Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Badan Besar, Otak Kecik" - Buat Prank Pembelian Panik Di Pasar Raya, Influencer Teruk Dikecam

20-3-2020 12:33 PM Komen: 40
Kredit foto: Instagram Reff Denial

Dalam keadaan wabak COVID-19 sedang mengganas, tindakan seorang selebriti media sosi@l melawak kononnya sedang membuat pembelian panik ternyata telah mendatangkan rasa kurang senang netizen kerana dianggap tidak sensitif dengan persekitaran semasa.

Tindakan itu dianggap selfish kerana beliau meletakkan barangan lain ke dalam troli yang telah ditinggalkan pengunjung lain selepas berputus asa beratur panjang.



Netizen jadi marah kerana dia jadikan perkara ini sebagai bahan jenaka dan lawak itu tidak diterima sama sekali oleh warganet. Ramai yang mengecam tindakannya itu.


Kredit foto: Twitter @isterinajib


Apabila beliau dikecam teruk, pemuda dalam video yang dikenali sebagai Reef Denial ini tampil memberikan keterangan yang sebenar. 



Beliau juga ada membuat penjelasan menerusi IG story. Katanya, dia hanya pergi ke pasar raya tersebut untuk membeli alat senaman memandangkan pusat gymnasium tutup dalam masa 2 minggu ini. 


Nak buat lawak pun kena ambil kira keadaan sekeliling. Sensitiflah sikit.- CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
4
0
0
Komen: 40
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Lailerthee 29-3-2020 11:36 PM
Simpan laa benak tu sikit guna esok2 pulak

Lain-lain Komen

Quote Kurex 20-3-2020 12:39 PM
Eh... Biarlah.. dia nak melawak je...
Quote Supersirap 20-3-2020 12:42 PM
Video dia biasa-biasa ja, mungkin bagi rakan-rakan  dia video berkenaan agak kelakar tetapi untuk kita yang tidak kenal dia, video ni untuk apa ya?
Quote Boomibulat 20-3-2020 12:42 PM
geli la tgk org badan besar camni tergedik2 cam bapok Lorong hj Taib..belakang kdai keranda
Quote makneng 20-3-2020 12:53 PM
What do you expect from abam sado (besar + bodoh)??
Quote belilies 20-3-2020 01:03 PM
Iols cuma keysah heols dah letak balik tak barangan tu ke shelf asal dia? Kalo tak, selayaknya dicerca bersama
Quote CikB 20-3-2020 01:09 PM
serius x lawak laaa
Quote aijinmisaki 20-3-2020 01:25 PM
Dah lah who are yus viral pulak video yang bodow apalah nasib dia
Quote umbut 20-3-2020 01:29 PM
Geli tgk badan laki macamni pastu baju sendat.... eeewwww
Quote MsKathryn 20-3-2020 01:34 PM
X lawak pn...
Quote Sazida 20-3-2020 01:42 PM
Kurex replied at 20-3-2020 12:39 PM
Eh... Biarlah.. dia nak melawak je...

Btw dia top ke bottom? Sekali tgk ok lg. Lama2 geli. Lagi2 bila buat tiktok dgn geng2 dia,, terserlah gayah
Quote aderaderker 20-3-2020 01:46 PM
Sado gedik2 bab bapok lorong.

Tak lawakla setan
Quote munchkin 20-3-2020 02:00 PM
Edited by munchkin at 20-3-2020 02:03 PM

Menyusahkan pekerja.

Sila boikot dia.

Ni plague tahu tak. babinya perangai.

Nak elakkan org main2 sentuh2 barang.

Kau nak tunjuk video tak payah nak ambil barang banyak2 pastu kau sentuh2 semata nak tunjuk contoh. Kalau ramai2 ikut perangai instaidiot seperti kau!!!

Kau tahu tak benda ni serius.

Quote tagas 20-3-2020 02:57 PM
ni bkn masa utk created lawak la babiiiii

nak kena maki sedas dua kat lobang telinga babi nih

by diva aa baru dia taw langit tu tinggi ka rendah
Quote bloodyamuk 20-3-2020 04:02 PM
kelakar baca komen bapuk kering
Quote Ferr_Remy 20-3-2020 04:08 PM
Si bodoh lempuk ni siap bertatu gituuuu
Quote Ferr_Remy 20-3-2020 04:08 PM
Sazida: Btw dia top ke bottom? Sekali tgk ok lg. Lama2 geli. Lagi2 bila buat tiktok dgn geng2 dia,, terserlah gayah


Bottom. Geng ponen. {:teatime
Quote Artemesiaa 20-3-2020 04:49 PM
Tak rasa bersalah ke buat lawak dengan cara tu.  Tolonglah kesihan pada pekerja pasaraya yang nak kena kemaskan semula barangan yang dia main letak macam tu.
Quote natrahn 20-3-2020 05:16 PM
bloodyamuk replied at 20-3-2020 04:02 PM
kelakar baca komen bapuk kering

hihihihi tapi tengok insta dia memang lain macam je dia n kawan-kawan dia
Quote bloodyamuk 20-3-2020 06:11 PM
natrahn replied at 20-3-2020 05:16 PM
hihihihi tapi tengok insta dia memang lain macam je dia n kawan-kawan dia

ekekeke tu la pasal...badan je sado tapi gedik2 tiktok2 menari2...

kalo jantan staright macam takde nak gedik2 camtu...

so diorang ni straight ke tak? kuikuikui

#tanyaje

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top