Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Lufya Omar Bagi Nasihat Pada Pasangan Bercerai

16-3-2020 01:16 PM|Oleh: Saiful| Komen: 32

Foto: IG
Lufya Omar meluahkan rasa syukur kerana diberi rezeki untuk membesarkan cahaya matanya, Laana Haura.

Katanya, Laana membesar dengan baik dan sangat memahami keadaannya.

"Cepat matang Laana Haura kan. Umur baru masuk 2 tahun 4 bulan tapi cepat besar dan memahami. Bersyukur sangat-sangat diberi rezeki terbesar dalam hidup ini," tulisnya di Instagram.


Bukan itu sahaja, Lufya sempat memberikan nasihat kepada pasangan yang berpisah.

"Satu nasihat untuk pasangan yang berpisah di luar sana. Anak adalah harta dan tanggungjawab besar yang Allah kurniakan untuk anda.
 
"Jauhkanlah perasaan dendam dan selfishness dalam diri. Perasaan itu tidak akan membuatkan anda 'kaya' dengan kegembiraan."


Sebelum ini rumah tangga Lufya dengan Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum menjadi perhatian.

Kemelut rumah tangga pasangan ini berpanjangan apabila Hafiz enggan menceraikan Lufya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 32
Komen

Previous : Ini Rupanya Maksud Lagu 'Hilang Gelap, Terbitlah Terang' (Sweet Charity)

Next       : Sazzy Falak Ambil Anak Angkat Lelaki

Komen Terbaru

Quote leftrani_kel 24-3-2020 10:08 AM
Ramai je yg menjanda Kat donia ni..meke pun bole pk sdn..tak yah bgtau..tuan punya badan yg kne move on..asik cite psl Hal umah tangga je..produk apa pun xde..

Lain-lain Komen

Quote ellejo 16-3-2020 01:25 PM
aku tak boleh la ejaan gitu. nanti mulut sebut La a na.

Quote dubuk 16-3-2020 01:32 PM
apa fungsi ejaan dua aa macam bateri aa ?
Quote dubuk 16-3-2020 01:33 PM
kalau aku eja nama duubuuk macammana sebut tu..
Quote elzy 16-3-2020 01:35 PM
Nama anak pun letak tajwid 2 harkat.. a..a..
Quote hyie 16-3-2020 01:46 PM
ejaan arab translate rumi jadi gitu ler...plus dia memang keturunan arab pon, so?
Quote RatuDunia94 16-3-2020 02:13 PM
Cringe nya gambar ternampak tukang tangkap gambar...
Quote rjnadiah 16-3-2020 02:21 PM
Haku mmg tak boleh tengok muka lufya ni teringat kes dia gaduh dgn anjubo pasal ketiak lecak aduhai hahahhahaha
Quote sokmogitu 16-3-2020 02:22 PM
dia ni liat betul ek? dah bertahun jaja kisah kahwin cerai... produk seninya apa?
Quote cmf_premierleag 16-3-2020 03:11 PM
sejenis TIBAIUNTA
apa tah produk karya seni minah ni
yg makcik dia si betty tu lak ms zmn muda duluasal ada interbiu dgn majalah hiburan je ke hulu hilir bagitai depa ni kacukan arab jawa
apa yg best sgt tah
ujung2 dedua ni sama je kene tinggal dgn laki
Quote tagas 16-3-2020 03:31 PM
baru setahun jagung
dia punya nak nasihat mcm la da 30 tahun menjanda

marah otai2 janda taw
Quote husna_amal 16-3-2020 04:25 PM
ok lah tu bagi nasihat, dah nampak mana baik buruk soal penceraian ni.
Quote chicozinn 16-3-2020 05:20 PM
awat gambar pintu kat kedai tu senget benget??nak tiru kardapam ke?hihihih
Quote Cassieopeia 16-3-2020 05:33 PM
dah sah cerai ye kes dia ni
Quote umbut 16-3-2020 06:55 PM
Emmmmm... ye lah.... gigih bagi kata2 cam yattt
Quote rosevelvet 16-3-2020 07:40 PM
dubuk replied at 16-3-2020 01:32 PM
apa fungsi ejaan dua aa macam bateri aa ?

Itu maksud 2 harakat kot
Quote johnazizul 16-3-2020 07:41 PM
cmf_premierleag replied at 16-3-2020 03:11 PM
sejenis TIBAIUNTA
apa tah produk karya seni minah ni
yg makcik dia si betty tu lak ms zmn muda dul ...

Engko jangan petik si betty benafe tu. Tiap kali kena interview, keluar hadis, petikan ayat quran semua. Dahsyat tu.......
Quote rosevelvet 16-3-2020 07:42 PM
Diam boleh x?
Quote ainashiqa 16-3-2020 07:48 PM
tagas replied at 16-3-2020 03:31 PM
baru setahun jagung
dia punya nak nasihat mcm la da 30 tahun menjanda


Hahaha! Aku pun nk cakap benda yg sama
Quote giyomi 16-3-2020 08:06 PM
tak pyh nak nasihat bagai. Org yg melalui pasti tau nk move on, takder masa nak dgr nasihat dari Ms-J yg baru men-J.

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top