CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Allahuakbar..." - Ini Reaksi Fazura Bila Disifatkan Sebagai Wanita Paling Cantik

28-4-2020 11:15 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 35016| Komen: 289|Original author: Oleh: LilRose

Description: Makin ayu saja melihat Fazura sejak mengumumkan kehamilan cahaya mata sulungnya.
Kredit foto: IG


Makin ayu saja melihat Fazura sejak mengumumkan kehamilan cahaya mata sulungnya.

Lebih-lebih lagi apabila isteri kepada aktor Fattah Amin itu memuat naik foto bertudung sempena bulan suci Ramadan.

Dalam hantaran terkininya di Instagram, Fazura memperagakan busana kaftan pemberian Prof Muhaya berserta ucapan sempena sambutan Ramadan.



"Cantik tak kaftan rekaan peribadi bonda @profmuhayaofficial untuk Faz?

"Bersempena sambutan bulan Ramadan yang mulia lagi barakah ini, saya Nur Fazura ingin mengambil kesempatan dengan hati yang luhur ikhlas untuk memohon ampun dan maaf jika ada tersalah bahasa, perbuatan mahupun kesilapan yang disedari dan tidak disedari. 

"Doa Faz semoga kita dapat menjalani ibadah puasa ini dengan sebaik-baiknya dan mendapat keredaan Allah SWT," tulisnya berserta kata-kata semangat.


Kredit foto: IG

Rata-rata peminat kagum dengan kecantikan Fazura selain berharap dia akan kekal bertudung.

Namun, apa yang menarik perhatian adalah respons diberikan apabila seorang pengguna menyifatkan aktres itu sebagai wanita paling cantik.


Kredit foto: IG

Betul-betul merendah diri! Mesti Fattah dan Fazura teruja sambut Ramadan 'bertiga' kali ni, kan? - CARI

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
5

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (10 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tikusmontok 28-4-2020 11:29 AM
Tp mmg pun
Quote felinecat 28-4-2020 11:29 AM
mesti happy nak dpt baby..
Quote sarah82 28-4-2020 11:34 AM
Muka dia berseri2..happy nak dpt baby..
Quote fliphair8 28-4-2020 11:37 AM
Kalau definition of ayu...fazura
Kalau definition of cantik...hannah delisha
Kalau definition of menggoda....izara
Kalau definition of manis....masing2 laaa pikir

Pandangan hakak hokay...
Quote nazzse 28-4-2020 11:38 AM
Makin berseri pregnant ni. Kaftan tu prof muhaya sangat, dengan quotes gitu..cringe
Quote rrgal 28-4-2020 11:49 AM
Cantik faz
Quote Tinot7 28-4-2020 11:57 AM
Tahniah sbb nak dpt baby
Quote wenza 28-4-2020 11:59 AM
Tapi faz ni memang cantik pun. Sejenis cantik yg macam mana ntah nak describe. Macam cantik yg tengok lepas tu kena toleh berkali2 tengok kecantikannya. Ha gittew
Quote Anne.W 28-4-2020 12:01 PM
Alhamdulillah. Moga istiqomah memakai hijab ya
Quote salmon-suki 28-4-2020 12:01 PM
Nampak cantik n manis jah fazura nih skrg..y penting dia tetap classy
Quote newyork 28-4-2020 12:01 PM
Mmg dia cantik pun, kalau tak Selatan tak sangkut la..
Quote Sazida 28-4-2020 12:07 PM
Mmg betul pun. Dia ni mmg muka xpuas tgk tau. Lg pula bkn jenis merempan sgt. Except kes kim.k dulu. Hahahahaha
Quote Sazzylicious 28-4-2020 12:10 PM
glowing gile faz time pregnant ni... tak sabar nak tgk baby
Quote Cistat 28-4-2020 12:16 PM
Cantik faz ni..suka.tgk dia bertudung gitu
Quote antoofighter 28-4-2020 12:23 PM
Dah memang dia cantik pun...
Quote diss69 28-4-2020 12:23 PM
Faz cantik sngt2.. Kaftan yg xbrapa cantik pon ttp nmpk cntik bila faz pakai..
Quote slyfynx 28-4-2020 12:25 PM
Chop, awat kat hujung thread ade
-CARI

Mmg ko adelah Sepul kan.
Quote Covid19 28-4-2020 12:29 PM
Faz cantik..kaftan tu buruk..
Quote becir 28-4-2020 12:32 PM
nazzse replied at 28-4-2020 11:38 AM
Makin berseri pregnant ni. Kaftan tu prof muhaya sangat, dengan quotes gitu..cringe

U cakpa Ada quotes, I scroll balik tengok gambar..aiyoyo..bila nampak quotes Tu dah nampak jadi alas meja pulak

Lihat semua komen(289)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 04:19 PM GMT+8 , Processed in 0.175148 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top