CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Satu Bilik Bedah Nak Termuntah Keluarkan Bangkai Ikan Dari Punggung Lelaki

9-6-2020 11:16 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 10881| Komen: 71|Original author: Oleh: LilRose

Description: Bebola magnet, wayar elektrik dan pelbagai objek lain pernah dilapor dimasukkan ke dalam kemaluan bagi memuaskan nafsu seks.
Bebola magnet, wayar elektrik dan pelbagai objek lain pernah dilapor dimasukkan ke dalam kemaluan bagi memuaskan nafsu seks.

Terbaru, doktor di China mengeluarkan seekor ikan dari dalam punggung seorang lelaki yang mendakwa 'terduduk' di atasnya.



Kredit foto: Daily Star

Menurut Daily Star, pada 3 Jun lalu, lelaki berusia 30 tahun itu dibawa ke hospital di Guangdong di China selepas mengalami sakit perut.

Petugas kesihatan pelik dan terkejut apabila menemui seekor ikan air tawar di dalam perutnya selepas melakukan imbasan CT dan x-ray.

"Awak ingat saya bodoh?" respons seorang petugas kesihatan yang berang selepas lelaki berkenaan mendakwa tidak sengaja duduk di atasnya.


Kredit foto: Daily Star


Dek kerana saiznya yang besar, doktor terpaksa membedah perut pesakit bagi mengeluarkan ikan berkenaan.

Bagaimanapun, tidak pasti sama ada ikan tersebut masih hidup atau sudah mati ketika memasuki perut lelaki itu. Malah, ketika ia dikeluarkan, semu ayang berada di dalam bilik pembedahan itu dikatakan nak termuntah kerana tidak tahan dengan baunya.

Pesakit bernasib baik boleh sembuh selepas ikan itu dikeluarkan dari perutnya. - CARI
9

Bagus
14

Marah
9

Terkejut
1

Sedih
6

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (41 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah82 9-6-2020 11:27 AM
Takkan la ikan tu dimasukkan masa hidup..fikir logik la.. Tak ka ikan tu menggelupur... Mesti dah mati dah.. Gila betul
Quote cha-cha 9-6-2020 11:33 AM
Wtf!!                           
Quote helicornia 9-6-2020 11:33 AM
teringat kisah fetish dubai. salmon apa ke namanya
Quote clarizsa 9-6-2020 11:36 AM
Eeuuwwwwwwwwwwwwww
Grosssssssss
Quote amyainsamad 9-6-2020 11:47 AM
main ngn ikan ke...
Quote Bedah.Cun 9-6-2020 11:50 AM
Cina Cantonese ker neh? Eugh jijiknya taste bangsa neh
Quote Artemesiaa 9-6-2020 11:51 AM
Risiko jadi petugas kesihatan selain nak kena hadap wabak penyakit kadang nak kena juga hadap benda2 macam ni nak kata tak nak dah tugas.
Quote kerabuBiru 9-6-2020 11:53 AM
sarah82 replied at 9-6-2020 11:27 AM
Takkan la ikan tu dimasukkan masa hidup..fikir logik la.. Tak ka ikan tu menggelupur... Mesti dah ma ...

dia telan ikan tu hidup2 la kot
lepas tu ikan tu hidup dalam perut dia
mungkin ikan tu tersekat kat usus kecil
sebab tak muat saluran usus tu nak pegi ke jubo
nak berak pun tak lepas sebab saluran dah tersumbat
minum air banyak2 pun tak jadi
mungkin dia kena minum air garam sebab ikan air laut
ker macam mana?






Quote queendeath126 9-6-2020 11:55 AM
kalau tak pelik bukan dari China namanya
Quote EvieWanKenobi 9-6-2020 12:05 PM
anak ikan pun selera?
Quote insulin 9-6-2020 12:06 PM
Teruknya kes.
Quote 3480 9-6-2020 12:06 PM
Dia nk buat cam sushi kot.. mkn ikan fresh
Quote grouper 9-6-2020 12:07 PM
Yg penting spesis apa..maybe ikan bocat klau ikan puyu atau talapia mmg hebat la
Quote nefnefnef 9-6-2020 12:09 PM
Gila!!!!!
Quote sarah82 9-6-2020 12:19 PM
kerabuBiru replied at 9-6-2020 11:53 AM
dia telan ikan tu hidup2 la kot
lepas tu ikan tu hidup dalam perut dia
mungkin ikan tu tersekat  ...

Masalahnya.. Jumpa kat anus.. Sebab tu dia bagi alasan terduduk atas ikan.. Hahahaha.
Quote kuzaime 9-6-2020 12:22 PM
Dia ni boleh berjodohan dgn ppuan yg konon terduduk atas timun dulu..
Quote Boomibulat 9-6-2020 12:22 PM
Nakalnya ikan tersebut..tgh syok2 berenang tiba2 kena sondol dgn ikan..pasni kalau berenang sila pakai seluar
Quote GigaMom 9-6-2020 12:25 PM


Quote Supersirap 9-6-2020 12:35 PM
Apa punya fetish ni, gila betul masukkan ikan

Lihat semua komen(71)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 12:50 PM GMT+8 , Processed in 0.069112 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top