Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Gara-Gara Mesej Pakcik Dan Makcik, Hari-Hari Naim Daniel Bergaduh Dengan Ibu

8-4-2020 03:09 PM|Oleh: Saiful| Komen: 23

Sinis juga pesanan Naim Daniel dalam sebuah lagu yang digubahnya baru-baru ini.

Walaupun mengakui lagu yang dihasilkannya itu tak berapa bagus tetapi ia perlu dikongsikan sebagai nasihat.

Katanya lagu itu ditujukan khas kepada mereka yang berada di dalam grup WhatsApp ibunya.


Penyanyi ini meminta 'pakcik' dan 'makcik' supaya tidak berkongsi petua mengarut dalam usaha untuk menghapuskan wabak Covid-19.

"Salah satu punca aku suka duduk bilik je masa PKP ni adalah untuk nak elak dari gaduh dengan mama. Kadang-kadang aku baru je turun tak sampai 3 saat dah gaduh ahahaha.

"Tapi aku mengakulah yang kalau tak gaduh dengan mama sehari memang tak lengkap hari aku. Mama pun rasa macam tu. Mungkin ni cara aku dengan mama punya bonding, pelik sikitlah tapi, macam hari ni (semalam) pun aku saja je cari pasal tak wish Happy Anniversary Mama dengan Papa yang ke 35 tahun, triggered jugalah dia tadi ahahahahh," tulis Naim di Instagram.

Foto: IG
Penyanyi lagu Sumpah ini sempat berpesan kepada orang di luar sana agar menasihati ibu bapa untuk membaca berita dari sumber sahih seperti KKM.

Mesti ramai juga hadap benda yang sama kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 23
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : "Rakyat Tengah Lawan Covid-19, Siti Nordiana Sibuk Promosi Tudung!"

Komen Terbaru

Quote mahunikahmuda 10-4-2020 09:33 AM
Takde cerita lain ke nak ulas?

Lain-lain Komen

Quote Kurex 8-4-2020 03:19 PM
Mesti tembak dinding je kan dalam bilik
Quote bloodyamuk 8-4-2020 03:28 PM
secara ringkasnya OK Boomer
Quote Perawankota 8-4-2020 03:54 PM
Ada2 jer cerita
Quote KIM.K 8-4-2020 04:37 PM
Comel je naem. Suka hiburkan peminat..yg lain2 kena kecam dia selamat
Quote kelapaparut 8-4-2020 04:40 PM
Kurex replied at 8-4-2020 03:19 PM
Mesti tembak dinding je kan dalam bilik

dia tembak ape kat dinding? lastik cicak ke..
Quote Kurex 8-4-2020 04:42 PM
kelapaparut replied at 8-4-2020 04:40 PM
dia tembak ape kat dinding? lastik cicak ke..

Cikcap           
Quote caca_eric 8-4-2020 04:48 PM
Aku rasa semua mak2 mcm tu
Dpt msg ws mesti nk tya, mesti nk ulas. Politik ke covid ke, petua ke, tazkirah ke..
Klau yg scammer nk bg duit pun mak aku nk percaya..

Quote tikusmontok 8-4-2020 04:52 PM
Hari2 gaduh ngan mak ko...so apa lagi...anak derhaka la
Quote kiah_mai_pulak 8-4-2020 04:53 PM
dh tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke tak ni bila kau hari2 gaduh dgn mak?
Quote giyomi 8-4-2020 05:24 PM
so...perlu ker akak join kak kiah gelabah teksss dgn citer camne
Quote anastasia7 8-4-2020 09:15 PM
Mujur la mak dia tanya juga. Kalau main terima je?
Quote rosannazmia 8-4-2020 09:21 PM
Sebijik mcm umur hakak masa dobelas tahun, ala2 tulis diari or verangan jadi author buku novel remaja.. Serupa sgt gaya penulisan dek naim ngn akak ms gegirl gadis sunti darjah 6 berpuluh thn dulu
Quote Xim 8-4-2020 09:51 PM
rosannazmia replied at 8-4-2020 09:21 PM
Sebijik mcm umur hakak masa dobelas tahun, ala2 tulis diari or verangan jadi author buku novel remaj ...

Ouchhh....hahhaha
Quote minah_selekeh 8-4-2020 10:15 PM
Sama la Naim.. Hakak pun rengsa bila parents share petua COVID yang ntah dari mana2 diorang baca..
Quote dudaberhias 8-4-2020 10:40 PM
Kurex replied at 8-4-2020 03:19 PM
Mesti tembak dinding je kan dalam bilik

tembak ke di tusuk chuolsss....
tak silap bawah tilam dia ada mainan getah 9 inci... tak silap lah
Quote dudaberhias 8-4-2020 10:43 PM
kiah_mai_pulak replied at 8-4-2020 04:53 PM
dh tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke tak ni bila kau hari2 gaduh dgn mak?

tengok la kiah... kalau besar elok la gelabah banyak2 kiah... boleh sangkut2 dekat bahu dan kepit bawah ketiak...
kalau leper tak payah pun takpe kiah, ibarat bra faiz roslan yang tidak menampung apa2 tapi di pakai jua.


Quote Kurex 8-4-2020 11:09 PM
dudaberhias replied at 8-4-2020 10:40 PM
tembak ke di tusuk chuolsss....
tak silap bawah tilam dia ada mainan getah 9 inci... tak silap la ...

Sedap sgt ke kalo besar2
Quote MeghanK 8-4-2020 11:48 PM
dudaberhias replied at 8-4-2020 10:43 PM
tengok la kiah... kalau besar elok la gelabah banyak2 kiah... boleh sangkut2 dekat bahu dan kepit  ...

hahahahha ni lawak
Quote RatuDunia94 9-4-2020 12:24 AM
Rajin betul heols buat lagu sejak2 PKP ni kan.. walopu iols rasa melodinya serupa je semua..

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top