Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Fikry Ibrahim Minta Maaf Terpaksa Tinggalkan Malaysia, Tak Takut Covid-19 Ke?

23-3-2020 10:33 AM|Oleh: hafiz.ahmad | Komen: 37


Hari ini, genap hari keenam Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) selepas diumumkan kerajaan pada tempoh hari. 

Meskipun perintah ini bertujuan untuk mengurangkan penyebaran Covid-19, masih ramai pihak tidak bertanggungjawab yang masih bercuti di luar negara.


Sumber Gambar: Sinar Harian

Turut tidak terlepas, Fikry Ibrahim juga ada berkongsi sebuah video yang menunjukkan dia sedang berada di dalam kapal terbang, sekali gus menimbulkan persoalan buat para peminat, dimanakah tanggungjawab beliau sebagai seorang rakyat Malaysia?


Sumber Gambar: Twitter


"Goodbye Malaysia. Maaf kalau saya penting diri, tapi saya terpaksa"


Di akhir video tersebut, rupa-rupanya Fikry Ibrahim hanyalah merakamkan diri sendiri di hadapan televisyen dengan video suasana kapal terbang. Nampak real betul!



Video tersebut mendapat reaksi lucu peminat yang turut terhibur dengan telatah Fikry Ibrahim.


"Ingat kapal terbang dia pakai sliding door"


Kredit foto: Twitter


"Dia ni asalnya pelawak"


Kredit foto: Twitter


"Baru nak maki"


Kredit foto: Twitter

Fikry Ibrahim juga ada meletakkan tanda pagar #stayathome dengan harapan rakyat Malaysia terus duduk di rumah demi keselamatan negara. Just stay at home, okey! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
2
0
0
Komen: 37
Komen

Previous : "Wah, Dah Nampak Pengganti Neelofa Ni" - Ramai Jatuh Hati Dengan Uyaina Arshad

Next       : 'Mana Ketua Keluarga?' - Ramai Pelik Aeril Biar Wawa Yang Keluar Beli Keperluan

Komen Terbaru

Quote violetungu 25-3-2020 12:08 PM
Lentiknya bulu mata..i is jeles

Lain-lain Komen

Quote sarah82 23-3-2020 10:38 AM
Ok la.. Boleh kita gelak masa2 stress ni.
Quote xtahumenahu 23-3-2020 10:40 AM
Lentiknyaaa bulu mata
Quote ainashiqa 23-3-2020 10:42 AM
Lawa nya mata dia.. I loike
Quote minah_selekeh 23-3-2020 10:44 AM
Hahahahah! Baru nak kecewa.. Tak jadi nak maki..
Quote top5complete 23-3-2020 10:47 AM
ni nak gelak atau nak marah... tahap kemarahan aku 0.. tahap lawak 0.... hambar betul
Quote crazybeach 23-3-2020 10:47 AM
video leak takde terpaksa rakam ke? dah alang2 kau duk terbongkang jah kat dalam rumah tu boleh la acik2 kepam buat tatapan tengah2 boring ni
Quote akuHavocczz 23-3-2020 10:48 AM
Part mana nk kena gelak eh hmmmm
Quote AbukRokok 23-3-2020 10:59 AM
Quote EJALTI 23-3-2020 11:07 AM
Nasib baik iols baca habis, tak jadi la nak maki....
Quote bedahmenjuyah 23-3-2020 11:21 AM
Lentiknya bulu mata
Namun tetap lah sendu
Quote Mizlyn 23-3-2020 11:30 AM
xtahumenahu replied at 23-3-2020 10:40 AM
Lentiknyaaa bulu mata

Haha.. i pun nmpk yg tu dulu... geram org lelaki bulu mata selentik camtu
Quote Kurex 23-3-2020 11:34 AM
Takde video fikry bukak baju ke
Quote Nenasketum 23-3-2020 11:36 AM
Hehehehe.... nasib baik tak kena ‘ko srp abis tak? Cute arr video ni
Quote xtahumenahu 23-3-2020 11:45 AM
Mizlyn replied at 23-3-2020 11:30 AM
Haha.. i pun nmpk yg tu dulu... geram org lelaki bulu mata selentik camtu

Kannn?senang x payah maskara bagai
Quote Xim 23-3-2020 11:51 AM
Kurex replied at 23-3-2020 11:34 AM
Takde video fikry bukak baju ke

Kurex nak ke yg bebulu lebat??hahhaja
Quote meisapoya 23-3-2020 11:54 AM
Jelesnye laki mata lentik. I punya panjang mcm kipas kak jijah x de lentik2 mcm dia...
Quote mieymiey 23-3-2020 11:59 AM
Baru nak maki, mujur tak jadi
Quote LautBiru52 23-3-2020 12:02 PM
Nampak sgt stress duduk rumah tu {:nose
Quote beatgirlX 23-3-2020 12:03 PM
Sengal..patut nampak pelik je luar tu

Lihat semua komen(37)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top