CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tujuh Kali Cuba Bunuh Diri Sebab Isteri Tolak Seks

12-6-2020 12:48 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 7056| Komen: 54

Description: Seorang lelaki berkali-kali mencuba untuk bunuh diri setiap kali hasratnya melakukan hubungan intim dengan isteri ditolak.
Seorang lelaki berkali-kali mencuba untuk bunuh diri setiap kali hasratnya melakukan hubungan intim dengan isteri ditolak.

Tindakannya itu bagaimanapun membuat sukarelawan penyelamat di daerah Samet Chonburi, Thailand meluat.


Menurut Harian Metro, Balai Polis Samet menerima laporan mengenai seorang lelaki cuba terjun dari jejambat di hadapan pusat beli-belah di daerah itu pada Selasa lalu.


Gambar hiasan
Foto: Times of India

Sebaik anggota tiba di lokasi kejadian, mereka dapati lelaki berusia 43 tahun itu berdiri di tepi jejambat sambil melihat ke arah jalan yang sibuk dengan kenderaan.

Lelaki itu berjaya diselamatkan selepas dipujuk dengan kerjasama anggota polis dan sukarelawan penyelamat.

Menurut seorang sukarelawan, setakat in sudah tujuh kali lelaki terbabit mengancam mahu membunuh diri selepas isteri enggan melayan permintaannya.


Dan setiap kali dia cuba membunuh diri, dia pasti akan mencari lokasi berbeza yang menjadi tumpuan umum.

"Walaupun menyampah dan meluat dengan perbuatannya, sudah menjadi tugas kami sebagai penyelamat untuk menolongnya, tidak kira apa alasan dia berbuat demikian," katanya.  - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
2

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mongoose_kidz 11-6-2020 09:48 PM
attention seeker je ni..pasni harap2 time ko nak bunuh diri lagi biar ade kes kecemasan lain pulak...biar semua org bz xleh layan ko
baru ade akai
Quote sarah82 11-6-2020 09:49 PM
Patutnya aku tak gelak.. Sebab ugut bunuh diri benda serius.. Tapi ni mmg lawak.. Hahahahaa.. Penampar siam la sedas.
Quote angelofish 11-6-2020 09:54 PM
biar la mampuih p
Quote angelofish 11-6-2020 09:55 PM
kalau kacak macam abg Remy takpe jugak
Quote Kurex 11-6-2020 09:57 PM
angelofish replied at 11-6-2020 09:55 PM
kalau kacak macam abg Remy takpe jugak

Ohhh abg remy
Quote Kurex 11-6-2020 09:58 PM
Sikit2 nak ngesekkkksssss..
Quote Cumikucingku 11-6-2020 09:58 PM
Pelik,.. kat thai kan byk tutttt.. nape x cari tuttt je kalau bini xnak?
Quote shernazz 11-6-2020 09:59 PM
Elok penyelamat tu tolak aje ke.dalam.sungai ke apa..
Senang..

Nak sangat kan mati
Quote Lengkong 11-6-2020 10:07 PM
Elok dibiarkan aje

Quote capiloton 11-6-2020 10:11 PM
jantan gedik, kaki drama
macam saddick segaraga
Quote Zack8hunter 11-6-2020 10:14 PM
Cumikucingku replied at 11-6-2020 09:58 PM
Pelik,.. kat thai kan byk tutttt.. nape x cari tuttt je kalau bini xnak?

nak ngesek, tp duit takde kot..
Quote nazzse 11-6-2020 10:14 PM
Cumikucingku replied at 11-6-2020 01:58 PM
Pelik,.. kat thai kan byk tutttt.. nape x cari tuttt je kalau bini xnak?

Perintah darurat, ponds pun takut keluar
Quote ChildrenOfBodom 11-6-2020 10:24 PM
Elok buang peliaq jadi ladyboy ja lah

hee mek mung
Quote 234126 11-6-2020 10:24 PM
cubaan ke-8 dia mungkin berjaya. Maka hidup tenang si isteri dan pihak polis dari drama.
Quote Cumikucingku 11-6-2020 10:25 PM
Zack8hunter replied at 11-6-2020 10:14 PM
nak ngesek, tp duit takde kot..

Patut pun bini xlayan klu duit pun xde... haha... mungkin dia sejenis "biawak".
Quote Cumikucingku 11-6-2020 10:28 PM
nazzse replied at 11-6-2020 10:14 PM
Perintah darurat, ponds pun takut keluar

Dengar cita kawalan pergerakan kat thai xketat ...

Lgpun 7 kali kot dia try... mungkin sblum kes covid lagi dia dah acah2 bunuh diri.
Quote underground 11-6-2020 10:31 PM
sarah82 replied at 11-6-2020 09:49 PM
Patutnya aku tak gelak.. Sebab ugut bunuh diri benda serius.. Tapi ni mmg lawak.. Hahahahaa.. Penamp ...

lama tak dengar ayat penampar siam ni.. lols
Quote Nahnukutu 11-6-2020 10:32 PM
Derhaka bini dia kot. Kesian pokcit ni kesan kena rejek tu yg pedih.

Mungkin patut juga kot benarkan dia keluar dari siksaan batin yg beliau alami.
Quote sarah82 11-6-2020 10:35 PM
underground replied at 11-6-2020 10:31 PM
lama tak dengar ayat penampar siam ni.. lols

Aku dulu kecik2 buas.. Kena penampar siam sedia2 dgn arwah tok aku.. Hahahaahaha... Mujur aku x kena ligan dgn parang.

Lihat semua komen(54)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 06:11 AM GMT+8 , Processed in 0.067156 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top