Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

PKP Buat Saharul Ridzwan Makin Buncit, Lain Betul!

15-4-2020 10:50 AM|Oleh: Mat| Komen: 78

Sumber: Instagram

Sebelum ini, pelakon Saharul Ridzwan kerap memuat naik gambar beliau semakin 'berketul dan sado'. Malah, Saharul juga sering berkongsikan video bersenam untuk tatapan peminat.





Namun, sejak tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilanjutkan, peminat sangat terkejut melihat perubahan pada badan Saharul yang agak berisi dan 'buncit'. Amboi, lain betul!



Gambar yang dimuat naik tersebut mendapat reaksi lucu para peminat. Turut tidak terlepas, rakan artis juga berjenaka di ruangan komen selepas melihat gambar terbaru pelakon ini.




Di akhir kapsyen gambar tersebut, Saharul Ridzwan berjanji kepada para peminat bahawa dia akan kembali bersenam pada minggu hadapan.


"Jangan risau perut sy ada bersama sama dengan perut anda. Tapi minggu ni jelah. Minggu depan janji dgn saya korang date dengan saya + MangoTango + dailyworkout. On tak on?"

Buat kanda di rumah tu, perut semakin ke depan atau kebelakang? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 78
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : Bella Dally, Suami Tawar Khidmat Sanitasi Masjid Dan Surau Secara Percuma

Komen Terbaru

Quote limaubali007 22-4-2020 02:00 AM
samax replied at 21-4-2020 02:25 AM
percayalah, majoriti pompuan tak suka yang terlebih sado camtu. diorang suka lelaki lean fit mac ...


Betul chuolls, laki yg gigih tayang muscle besar ketul2,depa ingat majority pompuan suka.. Sebenarnya body yg lean fit ni lagi nampak wowww gituuu..

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 15-4-2020 10:58 AM
Heols kan jual produk kurus.. telan je lah berbakul
2.. kata cara mudah kuruskan badan.. ke kena exercise jugak?? Hahahaa
Quote adelea 15-4-2020 11:02 AM
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...
Quote 7doors 15-4-2020 11:02 AM
Masuk angin ja kali
Quote beta_carotene 15-4-2020 11:03 AM
Nampak puting kecik..
Quote shernazz 15-4-2020 11:07 AM
adelea replied at 15-4-2020 11:02 AM
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...

Kan..baik fit
Ayah iols umur 50 boleh lari keliling tasik 2 kali...
Iols kalah weiii
Badan fit..tak buncit..
Quote Kurex 15-4-2020 11:11 AM
Semoga dapat berpaut di lengan saharul sambil buat latihan ala2 bar dekat lengan tu.. tapi tunggu fit balik la...
Quote Laracrop 15-4-2020 11:13 AM
Mesti nak jual produk kurus..
Quote Ladybird910 15-4-2020 11:14 AM
Well caption pon jelas tunjuk marketing purpose. Hmm lameeeeee~
Quote Orix 15-4-2020 11:19 AM
juzfit ni dh tukar duta ke dlu bukan amyra rosli ke? ahh wateva... siti sarah dlu pn gigih dgan susu kurs monstalab ke hapa tah dlu? ad lg ke?
Quote Kurex 15-4-2020 11:23 AM
Calling for @Themilo
Quote AbukRokok 15-4-2020 11:30 AM
tu buncit sebab byk mengesex
Quote adm7 15-4-2020 11:31 AM
adelea replied at 15-4-2020 11:02 AM
tak suka betul laki badan ketul2 ni
nanti dah tua lembek juga ...

Betul masa muda mmg la nampak smart. Dah tua nnt menggelebeh
Quote MadameOnion 15-4-2020 11:38 AM
steroid sgt badan dia ni.. tak takut pensel 2b cepat expired ke?
Quote bakingsoda 15-4-2020 11:45 AM
geli la berketul2 mcm ni
Quote netto_ 15-4-2020 12:03 PM
Mcm bersepah jah balkoni die ni.
Quote weezerfan 15-4-2020 12:05 PM
Biarlah lakiku boroi buncit dr dpt laki badan ketak mcm dia ni pastu bila x eksesais semua kempis termasuk lengan. Gelebeh sana sini
Quote kiah_mai_pulak 15-4-2020 12:09 PM
lantak kau lah nk buncit ke nk sado, tp jangan nk mengada2 nk mintak bantuan khusus dgn kerajaan
Quote tagas 15-4-2020 12:09 PM
rugi nya life menyeksa badan

bazir masa sejam dua angkat benda berat


rileks2 jaga bersenam sket

mkn pun ala kadar tak ikut nafsu sgt

janji sihat sudah
Quote September14 15-4-2020 12:09 PM
Dah dia sengaja buncitkn perut dia mmg la

Lihat semua komen(78)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top