Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Jangan Sampai Saya Bertukar Jadi Azwan Ali" - Polis Hilang Sabar

21-3-2020 11:04 AM Komen: 44

Nampaknya, masih ramai rakyat Malaysia tidak mengendahkan Perintah Kawalan Pergerakan yang dikuatkuasakan sejak 18 Mac lalu.

Perkongsian dari Perak Press menunjukkan segelintir rakyat Malaysia tidak mahu akur untuk kekal di rumah dan hanya bersurai apabila diarahkan pihak polis. 

Tidak faham langsung atau degil?

Lantaran itu, pihak polis hampir kehilangan kata-kata untuk meminta mereka mematuhi arahan tersebut.

"Jangan sampai saya bertukar jadi Azwan Ali" 



Warga maya turut bersimpati dengan polis kerana terpaksa berdepan dengan golongan sebegini. Menyusahkan betul!

Kesian pihak polis nak hadap orang macam ni...



Patut rekod suara Azwan Ali je...

Polis pon manusia, hilang sabar dah tu....

Kredit Foto - Twitter PerakPress

Tujuan perintah ini bukan untuk menyusahkan rakyat, sebaliknya untuk menjaga kesihatan dan juga nyawa kerana setiap hari ada saja kes baru dilaporkan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Sewajarnya rakyat memahami keperluan pelaksanaan perintah kawalan supaya keadaan semasa pulih dan bebas dari penularan wabak Covid-19 secepat mungkin.

Mereka suka ke jika rantaian jangkitan gagal diputuskan dan menjangkiti lebih ramai mangsa? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
4
Lawak
4
Bosan
3
0
0
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote LemangGoreng 30-3-2020 12:41 PM
aku cadangkn tempak pakai pistol air . dedil jgk aku tgk

Lain-lain Komen

Quote salmon-suki 21-3-2020 11:16 AM
Silalah bertukar jd diva AA..tak pun guna je makian dia kt corong2 pembesar suara tu..
Quote tagas 21-3-2020 11:28 AM
bodohh

pohkemakkkk

anakkk harammmm
Quote MsKathryn 21-3-2020 11:31 AM
Sy cadangkan guna Diva AA maki dlm versi bahasa malaysia n english...  dlm bahasa cina n tamil gak tp yg tu kena ahli bahasa la{:thief
Quote Kurex 21-3-2020 11:45 AM
Rentung.......
Quote sarah82 21-3-2020 11:45 AM
Aku tolong maki pun boleh. Choiiiiiii..
Quote fliphair8 21-3-2020 12:00 PM
Hahahhahhahahhahahhahahahahhahahh
Quote makita 21-3-2020 12:17 PM
Masa ni la khidmat makian diva aa diperlukan. Bernanah telinga weh. Patuh je tunduk kepala xde pusing2 blkg.
Quote Lengkong 21-3-2020 12:34 PM





Quote haznor 21-3-2020 12:38 PM
I cadangkan abam polis dok diam2, toksah bazir liur. Rekod je rakaman suara Diva AA, then sebarkan kat depa semua ni guna pembesar suara.
Quote Qwertyuiop2019 21-3-2020 12:42 PM
Hahahahahaha
Quote merrissa 21-3-2020 12:42 PM
india kan kalis covid-19....biar jela deme nak berhimpun.....
Quote imransulaiman 21-3-2020 01:10 PM
Apasal dorang ni bebal sangat ye?

Takpe...esok ATM join polis, nahas lah korang!
Quote 3480 21-3-2020 02:03 PM
  patut diva aa yg kna announced kt tv.. guna bm bi Mandarin tamil
Quote Kenabertaubat 21-3-2020 02:26 PM
Dah lengih mulut bercakap pun orang taknak dengar. Hangin je polis tu
Quote Noraniza_Iblis 21-3-2020 02:33 PM
haa bodoh,lahanat??
mokluuu...
pohkemak pohkemak..
ko skolahh tak??
srp lepas tak?
Quote Leonclay 21-3-2020 02:34 PM
{:laugh
Tgh2 marah blh pulak ingat kt diva aa ye abg polis..
Quote ChildrenOfBodom 21-3-2020 02:48 PM
i) naikkan denda kt pukimak yg tak paham bahasa = RM50k

ii) kenakan hukuman lebih berat, 5 tahun penjara
ii) bunuh
Quote LautBiru52 21-3-2020 02:52 PM
Hahahahaha. Sy suka sy suka.
Quote syakuntala 21-3-2020 02:58 PM
minta azwan ali gi pantau kwsn yg degil.... tp byr upah tauuuuu

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top