Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ali Puteh Teruk Kena 'Smash' Terjah Ruang Komen Man Raja Lawak

6-4-2020 09:30 AM|Oleh: Straya| Komen: 117


Kredit foto: IG

Juara Maharaja Lawak Mega 2019, Man Puteh baru-baru ini ini mengambil keputusan untuk menderma sebahagian wang kemenangannya pada mereka yang memerlukan ketika menghadapi krisis Covid-19. 

Beliau kemudian memaklumkan pengikut di Instagram bahawa wang bantuan tersebut sudah pun habis disalurkan sambil memohon agar mereka yang mendapat bantuan tersebut menggunakan wang bantuan itu dengan sebaiknya.



"Saya Abd Rahman Kasim ingin memohon maaf kerana bajet RM50k telah pun habis disalurkan sebentar tadi. Kepada mereka-mereka yang mendapat bantuan, gunakanlah duit itu sebaik mungkin. Kepada yang gagal, mohon ampun dan maaf," tulis Man.  


Kredit foto: Facebook Man Raja Lawak

Bagaimanapun, menerusi status Facebooknya pula, beliau memohon supaya sumbangan yang dilakukannya tidak dipuji 'melambung'.

Namun, keadaan menjadi panas apabila Ali Puteh tiba-tiba masuk dan meninggalkan komen menyindir terhadap Man, sekali gus menimbulkan rasa tidak puas hati ramai orang. 

Lantaran itu, Ali terus mendapat kecaman hebat daripada warganet dan ini pula reaksi Man selepas sahabatnya itu teruk dikecam warga maya.

"Haha, boh lagi," tulisnya.


Kredit foto: Facebook Man Raja Lawak

Tidak berdiam diri, Ali mempertahankan dirinya dan membalas kecaman netizan membuatkan dia terus dihentam bertubi-tubi.


Kredit foto: Facebook Man Raja Lawak


Kredit foto: Facebook Man Raja Lawak

Mungkin tidak tahan dibanjiri kecaman dan kritikan negatif, Ali bertindak memadamkan komennya itu.

Tak serik-serik nampaknya Ali Puteh. Harap beliau berfikir dulu sebelum memberikan komen dalam mana-mana media sosial. Ini kerana, netizen tidak lupa lagi tentang sikapnya terhadap kakak iparnya selepas abang kandungnya, arwah Abam meninggal dunia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 117
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : "Kau Nak Gaduh Dengan Semua Orang Sampai Bila?" - Pesan Anju Untuk Amyza

Komen Terbaru

Quote Lailerthee 11-4-2020 04:51 PM
Td baca status anju kata man raja lawak ni derma lagi bg duit untuk anju uruskan. Murah rezeki dia

Lain-lain Komen

Quote Cookingholic 6-4-2020 09:38 AM
Ali susun2 is at it again

Utk kesekian kalinya lontaran ayat tak selari dgn imej starter pack jubah + kopiah + tasbih digital hari tu
Quote bungarose 6-4-2020 09:40 AM
Naper jahat sangat peel ali nih yer
Quote budakpink 6-4-2020 09:41 AM
Tapi aku tetap rase man raja lawak ni poyo...nampak sgt nak menunjuk yg kau memberi...ish golongan2 pelawak yg x berapa lawak ni mmg spesis poyo erk...dah la x ansem..poyo pulak tu...
Quote mixed 6-4-2020 09:41 AM
Sibuk la aliputin ko bkn nk membantu pun dah man nk bg duit kt org susah pkp mana bole kuar cara ni la dia nk cari org yg nk dibantu

Hatimitam sgt
Quote imransulaiman 6-4-2020 09:45 AM
Ali, kau boleh je call Man tu bagitau dia nasihat dia. Tak perlu kau up kat media sosial.

Ke kau ni memang bangang abadi??? {:thief
Quote tupaiterbang 6-4-2020 09:45 AM
budakpink replied at 6-4-2020 09:41 AM
Tapi aku tetap rase man raja lawak ni poyo...nampak sgt nak menunjuk yg kau memberi...ish golongan2  ...


Sebab tak hensem la depa jadi pelawak...
kalau hensem dah lama jadi pelakon tersohor haha
Quote Ladybird910 6-4-2020 09:45 AM
No wonderla persembahan teater kt IB hujung feb haritu amik man instead of adik arwah..rupenye dorg lg kenal perangai selfish adik arwah lagu mana..


Nway thanks man..baiknyaaa chuols sedekah duit..siap baik dgn wife lagi..even chuols gigi pon blh dikira dgn jari..tp meols tau hati chuols jenis yang baik..mcm arwah yus n abam...
Quote umbut 6-4-2020 09:51 AM
Ali bibir hitam... man rongak
Quote Cik_jantung 6-4-2020 09:57 AM
Nampaknya ali ni dah tak ngam dengan man ni...  Si mamak pun memendam perasaan je selama ni kot..

Pastu siap perli budak man ke yg tulis tu.. yihh dia nyebuk kat wall man dh kenapa..
Quote tikusmontok 6-4-2020 10:04 AM
Tiba2 alipsokri nampak suci
Quote belilies 6-4-2020 10:08 AM
Bodohnya aihhh. Berbondong2 {:dot
Quote msrosse 6-4-2020 10:18 AM
Lahh ali susun2 lg .. Eh sila kembali ke rahmatullah lah kau!
Quote cikgojesss 6-4-2020 10:18 AM
sama jah dua2 ekor.. batak nak glamour.. dari mula2 man rompong ni berkompang nak bg 50k tu lagi aku dah mcm errrrr... koserrr berlambak org kasi derma tapi tak kuasa nak berkompang seluruh alam menyaksikan kesyahduan pelbagai
Quote hyie 6-4-2020 10:27 AM
pprt vs pprt...netizen pon sama pprt...sesuai la tu kan
Quote matjerk 6-4-2020 10:31 AM
Makin terserlah kebusukan hati si hitam ni....  Habih tu yg kau tegur terang2.. Boleh?  x tegur diam2 plak?
Quote matjerk 6-4-2020 10:33 AM
Cik_jantung replied at 6-4-2020 09:57 AM
Nampaknya ali ni dah tak ngam dengan man ni...  Si mamak pun memendam perasaan je selama ni kot..

...

Siap nak buat man nampak jahat ada budak pulak utk hentam dia...  Man x perlukan budak utk hentam kau lah hitam!!!  Ko layak di hentam oleh sesapa pun.. Any unknown random pun... Busuk!!!
Quote Lailerthee 6-4-2020 10:34 AM
Aku harap lps ni mamak partner dgn man. Tgl kan je ali tu hahahaha
Quote GigaMom 6-4-2020 10:34 AM
budakpink: Tapi aku tetap rase man raja lawak ni poyo...nampak sgt nak menunjuk yg kau memberi...ish golongan2 pelawak yg x berapa lawak ni mmg spesis poyo erk.. ...


Ms nk bg bantuan tu kn dia hebahkan utk org msg kat dia
Kalau x buat bgitu kang susah pula org nak tau
Minta org tgh kang org x caya pula
Quote Lailerthee 6-4-2020 10:35 AM
cikgojesss replied at 6-4-2020 10:18 AM
sama jah dua2 ekor.. batak nak glamour.. dari mula2 man rompong ni berkompang nak bg 50k tu lagi aku ...


Tpi i ok je you dia hebahkan sbb waktu skrg ni mne boleh keluar kan dia just ckp sape yg memerlukan bantuan kewangan msg dia

Lihat semua komen(117)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top