Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Baru Bersalin Oktober Lepas, Isteri Jamal Abdillah Hamil Dua Bulan

1-5-2020 11:33 AM|Oleh: Saiful| Komen: 178

Baru sahaja dikurniakan anak pada 10 Oktober lepas, Datuk Jamal Abdillah, 61 mengesahkan isterinya Datin Zai Izzati Khiruddin sudah hamil anak kedua.

Penyanyi ini kata isterinya kini hamil 10 minggu.

"Rezeki teman (saya). Udah (sudah) 10 minggu. Aduii," katanya kepada Harian Metro.

Foto: Google
Pada mulanya mereka berjumpa doktor untuk pemeriksaaan dan melakukan ujian imbasan kerana isterinya tidak datang bulan dan mengalami alahan.

"Pengesahan diterima dua hari lalu, tapi belum nampak jantina," tambahnya.

Foto: PAMA
Buat pengetahuan, Jamal dan Izzati bernikah pada 1 April 2017 dan memperoleh cahaya mata perempuan, Nur Azura Yamani.

Umur Azura baru nak mencecah usia tujuh bulan dan dilahirkan menerusi pembedahan.

Tahniah sekali lagi kepada Jamal dan isteri. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 178
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : "Ya Belum, Tapi Bukan Saya Tak Bayar Langsung" - Ogy Tak Cukup Duit Setel Hutang?

Komen Terbaru

Quote jamujelly 25-5-2020 12:06 AM
Rezeki. Tak pe. Ada duit boleh gaji maid dlm rumah. Boleh sempat melawa lagi.

Lain-lain Komen

Quote umbut 1-5-2020 11:41 AM
Wowwwww... power lah atok
Quote m2506 1-5-2020 11:44 AM
wah datuk bukan sebarang datuk nih
tahniah datuk...

tp 1st baby operate tuuuu ... ank pun tecik lg
Quote Tinot7 1-5-2020 11:49 AM
Tahniah.
Baper umo bini?
Larat ke depa nak jaga anak2 kecik?
Quote bintangct 1-5-2020 11:54 AM
bapak dan mak cantik jd bole la wat anak rmai2
Quote lattehazelnut 1-5-2020 11:56 AM
Comelnye baby dia..
Quote dua_chzy 1-5-2020 11:57 AM
Sebab wife kali ni cantik dan muda, rasanya pernikahan bam Jamal kekal hingga ke hujung nyawa.
Quote Xim 1-5-2020 12:03 PM
Baby pkp...subur tok jamal...len machiammm
Quote Xim 1-5-2020 12:03 PM
Tinot7 replied at 1-5-2020 11:49 AM
Tahniah.
Baper umo bini?
Larat ke depa nak jaga anak2 kecik?

Org kayoooo....kalau somi kedekot nk hire maid mmg sedeh la hidup jd bini dgn anak2 kecik ramai2
Quote ehehnurza018 1-5-2020 12:11 PM
dua_chzy replied at 1-5-2020 11:57 AM
Sebab wife kali ni cantik dan muda, rasanya pernikahan bam Jamal kekal hingga ke hujung nyawa.

Berapa umur bini dia? Jamal 61, bini dia?
Quote dua_chzy 1-5-2020 12:13 PM
ehehnurza018 replied at 1-5-2020 12:11 PM
Berapa umur bini dia? Jamal 61, bini dia?

Baghuuuuu 26 chuoolllllssss

Masa nikoh dulu, budak sangat baru 24 pon wifenya!
Quote ehehnurza018 1-5-2020 12:14 PM
dua_chzy replied at 1-5-2020 12:13 PM
Baghuuuuu 26 chuoolllllssss

Masa nikoh dulu, budak sangat baru 24 pon wifenya!

Ye ke 26... Macam earlier 30 je
Quote beta_carotene 1-5-2020 12:15 PM
Antara bini retis plg lawa.. Tahniah tokmal n wife.. Cepat azura dpt adik
Quote dua_chzy 1-5-2020 12:20 PM
ehehnurza018 replied at 1-5-2020 12:14 PM
Ye ke 26... Macam earlier 30 je

Fikiran matang kot. Orang yang kuat berfikir pehtu cepat matang dari usia, biasanya muka nampak tua dari usia sebenar. Baiklah kita bimbokan diri, musti muda trang tang tang.
Quote fliphair8 1-5-2020 12:24 PM
dua_chzy replied at 1-5-2020 12:20 PM
Fikiran matang kot. Orang yang kuat berfikir pehtu cepat matang dari usia, biasanya muka nampak tu ...

Kalau camtu hakak bimbo ler.....syok sendiri ye! Hahhahahha
Quote dua_chzy 1-5-2020 12:26 PM
fliphair8 replied at 1-5-2020 12:24 PM
Kalau camtu hakak bimbo ler.....syok sendiri ye! Hahhahahha

Akak nak awet mudah.
Quote fliphair8 1-5-2020 12:28 PM
dua_chzy replied at 1-5-2020 12:26 PM
Akak nak awet mudah.

Dek, nak awet kena mati dulu dek....tgh doa minta dipanjangkan umur...
Quote Tinot7 1-5-2020 12:34 PM
dua_chzy replied at 1-5-2020 12:13 PM
Baghuuuuu 26 chuoolllllssss

Masa nikoh dulu, budak sangat baru 24 pon wifenya!

Terase eeww sgt
Quote Tinot7 1-5-2020 12:35 PM
Xim replied at 1-5-2020 12:03 PM
Org kayoooo....kalau somi kedekot nk hire maid mmg sedeh la hidup jd bini dgn anak2 kecik ramai2

Dia dah 61. Anak2 bila umo 20, dia dah 81. Larat ke nak jaga anak2 mase depa meningkat remaja?
Quote kiah_mai_pulak 1-5-2020 12:41 PM
hebat gak penangan dadih. dadih tak mcm rokok.. agak2 dadih apa yg tokmal layan ya dulu2? hebat beraksi smpai umur 60++

Lihat semua komen(178)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top