Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Perlekeh COVID-19, Lelaki 'Kenduri Kepala Kambing' Ditahan Polis

Oleh: top5complete |22-3-2020 11:38 AM Komen: 21
COVID-19 di Malaysia semakin gawat, namun ada sesetengah individu yang masih boleh membuat jenaka tentang isu ini. 

Berikutan itu, Berita Harian melaporkan seorang lelaki yang merakam video "kenduri kepala kambing" dan mempertikai Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di Langgar telah ditahan polis di Alor Setar petang semalam.


Foto: Harian Metro

Menerusi video dirakam menggunakan telefon bimbit berdurasi 57 saat itu, lelaki berusia 49 tahun tersebut dilihat gembira dan sempat berjenaka tentang COVID-19 di sebuah rumah yang didatangi orang ramai. Kelompok ini dilihat sedang menikmati juadah tanpa menghiraukan peraturan "social distancing" yang disarankan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Bertindak atas maklumat awam, polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Setar dan Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kedah berjaya mengesan dan menahan lelaki terbabit. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
1
0
0
Komen: 21
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote DARSITA 23-3-2020 09:58 AM


Aii baca di FB dia berseloroh style kedahan dgn kawan kawan dia. Polis and nitizen salah faham.

Lain-lain Komen

Quote Orix 22-3-2020 11:40 AM
Ni baru betul kepala bapak kau
Quote bloodyamuk 22-3-2020 12:46 PM
rasain loh...
Quote VirusCinta 22-3-2020 12:48 PM
Liwat je mamat di dalam lokap bersama tahan gersang
Quote polluxsstar 22-3-2020 01:14 PM
Makan diri.
Quote Ladybird910 22-3-2020 01:49 PM
Dalam ni pon dua kali lima..

nanti dah kena angkut masa tu aku kata adan uke jelaa.hihi
Quote salmon-suki 22-3-2020 02:33 PM
Semoga virus covid smpat memasuki mereka..baru mereka taw betapa berharga nya kepala kambing jika dinikmati waktu sihat..
Quote LautBiru52 22-3-2020 02:40 PM
Perangai mengalahkan kambing
Quote b_n_c 22-3-2020 03:19 PM
kambing lagi cerdik dari dia
Quote Neraka Bulan 22-3-2020 03:32 PM
Sumbat dalam reban kambing!
Quote miss_beku 22-3-2020 04:20 PM
Awat tangkap dia sorg ja,,,, ramai lagi kat belakang tu....{:stress
Quote Artemesiaa 22-3-2020 04:34 PM
Mendapat sudah orang kata ketawa dulu nanti menagis kemudian kan tak pasal2 kena pakai seragam oren
Quote crazybeach 22-3-2020 05:36 PM
dah tua pon bodoh. lepas tu rakam sengih2 gelak2 macam babi. sebut coronavirus pun tak reti. eh sial elok kau dihumban jah dalam kandang kambing biar mereput la ko kat situ. muka dengan perangai kau pun dah serupa kambing. bercakap pun dah ke bunyi pelat2 kambing tu memang sesuai sangat
Quote bizsari 22-3-2020 05:47 PM
buka sahaj perlu di tangkap tapi perlu masuk jail bersama anjing.

sbb dia megah beri tahu dunia bhawa melayu islam bodoh masih keluar buat dek.


Quote dusunmind 22-3-2020 07:44 PM
Knp aku tak dpt tgk vid?
Quote nazjula91 22-3-2020 09:49 PM
adeh tak pasal pasal dok lokap.
Quote 234126 22-3-2020 09:51 PM
Kalau la swab tu kena rodok dlm hidung paling dalam nanti, try la sengih maki2 lagi pasal perintah berkurung. Ntah2 keluar air mata sakit, ketaq2 lutut menahan.
Quote Anne15 22-3-2020 10:04 PM
Susah sangat nak berkurung kan dah kena kurung
Quote thetimes 22-3-2020 11:20 PM
Mendapatlah pakcik oi !!!
Quote Bholatchomel 23-3-2020 06:58 AM
Sat gi kalo dh kena virus. Baru tahu nyesal.

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top