CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Nak Sebar Gambar Bogel Roslan Shah? Itu Kes Lama Lah!

28-4-2020 01:33 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 7547| Komen: 59|Original author: Oleh: LilRose

Description: "Kepada Bani Uzair, kalau kau keluarkan gambar bogel itu Cik Lan akan bertindak ya."
"Kepada Bani Uzair, kalau kau keluarkan gambar bogel itu Cik Lan akan bertindak ya."

Di bulan mulia ini, masih ada yang nak buat onar dengan mengenakan orang lain terutama terhadap golongan selebriti ke?



Kredit foto: IG

Tidak seperti kebanyakan artis, pengacara dan pelakon Roslan Shah bagaimanapun akui gambar bogel yang hendak disiarkan berkenaan adalah dirinya.

Pun begitu, dia tegaskan bahawa gambar itu adalah kisah lama bagaimana dia dianiaya rakan sendiri.

"Kejadian itu ketika Cik Lan mahu keluar dari bilik tandas di hotel tanpa pakaian dua tahun lalu. Cerita itu cerita lama ya," tegasnya.


Kredit foto: IG


Difahamkan, inidvidu berkenaan 'menerjah' IG Live Roslan, mengugut kononnya dia ada gambar bogel pengacara itu dan akan menyebarkannya.

"Tak baik di bulan Ramadan kau nak memalukan dan nak aibkan Cik Lan," ujarnya di Instagram.

Laju betul puak dengki busuk hati ni buat kerja masa puasa ya. - CARI

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kurex 28-4-2020 02:03 PM
Siapa je la selera tengok pondan ni
Quote Mulotkoyak 28-4-2020 02:15 PM
Besar siput sedut ke abam lan? Sape yg ugut tu pun bodoh. Simpan pic bogel pondan.
Quote lattehazelnut 28-4-2020 02:20 PM
Kne sebar pun xde sape nak search bang
Quote electricopop 28-4-2020 02:28 PM
Kurex replied at 28-4-2020 02:03 PM
Siapa je la selera tengok pondan ni

Hahahaha. Ade kut market tuk dia.
You'll never know...
Quote gideoncross 28-4-2020 02:57 PM
lattehazelnut replied at 28-4-2020 02:20 PM
Kne sebar pun xde sape nak search bang

So ni mkna nya plakon2 llki Mesia mmg ada "gmbr pribadi" yg trsimpan jauh d lubuk diri? Seram. Ckup2 lh dgn yg dah trsebar luas.
Quote kiah_mai_pulak 28-4-2020 02:58 PM
ewwwwwww zizikkkkkkkkk sapa je yg koseerrrrr berlumba nk tgk gmbr bogel ponen tersangkak ni?? zizikkkkkkkk
Quote kelapaparut 28-4-2020 03:04 PM
euwww..gelinye, skali ditunjukkan gmbr tu..nalla!
Quote sukacactus 28-4-2020 03:06 PM
Ada ke yg berminat?
Aku minat nak gelak je
Quote mieymiey 28-4-2020 03:09 PM
Ya Allah, bebulan puasa ni toksah la buat lawak cik Lan oi! @itisazilah
Quote buapakperut 28-4-2020 03:19 PM
kalau tersebar orang tak hingin tengok pun
Quote 234126 28-4-2020 03:28 PM
Tengok tajuk, tengok gambar mangsa. Takpa, insha Allah mungkin tak viral seteruk mana.
Quote mizkajura 28-4-2020 03:30 PM
Buktikan. Kn tgk betuk ke tak haha
Quote Kurex 28-4-2020 03:37 PM
electricopop replied at 28-4-2020 02:28 PM
Hahahaha. Ade kut market tuk dia.
You'll never know...

Adakah uols salah sorang?
Quote Lailerthee 28-4-2020 03:37 PM
Bulan puasa ni apo cerita gambar peribadi tersebar
Quote cikgojesss 28-4-2020 03:44 PM
adoi ciknek pun dah kempisss berkedut sebab asek kepit je bau kepam.. kalau pam dengan tayar basikal pun tak mau kembung kuar angin dik
Quote RatuDunia94 28-4-2020 05:07 PM
Nak bayangkan pon x tergamak..
Quote djzara81 28-4-2020 05:34 PM
Tulahh sapa suruh bogel2 dlm bilik hotel walopon sharing dgn kaum sejenis.
Quote mixed 28-4-2020 06:11 PM
Oooo tolong sape yg getik nak sebar tu korang x rasa nak ke
Quote selipar_hijau 28-4-2020 07:58 PM
Kurex mana kurex? Taknak semoga semoga ke? @Kurex

Lihat semua komen(59)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 01:24 PM GMT+8 , Processed in 0.079563 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top