CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Cukup Sempurna, Sharnaaz Ahmad Puas Dapat Raya Bertiga

25-5-2020 10:31 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 41704| Komen: 294|Original author: Oleh: LilRose

Description: Selepas mengumumkan sepakat membesarkan Jebat Jayden bersama Noor Nabila, Sharnaaz Ahmad kelihatan begitu 'puas' dapat meraikan Aidifitri bersama anak dan isterinya.
Selepas mengumumkan sepakat membesarkan Jebat Jayden bersama Noor Nabila, Sharnaaz Ahmad kelihatan begitu 'puas' dapat meraikan Aidifitri bersama anak dan isterinya.


Kredit foto: IG



Demi kasih kepada anak, Sharnaaz ketepikan kemelut antara dia dan Nabila untuk bersama meraikan Aidilfitri dengan Jebat.

"Cukup sempurna dah bagi aku. Ba loves you boy, mummy and baba issue put aside, we both love u so much," luahnya di Instagram.



Ramai pengikut terutama rakan artis memuji sikap pasangan itu menolak jauh ego masing-masing dan memilih untuk mengutamakan anak mereka.

Malah, ada yang mendoakan semoga ada sinar baru buat Sharnaaz dan Nabila.


Kredit foto: IG

Bagaimanapun, apabila usahawan kontroversi Datuk Seri Aliff Syukri meninggalkan komen serupa, lain pula jadinya?


Kredit foto: IG

Bertabahlah Datuk. Apapun, suka betul lihat gambar ini! - CARI
3

Bagus
3

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
4

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • DayangKirana

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • PomenObersea

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 25-5-2020 10:41 AM
Baguslah... Hilang jugak la meroyan si syahnaziah ni sikit....
Quote naina 25-5-2020 10:50 AM
baik2la..mana ada rumah tangga yg tak gaduh. semua yg nampak bahagia dan kaya raya setelah beberapa tahun tu pon klu duduk dekat mcm2 ceritanya..kuat dan tak
Quote LostStar 25-5-2020 10:51 AM
Tengok lepasni kalau ex wife dia ni bjodohan dengan org lain adakah dia akan acah bersikap profesional sebegini...
Quote cmf_premierleag 25-5-2020 11:07 AM
as usual la nanas
ms bulan pose tu, walau hari2 ko dtg tgk anak pun, takdenye bella ajak buka pose sesama
smlm 1st raya pun takdenye dia ajak ko gi beraya kat TTDI dgn family lain
balik2 rosix gakkkkk menempel dgn dia
Quote black_handbag 25-5-2020 11:32 AM
derang ni dah sah cerai ke chuols.. sbb rasanya haritu mcm kes derang tgh berjalan lg kan??

meols ketinggalan ketapila kalau begitu sbb tak hapdet yg derang dah sah bercerai
Quote lolipopbiru 25-5-2020 11:35 AM
cmf_premierleag replied at 25-5-2020 11:07 AM
as usual la nanas
ms bulan pose tu, walau hari2 ko dtg tgk anak pun, takdenye bella ajak buka pose  ...

nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fmly lofa. mcm langsung tak ada family or kwn kwn lain.
Quote Piramida 25-5-2020 11:56 AM
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

Berbuka pun dok menempel... tempel tempel
Quote Cable 25-5-2020 12:21 PM
comel anak dia.....jebat jayden..kalo ada baby girl jenab jayden..
Quote Tinot7 25-5-2020 12:22 PM
Comey baby depa
Quote MatDeghem 25-5-2020 12:36 PM
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix

Screenshot_2020-05-25-08-57-21-15.png

Badut mereka....one and only



Quote Cable 25-5-2020 12:45 PM
MatDeghem replied at 25-5-2020 04:36 AM
naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix

ko kawen kn je lofa ngn rosick tu
Quote KIM.K 25-5-2020 12:46 PM
Pendapat aku pasal sharnaaz/nabila sama macam bella/aliff..takda lelaki yang boleh menghormati nabila macam nanas. Tengok pun tau zis
Quote KIM.K 25-5-2020 12:50 PM
Edited by KIM.K at 25-5-2020 12:52 PM
MatDeghem replied at 25-5-2020 12:36 PM
naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix




Diishytiharkan penempel joker dalam yistana
Quote amyza 25-5-2020 12:53 PM
Dah berbaik macam ni pun elok dah. Sama2 jaga anak. Muka nabila dah mcm adik yg sabah tu. Senang hati kot.
Quote mrsLY 25-5-2020 12:55 PM
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??
Quote Kampungpeoplesz 25-5-2020 01:01 PM
Pakai baju pun dah sedondon dah tuuuu
Quote ALDRIN 25-5-2020 01:04 PM
mrsLY replied at 25-5-2020 12:55 PM
dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??

Ye chuolss...pepondanz ni menempel Che Ta n family. Iols dedulu kalau tengok pics seriau tengok heols ni peluk2 dukung Ecah...like really2 seriau ok...tu yg iols pelik Che Ta mcm aman2 jer bagi kat ecah mendempek kat heols.
Quote Incanto 25-5-2020 01:07 PM
mrsLY replied at 25-5-2020 12:55 PM
dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??

kat rumah che ta buka puasa takde Alaskan King Crab




Quote mrsLY 25-5-2020 01:08 PM
Incanto replied at 25-5-2020 01:07 PM
kat rumah che ta buka puasa takde Alaskan King Crab

hahaha...rezeki mana boleh ditolak

Lihat semua komen(294)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 03:33 AM GMT+8 , Processed in 0.108087 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top