Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Predator Beli Apa Di Kedai Runcit Tu?

23-3-2020 12:54 PM Komen: 15
Berikutan pandemik Covid-19, orang ramai mengambil langkah keselamatan mengenakan topeng muka, sarung tangan dan sebagainya ketike keluar rumah. 

Berbeza dengan seorang lelaki mengenakan kostum predator ketika membeli keperluan di sebuah kedai di Balok, Kuantan.


Kredit foto: Twitter

Tindakannya itu mendapat perhatian ramai hingga tular di laman sosial.

Menurut Sinar Harian, video itu dikongsi pengguna Twitter menggunakan nama akaun @HakimmmSuhaimi pada Sabtu.



Menerusi ruangan komen, difahami ia bukan kali pertama lelaki itu melakukan perkara sedemikian.

Kata seorang pengguna, sebelum ini dia pernah mengenakan kostum adi wira Ultraman. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 15
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote meow_tompok 24-3-2020 01:22 PM
hasniey replied at 24-3-2020 11:38 AM
Owh ai paling benci jenis2 ni, lilit2 ular kt pinggang pastu suka2 je jln sebelah kita
Ai ni dh l ...

jilake kan perangai org mcm ni. Geli wei tersentuh kulit ular tu
elok sgt time org menjerit, ular tu pun terkejut terus belit kuat2 tuan dia sendiri.


Lain-lain Komen

Quote bloodyamuk 23-3-2020 01:13 PM
Dia...kurang kasih sayang
Quote munchkin 23-3-2020 01:23 PM
Lawak lah tek?
Quote crazybeach 23-3-2020 01:29 PM
gigih nya kau siap nak berkostum bagai kan? nak gi kedai runcit jah pun. dah tu keluar kedai takde beli apa duk berlenggang jah tayang bontot kepam kau tu. hempuk dengan tong gas hijau sebiji tu nak?
Quote meow_tompok 23-3-2020 02:22 PM
mcm ni tak menyusahkan org, cuma menarik perhatian org je


aku penah masuk pasaraya masa ramadhan nak sambut hari raya esok harinya... tengah sesak org dlm tu, ada sorang mamat sado masuk pasaraya jalan berlenggang.... tapiiiiiiiiiiiiiii ada ular kecik belit kat pergelangan tangan dia. Ada worker lelaki sampai menjerit takut. Nasib baik aku perasan ular kat tangan dia, aku lari jauh2. Mamat sado tu bukan buat ape pun, saja masuk pusing keliling lepas tu chow. Perangaiiii sial betul

Quote Artemesiaa 23-3-2020 02:32 PM
Saja ler tu kot2 ada yang nak buat liputan
Quote Mulotkoyak 23-3-2020 04:50 PM
Orang nk perhatian ni susah. Mcm2 diorg sanggup buat. Harap kite xcmtu la kn.
Quote RatuDunia94 23-3-2020 09:24 PM
Tp kat kampung kesedaran masih rendah lah..  masih ramai yg keluar rumah x pakai mask pastu duk nyembang2. Bila ada org pakai mask n glove deols siap buat2 lawak plak..
Quote crazybeach 23-3-2020 09:28 PM
meow_tompok replied at 23-3-2020 06:22 AM
mcm ni tak menyusahkan org, cuma menarik perhatian org je

mamat tu mesti gayah khuens. fefeling britney slave 4 u lettew



Quote gigahertz 23-3-2020 10:23 PM
Quote meow_tompok 23-3-2020 11:30 PM
RatuDunia94 replied at 23-3-2020 09:24 PM
Tp kat kampung kesedaran masih rendah lah..  masih ramai yg keluar rumah x pakai mask pastu duk nyem ...

elok buat mcm kat china. pasang banner. salah satu banner tu translation dia bunyi mcm ni:

CUBALAH JANGAN PAKAI MASK
CUBA CUBA NANTI MENINGGAL LAH
Quote meow_tompok 23-3-2020 11:31 PM
crazybeach replied at 23-3-2020 09:28 PM
mamat tu mesti gayah khuens. fefeling britney slave 4 u lettew

ewww sgt.
Quote Shinichisenpai 24-3-2020 02:19 AM
munchkin: Lawak lah tek?

Kata dirik nya...
Quote Tinot7 24-3-2020 02:52 AM
lain negeri, lain caranya...





Quote hasniey 24-3-2020 11:38 AM
meow_tompok replied at 23-3-2020 02:22 PM
mcm ni tak menyusahkan org, cuma menarik perhatian org je



Owh ai paling benci jenis2 ni, lilit2 ular kt pinggang pastu suka2 je jln sebelah kita
Ai ni dh la takut ular.xpasal2 ai nangis kt pasar mkm tau tak.malu tau.
Trkejut tgh beratur beli mknn rupanye mamat sebelah pkai tali pinggang ular sawa hidup.xdpt ai mknn sbb lari lintang pukang.yg dia sengih2 mcm xbrsalah
Quote meow_tompok 24-3-2020 01:22 PM
hasniey replied at 24-3-2020 11:38 AM
Owh ai paling benci jenis2 ni, lilit2 ular kt pinggang pastu suka2 je jln sebelah kita
Ai ni dh l ...

jilake kan perangai org mcm ni. Geli wei tersentuh kulit ular tu
elok sgt time org menjerit, ular tu pun terkejut terus belit kuat2 tuan dia sendiri.


Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top