Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Dulu Saya Bahagia," -Aliff Syukri Unfollow Isteri Di Instagram

13-3-2020 06:32 PM|Oleh: Saiful| Komen: 105

Datuk Seri Aliff Syukri dah tak mengikuti isterinya, Datin Seri Nur Shahida di Instagram.

Ini menyebabkan timbulnya spekulasi rumah tangga mereka kini sedang dilanda badai.

Namun bila ditanya, Aliff kata hubungan mereka berdua masih lagi baik.

Foto: IG
"Tak ada apa-apa yang berlaku antara kami, kami bahagia. Saya bahagia dengan perkahwinan, dengan anak-anak saya...kami bahagia.

"Saya tak nak sentuh mengenai keluarga saya," katanya kepada Gempak.



Baru-baru ini semasa pelancaran lagu terbaharunya, Cuba Bahagia, isterinya pun tidak hadir memberikan sokongan.

Lagi menguatkan spekulasi bila lagu tersebut seolah-olah ditujukan kepada isterinya.


"Dulu saya gembira, sekarang saya tak bahagia. Bahagia itu subjektif. Ada orang kaya bahagia, ada kerjaya bahagia, dapat hadiah bahagia.

"Saya nak bahagia dengan anak dan keluarga," tambahnya.

Entahlah betul ke tidak. Sebab sebelum ini Aliff memang suka buat gimik. Susah orang nak percaya! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
0
1
Komen: 105
Komen

Previous : Engku Emran Dan Laudya Cynthia Bella Dah Tak Tinggal Sebumbung?

Next       : Terbaik Senario! Konsert Reunion Tetap Trending Walau Tanpa Penonton

Komen Terbaru

Quote Nham22 18-3-2020 06:46 PM
Kalau berpisah tu lebih membahagiakan.. Baik pisah jelah.. Tuntut harta pencarian.. Bawak anak2 tu ddk kat kampong... Jgn ddk sebumbung dgn toklip ni..dari kes sajjad membawa ke kes meena... Menyakitkan hati betoll...!!! Harta sepencarian insyaAllah cukup 7 keturunan...

Lain-lain Komen

Quote cicicumel 13-3-2020 06:35 PM
dramaaaaaaaaaaa.. next!
Quote September14 13-3-2020 06:37 PM
Kebabian apakah ini?
Quote girlfriend_^^ 13-3-2020 06:37 PM
Attention seeker ..boo!
Quote chicozinn 13-3-2020 06:38 PM
Propa la belut nihhhhhhh
Quote emera 13-3-2020 06:39 PM
Nak tutup cerita dera anak angkat keeeeee????
Quote pumpkinpatch 13-3-2020 06:41 PM
he is getting pathetic each day.
Quote EvieWanKenobi 13-3-2020 06:42 PM
tapi anak dia Yusof tu comel..
suka sangat tengok gelagat dia..
Quote unguaurora 13-3-2020 06:48 PM
Kesian dgn anak2 heols yg punya bapak sebegini
Quote rjnadiah 13-3-2020 06:48 PM
rentiss mmg macam ni gaduh je unfollow takpun delete gambar. macam couple baru sebulan
Quote Themilo 13-3-2020 06:50 PM
@Kurex kan ado.  {:run{:run
Quote sleepandream 13-3-2020 06:54 PM
propah-ganda
Quote kaseh80 13-3-2020 07:01 PM
Enough la

Menyampah dgn drama yg di create oleh family ni

kOntrevesi demi CONTROVESY for your own selfish tactics

Quote arreysha 13-3-2020 07:16 PM
Ala saja je ni..... mungkin balik dari umrah hari tu bini dia tegur dia buat hal.... masalah nya dia selalu buat hal... kes cubit anak angkat tuu....  Bertabah lah Datin Nur shahidah ye...
Quote EJALTI 13-3-2020 07:18 PM
Pergi mampos la nko pondan vavi...
Quote pavlovachoc 13-3-2020 07:22 PM
Ari2 ade je cite dia ni ..
Quote shaiy 13-3-2020 07:27 PM
Aku tengok bini belut ni dah malas layan propa laki dia,buat hal sendiri je sambil layan anak2.

Dah tu bini pergi beribadah ko buat hal manjang,bini nak attention pun ko tak bagi acanor nak bahagia belut oiii!

Aku kalo kaya laki bini buat hal sendiri masuk bilik pun rasa kosong je baik aku cerai je dari menderita kesunyian,gitu aku punya hujahan.
Quote zuriey 13-3-2020 07:28 PM
Ko yg buat hal ko yg sentap dgn bini
Dasar sotong
Quote nordin84 13-3-2020 07:31 PM
shaiy replied at 13-3-2020 07:27 PM
Aku tengok bini belut ni dah malas layan propa laki dia,buat hal sendiri je sambil layan anak2.

D ...

mak dia pun malas da layan..tp iols tabik akk dia..mmg jenis bolayan..nak tertonggeng ke meniarap ke,yati tu rileks2 je buat video tutorial,masak dan kucing hahaha
Quote Tinot7 13-3-2020 07:33 PM
hmmm kan je laa...

Lihat semua komen(105)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top