Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

PU Riz Selebriti Pertama Positif Covid-19

7-4-2020 01:23 PM|Oleh: LilRose| Komen: 60

"Saya reda. Saya anggap ia ujian Allah SWT. Kalau kita menjaga kesihatan sekalipun, tapi kalau Allah nak datangkan sakit juga, memang tak boleh elak."

Pendakwah bebas dan pelakon, Pencetus Ummah (PU) Riz reda apabila disahkan positif Covid-19.


Kredit foto: IG

Berkata kepada Harian Metro, PU Riz atau Muhammad Haris Mohd Ismail memaklumkan berita itu disahkan Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), semalam.

"Saya demam sejak tiga hari lalu. Jadi, semalam (kelmarin) saya pergi buat pemeriksaan di PPUM. Apabila dihubungi tadi (semalam), hasil ujian saya positif Covid-19.

"Apa pun, saya mengharapkan doa daripada semua semoga cepat sembuh dan bebas daripada wabak ini," katanya kepada Harian Metro.

PU Riz sebelum ini menerusi Instagram mendedahkan bapa saudaranya disahkan positif virus berkenaan.


Kredit foto: IG

Semoga PU Riz cepat sembuh dan bebas daripada wabak maut ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 60
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : Intan Najuwa Dikritik, Kutip Sumbangan Tanpa Lesen

Komen Terbaru

Quote gideoncross 8-4-2020 06:32 PM
fliphair8 replied at 7-4-2020 11:25 PM
Hahhahahhahaha....bukan covid yg dikesahkan....burungnyaaa yg dibincangkan....hahahhahhahhazaaaaaab

Sbb ni lah bnda yg famous dri dia haha.

Lain-lain Komen

Quote umbut 7-4-2020 01:32 PM
Cam x kena je ayat ko... covid bkn sebab x jaga kesihatan... ini virus yg mudah jangkit... ayooo
Quote sok_suci 7-4-2020 02:10 PM
Bukan ni ke yg burung berterbangan jugak
Quote dua_chzy 7-4-2020 02:19 PM
sok_suci: Bukan ni ke yg burung berterbangan jugak


Heol ke? Kira cash la kan if betul?
Quote Tinot7 7-4-2020 02:21 PM
Get well soon..
Quote beatgirlX 7-4-2020 02:21 PM
Semoga baik2 aje
Quote kiah_mai_pulak 7-4-2020 02:25 PM
yg ni kantoi burung berkicauan di alam maya kn?
Quote cha-cha 7-4-2020 02:36 PM
So Jepah tu siapa?
Quote biozipstar 7-4-2020 02:52 PM
dari semalam berita ni kt mstar. tunggu forumer bukak benang. heheh... moga sembuh... kalau mild2 je insha Allah boleh sembuh
Quote jargon 7-4-2020 03:14 PM
Burung dia terbang xpe dia heloks..klau burung faizal tahir terbang omggg pengsan mak
Quote Kurex 7-4-2020 03:28 PM
Bila lagi nak keluarkan gambar terbaru?
Quote ashilalat 7-4-2020 03:30 PM
jargon replied at 7-4-2020 03:14 PM
Burung dia terbang xpe dia heloks..klau burung faizal tahir terbang omggg pengsan mak

Aku ok je kalao burung faizal tahir berterbangan..at least FT nmpak manly ok. Anak pon berderet dari yg terbang byk yg kelempuk. Nak tgk pon x selera kalau kelempuk. Kalo FT, deris khan, amar bangla, julripin ke ok jah nak tengok.
Quote jargon 7-4-2020 03:44 PM
ashilalat replied at 7-4-2020 03:30 PM
Aku ok je kalao burung faizal tahir berterbangan..at least FT nmpak manly ok. Anak pon berderet da ...

Yg heloks2 xpe la khenzzz...nak request burung abdul je skli tp malangnya bini dia ikat baik punya takot laki uturn ke jah
Quote gideoncross 7-4-2020 05:22 PM
kiah_mai_pulak replied at 7-4-2020 02:25 PM
yg ni kantoi burung berkicauan di alam maya kn?

Dh agak dh yg bila nma dia timbul, isu psl burung brtrbngan bakal d bincangkn haha.
Quote GegarVaganja 7-4-2020 05:29 PM
jargon replied at 7-4-2020 03:44 PM
Yg heloks2 xpe la khenzzz...nak request burung abdul je skli tp malangnya bini dia ikat baik punya ...

Huhu.
Jah hanya mampu usap fefet sendiri je la buat masa sekarang.


Quote kiah_mai_pulak 7-4-2020 05:36 PM
gideoncross replied at 7-4-2020 05:22 PM
Dh agak dh yg bila nma dia timbul, isu psl burung brtrbngan bakal d bincangkn haha.

semoga burung heshe tak tercovid19 jua
Quote L211 7-4-2020 05:43 PM
sok_suci replied at 7-4-2020 02:10 PM
Bukan ni ke yg burung berterbangan jugak

hahhahaah baru nk ckp.. aishhh iolsss teringat gambar burung dia yg bterbangan tu.. damnnnn
Quote L211 7-4-2020 05:44 PM
kenapa buka si Abu je yg kena.. dah laa body shaming pastu kaki celup sana sini.. selayaknya dia yg patut kena covid19
Quote beta_carotene 7-4-2020 06:05 PM
sok_suci replied at 7-4-2020 01:10 PM
Bukan ni ke yg burung berterbangan jugak

haah, dia macam kontot sikit
Quote namieamuro 7-4-2020 06:07 PM
Edited by namieamuro at 7-4-2020 06:09 PM
jargon replied at 7-4-2020 03:14 PM
Burung dia terbang xpe dia heloks..klau burung faizal tahir terbang omggg pengsan mak


hazab lg burung presideng yg wat2 muke terkejut itu

Lihat semua komen(60)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top