CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Penampilan Makin Sopan, Tasha Shilla Dah Sedia Jadi Ibu

11-6-2020 10:51 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 10890| Komen: 66

Description: Pelakon dikenali dengan imej seksi Tasha Shilla tampil dengan berpakaian lebih sopan.
Pelakon dikenali dengan imej seksi Tasha Shilla tampil dengan berpakaian lebih sopan.

Penampilannya itu dilihat semakin berubah selepas berkahwin dengan Muhammad Atiq Idris pada Februari lalu.



Kredit foto: IG Tasha

Katanya dalam temu bual bersama mStar Online, dia sama seperti orang lain yang sentiasa cuba berubah menjadi lebih baik.

"Setiap manusia sentiasa cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik. Begitu juga dengan saya.

"Suami tak pernah meletakkan apa-apa syarat pun dalam berpakaian. Dia faham yang saya cukup matang untuk buat keputusan sendiri," kata Natasha Sheila Abdul Razak, 33.



Sama seperti pasangan lain, Tasha kini bahagia di samping suami dan bersedia untuk bergelar ibu bapa.

Namun, Tasha berserah pada perancangan Allah dan mengharapkan doa peminat agar dikurniakan zuriat secepat mungkin.

"Semua ini Allah dah tentukan. Kalau ikutkan saya dan suami InsyaAllah kami sedia untuk menjadi ibu bapa di masa akan datang.

"Saya harap peminat dapat doakan kami mendapat zuriat suatu hari nanti," katanya.




Teringat gambar-gambar Tasha bertudung masa Ramadan lalu, manis! Mungkin Tasha bakal mengikut jejak langkah Kilafairy tidak lama lagi? - CARI
1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (7 people)

  • ShikinIsa

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote terpaling 11-6-2020 10:55 AM
cantik lepas kawin..
Quote bulalof 11-6-2020 11:00 AM
good for her and the husband...
Quote imanjannah 11-6-2020 11:01 AM
semoga kita semua berubah ke arah kebaikan
Quote periapahit 11-6-2020 11:10 AM
Alhamdulillah.. manis sgt TS ni. Bertuah dpt hubby yg boleh bimbing dia dan tidak membiarkan
Quote nazzse 11-6-2020 11:24 AM
Cantik plak Ts ninlepas kawen. Baju raya dia tu lawa
Quote Xim 11-6-2020 11:26 AM
Cantik....smg terus istiqamah ye....
Quote Kurex 11-6-2020 11:38 AM
Aku terlupa kewujudan kau
Quote mieymiey 11-6-2020 11:45 AM
Kan cantik manis pakai cenggitu.
Quote gummiebear 11-6-2020 11:47 AM
Cantik sheols.. moga bahagia till jannah TS and husband
Quote one_aiman 11-6-2020 11:55 AM
perempuan yg kurang sopan bila ditemukan dgn lelaki yg elok, hilang semua kurang sopan tu..suka la tgk dia skrg..
Quote msdummy.2018 11-6-2020 12:06 PM
sbnrnya ms dia kuar dgn neelofa dulu..aku lebih suka tgk dia dr neelofa..sayang btol salah pilih kawan
Quote Lailerthee 11-6-2020 12:14 PM
Sopan dia lepas kahwin
Quote sarah82 11-6-2020 12:14 PM
Semoga jodoh mereka kekal hingga ke JannahNya.. Aku suka tengok org bahagia..
Quote Kenabertaubat 11-6-2020 12:17 PM
Gigi dia tu manis. Tak payah susah2 nak buat veneer macam artis lain..
Quote SherryZass 11-6-2020 12:19 PM
Seiras seirama betul muka dengan somi
Quote riantika 11-6-2020 12:36 PM
alhamdulillah...good for her & husband. semoga kekal bahagia hingga ke jannah.
Quote intanazlynna 11-6-2020 12:38 PM
cantik dia ni...
Quote cicicumel 11-6-2020 12:40 PM
dimple laki dia dalam gila..

btw teringat cercaan Queen NL kpd TS yg dikatakan membeli undi ABP
Quote Nes3in1 11-6-2020 12:44 PM
Sweet couple.

Lihat semua komen(66)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-8-2022 11:25 AM GMT+8 , Processed in 3.778051 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top