CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Bila Masa Diva AA Yang Gah Ni Ada Kakak? Eee Jijik!"

22-5-2020 01:22 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 18537| Komen: 97

Description: Pengacara kontroversi Azwan Ali atau lebih popular dengan gelaran Diva AA bengang apabila namanya dikaitkan dengan kakak sulungnya yang kini posotif Covid-19.


Diva AA menghamburkan makian di Twitter berhubung perkara itu serta menyifatkan dia sudah bertahun lamanya hidup sebatang kara.

"Bila masa Diva AA yang gah ni ada kakak? Eee jijik! Diva AA dah lama hidup sebatang kara," tulisnya.



Malah, Diva AA seolah-olah langsung tidak risau dengan keadaan kakaknya itu hingga mendoakan yang buruk-buruk.

"Eloklah bangsa* macam kau kena Covid-19! Bersedia jelah dengan azab alam kubur!" katanya.


Kredit foto: Twitter


Difahamkan, Diva AA tidak mahu namanya dikaitkan langsung dengan mereka dan berang apabila namanya dipetik dalam sebuah artikel mengenai kakaknya itu. - CARI
3

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
3

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (15 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Modngengade 22-5-2020 01:29 PM
Hinsaplah nyah..umur pun dah di ambang senja
Quote djzara81 22-5-2020 01:34 PM
Sampai kakak pon dinyahkan dari hidupnya.
Quote Themilo 22-5-2020 01:39 PM
hahaha.. kakaknya pun dilaharkan..
Quote Xim 22-5-2020 01:40 PM
Umik hapilda tu bkn rapat n sekongkol dgn dia utk mnentang jemin ke??
Quote Kurex 22-5-2020 01:43 PM
Dah kenapa kau azwana alia....
Quote Scheherazade 22-5-2020 01:55 PM
Aku nak baca apa dia post pun trauma, tak lekang carutan dia ni. Bulan mulia mcm ni pun masih mcm tu juga. Na'uzubillah
Quote Melur1 22-5-2020 01:57 PM
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya
Quote rosannazmia 22-5-2020 02:03 PM
Melur1 replied at 22-5-2020 01:57 PM
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya

Meols pon blur.. Byk 4 kali baru paham. Tp ni kakak dia yg berbintikan ali lain mak kan.. Azmin + 2 org atas azmin mak lain, arwah mak tom anaknya diva aa n diva umi halfiida tp arwah anggap mcm anak sendiri jugak.
Quote belilies 22-5-2020 02:04 PM
Kesiann.... Lonely life. Macam tu lah. {:hero
Quote Melur1 22-5-2020 02:06 PM
rosannazmia replied at 22-5-2020 02:03 PM
Meols pon blur.. Byk 4 kali baru paham. Tp ni kakak dia yg berbintikan ali lain mak kan.. Azmin +  ...

Susah nak jumpa penulisan terang dan jelas dalam bahasa melayu zaman skrg. Dulu2 siap ada penulisan mengikuti ritma lagi.
Quote mieymiey 22-5-2020 02:11 PM
Melur1 replied at 22-5-2020 01:57 PM
Iolls blur jap, ingatkan newspaper ckp diva aa tu kakak azmin ali

anyway semoga cepat sembuh ya

Rupanya kakak kepada Azwan dan Azmin Ali.
Quote amieab 22-5-2020 02:14 PM
seribu kali ko menidakkan itu bukan kakak/adik beradik ko pun, buleh ke mengubah hukum Allah Taala yang korang tu sememangnya sedarah daging? bangangnyer dibab AA...dah nak masuk usia mari ke kubur ni hinsaf2 lah kan diri tu...apa pun sengketa korang adik beradik sepatutnya dipulihkan terutama sempena bulan mulia ni...mungkin kakak abangnya pun ada gak salah silap tapi at least dia orang tak der la buat perangai sehina dibab AA ni...kalau betul pun ko tu dianiaya...dgn perangai ko sekarang, tak sapa akan simpati…..(bila mula la dia ni cenderung guna carut marut caci maki macam tu..dulu2 tak der la sehina itu ayat2 dia kan....sian pun ada kat ko ni…..
Quote amieab 22-5-2020 02:17 PM
aku cuma teringat suatu ketika suatu masa dahulu….bila nak raya macam skrang….pasti ada rancangan "sampaikan" di tv3...malam raya...Dibab AA ni lah pengacaranya...tapi masa tu dia masih lelaki tulin yang hensem lagi penuh kesopanan, dengan senyuman manis dia dan tuturkatanya yang petah tu....kalaulah AA teruskan identitinya tu sampai sekarang, tentu dia masih dihormati dan ''laku' di program2 tv.....nasibko ler azwana alia oii….
Quote noor2 22-5-2020 02:21 PM
Kira putus silaturahim terus la ni ya .......
Quote Orix 22-5-2020 02:27 PM
Kelakar la...
Quote loladaily 22-5-2020 02:27 PM
Sedih betul. Kalau kot tak suka tak payah la ko hamunkan lagi. Sad life
Quote olezzeli17 22-5-2020 02:34 PM
Gah AA hanya d mulut.. Gah Allah, bila dtunjukkan binasalah jawabnya..
Quote dzimran 22-5-2020 02:34 PM
Ouch. Sedih sebenarnya tengok family gaduh
Quote bloodyamuk 22-5-2020 02:49 PM
depa ni mcam gaduh 3 penjuru ke? mohon dijauhkanlah gaduh sedarah daging ni...dosa besar oih putus silaturrahim...

Lihat semua komen(97)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-2-2023 02:16 AM GMT+8 , Processed in 0.092680 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top