Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Disoal Sama Ada Leon Dididik Cara Islam, Ini Jawapan Win Rihana Petra

27-3-2020 11:00 AM Komen: 48

Rihana Petra memang diketahui umum sering memuatnaik foto beliau bersama anak tunggalnya Ismail Leon, berkongsi coretan mengenai kisah kehidupannya di Instagram rasminya.



Terkini, beliau berkongsi kisah di mana selama ini beliau sentiasa ingin memiliki anak sulung lelaki. Malah sebaik disahkan hamil, beliau tidak pernah langsung ada keinginan untuk memiliki anak perempuan. 

Dalam masa yang sama beliau jua mengimpikan anak lelakinya kelak akan menjadi seorang ahli sukan  sama ada secara profesional atau pun sekadar hobi sahaja. 

Dengan adanya Leon,  beliau kini dalam proses pemilihan sekolah bola sepak untuk Leon. Ini kerana ada beberapa sekolah sedemikian menerima pelajar seawal usia tiga atau empat tahun.

Menurut Rihana, orang-orang yang hebat lazimnya memiliki ibu bapa yang baik di belakang mereka. Dan beliau sentiasa berusaha menjadi ibu yang terbaik untuk anaknya.


Rata-rata pengikutnya menyambut baik perancangan yang dibuat Rihana untuk anaknya itu. 

Kredit foto: Instagram Rihana Petra

Dalam pada itu, ada pula komen yang mempersoalkan adakah Leon dididik dan dibesarkan mengikut agama Islam. Ini jawapan 'win' Rihana.

"Im raising Leon as a nice person who will treat women good and respect other people, 
not who pretend to pray every but evil who doesnt care about his son."

" Saya membesarkan Leon sebagai orang baik yang akan 
memperlakukan wanita dengan baik dan menghormati orang lain, 
bukan yang berpura-pura berdoa tetapi sebenarnya 
seorang yang jahat yang tidak peduli tentang anak lelakinya"

Kredit foto: Instagram Rihana Petra

Apa pendapat anda? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Groovykid 25-4-2020 12:48 AM
Comelnya Leon

Lain-lain Komen

Quote prizadane 27-3-2020 11:33 AM
kekekeke...bagus jawapan dia
Quote damsel_fiji 27-3-2020 11:37 AM
sibuk jer acik2 bawang ni dgn anak org
Quote Kakalongmu 27-3-2020 11:43 AM
Edited by Kakalongmu at 27-3-2020 11:46 AM

Wow.... Padu jawapan sheols... I loiiiikkeee

#bukan yang berpura-pura berdoa tetapi sebenarnya seorang yang jahat yang tidak peduli tentang anak lelakinya#
Kaka harap sampai ke tuan punya badan
Quote epuepy 27-3-2020 11:57 AM
Kah.. Kah.. Kah.setepek dia bagy kt Abe. Btw, mana pegi Abe Time2 covid nih?

Bgy la sepatah dua kata since Kelantan pn teruk gak.
Quote Manjahati 27-3-2020 11:59 AM
Mkn dalam komennya
Quote Kurex 27-3-2020 12:07 PM
Nanti dah hadi ahli sukan cari iols ok
Quote Leonclay 27-3-2020 12:11 PM
Comel leon
Quote dudaberhias 27-3-2020 12:17 PM
Comel, bakal jadi idaman gegadis kah?
Quote vee_zara 27-3-2020 12:21 PM
Comelnya leon. Kesian plak kat anak yg tak bersalah ni. Yg salah sebab maknya gold digger. Bapaknya sebab pura2 perangai baik tp hamjadah rupanya.
Quote Rogue98 27-3-2020 12:21 PM
Wow... mohon terasa...
Quote darkness 27-3-2020 12:23 PM
Sebijik muka bapak si leon ni
Quote ninja boy 27-3-2020 12:32 PM
Hidung persis Malaysian. X mungkin jadi pemain bolasepak sbb dna malaysia katik x pandai main bola sepak, mungkin bisnes2 boleh la
Quote kerabuBiru 27-3-2020 12:36 PM
Acik2 bodoh duk melayan pelacur
Quote jfq 27-3-2020 12:36 PM
Muka duduk kat kerusi tu terrserlah air muka russian
Quote jfq 27-3-2020 12:37 PM
Tp jawapan dia mmg selayaknya la
Quote sayawifenikmie 27-3-2020 12:40 PM

------ muka bapak sangat.
Quote MissVixen 27-3-2020 12:46 PM
Setepek kena exgong. Negara tengah krisis pun diam je dia. Betul ayat yang cakap iman tak dapat tengok berdasarkan penampilan. Sultan yang terkenal sebab datok dan genting lebih berjiwa rakyat dan tak cepat sentap berbanding sultan pakai jubah dan berlagak zuhud.
Quote duri_durians 27-3-2020 12:53 PM
hahah.. sian baby takde ayah. makin besar nanti mungkin makin nampak muka ayah beliau.
Quote Meiizu 27-3-2020 12:58 PM
Ambooiiii jwpn makan dalam

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top