Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Sumpah Besar,"-Instafamous Kongsi Cerita Dalam Kelambu Dengan Artis Lelaki

16-4-2020 04:22 PM|Oleh: Saiful| Komen: 104

Sebelum ini adalah seorang Instafamous mencetuskan kontroversi bila buat iklan berunsur lucah.

Sekarang ini namanya menjadi sebutan kembali bila bersembang tentang beberapa artis lelaki tanah air.

Dalam video yang tular di Twitter itu, rakannya sedang bercakap tentang kebersihan kemaluan lelaki.


Wanita tersebut kemudiannya menyebut nama artis yang bermula dengan huruf C dengan mengatakan dia wangi, mungkin apa yang dimaksudkan adalah kemaluan artis lelaki tersebut.

Kenyataan yang dikeluarkan itu seolah-olah membayangkan bahawa Instafamous tersebut pernah 'bersama' dengan artis2 lelaki yang disebutkan.

Dia juga ada menyebut tentang MK C-Clique yang disifatkan sebagai wangi dan Syafiq Kyle yang mempunyai bibir lembut.

Tak tahulah hanya sekadar main-main atau sengaja nak perhatian.

Apa yang penting ramai yang kurang senang dengan perbualan mereka berdua.

Sebagai seorang wanita seharusnya jagalah maruah, sembang terbuka macam tu semua orang boleh dengar.

Takut pula bila main 'petik' nama artis-artis lelaki itu jadi fitnah pula nanti. 

Senagaja nak malukan artis atau nak malukan diri sendiri ni?  -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
4
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
4
0
1
Komen: 103
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : Datin Rabecca Nur Islam Korban Karier Seni, Tak Sanggup Jauh Dengan Anak Dan Suami

Komen Terbaru

Quote beta_carotene 22-4-2020 02:42 PM
kiah_mai_pulak replied at 18-4-2020 10:55 PM
hahahaa. meolss speku badan cari-saiful ni ala2 jedjedi...

kan.. berbentuk piramid gitchew

Lain-lain Komen

Quote belilies 16-4-2020 04:46 PM
Gugel2 nama topinasi trus listed link utube kata heols purnah lari dr rumah curil rm300 sbb nak jd retis.
Quote kiah_mai_pulak 16-4-2020 04:50 PM
zizikkkkkk nya bohsia tu.. sekali ngn pondan tu, double zizikkkkkkkkirana
Quote bakingsoda 16-4-2020 04:55 PM
pompuan tu sapooo? islam ke idokkk selamba je kau cakap sedap sumpah besar
Quote barfi 16-4-2020 04:59 PM
kiah_mai_pulak: zizikkkkkk nya bohsia tu.. sekali ngn pondan tu, double zizikkkkkkkkirana


Bohsia 2029
Quote jerungmanja 16-4-2020 05:02 PM
Euuuwwww  jijikkk gilerrrr
Quote Ferr_Remy 16-4-2020 05:05 PM
Bodo betul bohsia huduh ni. Da la sangap, apsal mention kt public. Maruah mak bapak ko nak letak mana?
Quote julia5094 16-4-2020 05:08 PM
Omg..diorang ni opennya cakap benda2 macam ni..scaryyy..
Quote KIM.K 16-4-2020 05:09 PM
Jap gugel sapa mk c clique
Quote mixed 16-4-2020 05:11 PM
Betina yg jenis x malu cite psl alat kelamin jantan biasa nya bohsia je

Sape mak apak betina malu dpt anak mcm ni jijik
Quote manehnya 16-4-2020 05:11 PM
Tu kalu buang mekap cmna Rupa bye dik
Quote Catpaw 16-4-2020 05:21 PM
Yang laki tu cam hape tah, eh bodo la manusia sekarang letak maruah bawah tapak kaki je
Quote puteribaya 16-4-2020 05:27 PM
moga dia bertaubat..kalu buat betui
Quote Tinot7 16-4-2020 05:43 PM
Siapa C?
Cepwan?
Quote sleepandream 16-4-2020 05:46 PM
takde bukti bervideo iols tak pecaya.... tiberrrr
Quote limaubali007 16-4-2020 05:48 PM
Eeeee bongoknya.. Na'uzubillah... Tak da maruah cakap benda tak senonoh mcm tu.
Quote Leonclay 16-4-2020 06:02 PM
Knp nk sembang kt public..korg xde wasap ke? Facetime ke? Otak letak kt lutut
Quote Kuasaberganda 16-4-2020 06:08 PM
balik balik wanita juga dipersalahkan. no wonder wanita skg banyak berpasangan dgn pengkid.  kat dosa pandai tuduh perempuan je. lahanat betui
Quote LadyCarefree 16-4-2020 06:09 PM
belilies replied at 16-4-2020 03:46 PM
Gugel2 nama topinasi trus listed link utube kata heols purnah lari dr rumah curil rm300 sbb nak jd r ...

Ya dia mmang lari dari rumah dn smpai skrng xbaik dgn parents. Sekolah pon takat sec school ja
Quote salamon 16-4-2020 06:09 PM
iols nk speku ced jaidi la

Lihat semua komen(104)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top