42

Description: Seorang lelaki di Indonesia mengamuk kerana alat kelaminnya tidak berfungsi ketika ingin melakukan hubungan kelamin dengan isterinya.
Seorang lelaki di Indonesia mengamuk kerana alat kelaminnya tidak berfungsi ketika ingin melakukan hubungan kelamin dengan isterinya.

Menurut laporan TribunNews, dalam kejadian di Bogor pada Khamis lalu, lelaki itu dikatakan bertindak drastik dengan mencederakan isterinya kerana berang akibat gagal mencapai kepuasan seks.



Gambar hiasan

Ketua Polis Daerah Citeureup, Asisten Komisioner Ricky Wowor mengesahkan kejadian mengenai lelaki yang mencederakan isterinya kerana gagal melakukan hubungan intim ekoran alat kelaminnya gagal menegang.

Berikutan kejadian, polis menahan suspek pada malam hari sama sejurus menerima laporan daripada orang awam.

Difahamkan, suspek menganiaya isterinya menggunakan pisau hingga menyebabkan mangsa mengalami kecederaan di tubuhnya.

Menurut laporan, mangsa kemudian diselamatkan penduduk setempat sejurus berjaya melarikan diri.


Bagaimanapun, Ricky berkata pihaknya tidak menerima laporan daripada mangsa atau keluarganya dan kes itu diselesaikan secara baik antara pasangan terbabit. - CARI
3

Bagus
5

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 13-6-2020 10:01 AM
Tak faham aku.. Takkan salah isteri dia.. Opkos la salah dia sendiri.. Vongok.. Alasan saja nak tabuh isteri.
Quote Artemesiaa 13-6-2020 10:03 AM
Jenis ego tinggi mana nak akui kelemahan diri tetap nak salahkan orang lain
Quote Tinot7 13-6-2020 10:10 AM
Salah sendiri.. terima je la..

Ketua Polis Daerah Citeureup, Asisten Komisioner Ricky Wowor mengesahkan kejadian mengenai lelaki yang mencederakan isterinya kerana gagal melakukan hubungan intim ekoran alat kelaminnya gagal menegang.
Quote manehnya 13-6-2020 10:10 AM
Ha ha ha.. sendiri pnya lembek salahkan bini, tu la kena diabetics la kot tu {:smile

Gilerw!!{:question
Quote Noornabila 13-6-2020 10:13 AM
Ish ish
Laki nie...dah "tut" die tk stim..
Tak akan...nk salahkan kite org girls

Kesian girl tu..
Quote astatine 13-6-2020 10:18 AM
Jangan2 laki jenis sadis. Kena lukakan oramg baru boleh naik
Quote kuzaime 13-6-2020 10:47 AM
Patut kelar diri sendiri aje smpai mati
Quote renko 13-6-2020 11:12 AM
Bangang punya indon jongos..hahaha
Quote virgo19 13-6-2020 11:51 AM
ai.. sendiri punya problem.. patutnya bini yg marah, ni dia pulak yg lebih.
Quote Cumikucingku 13-6-2020 12:06 PM
Dia  nak salahkan bini dia la tu sbb tak membantu dia berfungsi....
Quote JohnnyLever 13-6-2020 12:14 PM
bukan indonesia ramai tukang urut jawa handalan kah?

Mengapa tak cuba berurut inject2 lubang cincin?

Quote naina 13-6-2020 12:15 PM
ego. sendiri tak leh naik salahkan bini..boo dah malu la tu. mesti paksa bini dia goda habis2 an tu. mesti bini pon dh letih nak bagi naik. last2 depress air tak lepas
Quote kasibiman 13-6-2020 12:16 PM
sarah82 replied at 13-6-2020 10:01 AM
Tak faham aku.. Takkan salah isteri dia.. Opkos la salah dia sendiri.. Vongok.. Alasan saja nak tabu ...

Gilababi punya jantan.

Themby kici dia Tara mau bangun bini pulak salah.
Quote sarah82 13-6-2020 12:44 PM
kasibiman replied at 13-6-2020 12:16 PM
Gilababi punya jantan.

Themby kici dia Tara mau bangun bini pulak salah.

Tu la.. Aku x leh hadam.. Kesian kat isteri dia.
Quote Zazama 13-6-2020 01:08 PM
Apaan sih!
Quote najib888 13-6-2020 01:56 PM
Bini makan jamu, kemut tip top.. Sampai peliaq dia mampuih kot. Tu yang mengamuk sakan..
Quote sukacactus 13-6-2020 02:55 PM
Sendiri yg kendur, org lain plak salah?
Quote kasibiman 13-6-2020 03:58 PM
najib888 replied at 13-6-2020 01:56 PM
Bini makan jamu, kemut tip top.. Sampai peliaq dia mampuih kot. Tu yang mengamuk sakan..

Khayal nampak bang....
Quote Sham143 13-6-2020 04:49 PM
Gila.. Macam ni punya orang pun ada..

Lihat semua komen(42)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 04:31 PM GMT+8 , Processed in 0.070121 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top