Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

DJ Radio Jilat Tong Sampah, Mahu Dijangkiti Covid-19

11-3-2020 12:16 PM Komen: 28
Berbeza dengan tindakan mementingkan diri segelintir individu yang mahu menjangkiti orang lain dengan Covid-19, seorang wanita dilaporkan mahu dijangkiti virus itu.


Kredit foto: CEN/Daily Star

Menurut Daily Star, tindakan Lea Inderbitz yang juga penyampai radio dari Switzerlad mendapat kecaman hebat daripada orang ramai selepas mengumumkan mahu dijangkiti virus berkenaan.


Kredit foto: CEN/Daily Star

Difahamkan, dia memulakan kempen itu apabila dilihat menjilat tangan pelawak Switzerland, Hazel Brugger di  Swiss Music Award, baru-baru ini.


Kredit foto: CEN/Daily Star

Wanita itu kemudian dilihat menjilat mesin tiket, pelbagai butang dan pemegang di dalam bas awam.


Kredit foto: CEN/Daily Star

Lebih jijik, dia juga menjilat tong sampah hanya untuk dijangkiti wabak berkenaan.


Kredit foto: CEN/Daily Star

Bagaimanapun, orang ramai tidak merasakan perbuatannya itu melucukan.

"Kamu menjijikkan! Saya berharap kamu dan syarikat radio kamu dihukum.

"Apa yang anda lakukan benar-benar menjijikkan. Lebih jijik apabila orang lain terpaksa menyentuh permukaan yang telah kamu jilat itu," komen netizen di saluran YouTubenya.

Lea kemudian mendakwa ia hanyalah video palsu. Malah, dia telah menyahjangkit semua objek itu sebelum menyentuhnya dengan lidah. 

Menurut laporan, tindakan bodohnya itu menimbulkan kemarahan ramai ahli politik yang kemudian menggesa kerajaan menghukum syarikat radio terbabit. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
0
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Hishh 15-3-2020 05:04 PM
Bodoh eii bertingkek.. bodo nk sgt gi kt pesakit covid 19 tu jilat la sgt ..

Lain-lain Komen

Quote kucingitam 11-3-2020 12:21 PM
hantar dia gi wuhan je la...
Quote Artemesiaa 11-3-2020 12:24 PM
Saja cari publicity ke ni kalau betul elok dia sahut cabaran saintis UK yang nak bayar sesiapa yang sihat tapi sanggup untuk dijangkiti untuk tujuan perubatan
Quote Dwdrum 11-3-2020 12:29 PM
pergi saja china ..duduk di jalan minta ummah prc bagi bersin di muka berjemaah...kan mudah ...
Quote Boomibulat 11-3-2020 12:31 PM
Ingtkan dj radio pelawak kat Msia..
Quote 234126 11-3-2020 12:43 PM
Ya, hantar ke wuhan. Tengok dia meronta tak kat airport
Quote pakatanhancing 11-3-2020 12:46 PM
kucingitam replied at 11-3-2020 12:21 PM
hantar dia gi wuhan je la...

kannnnnn...senanggggggg...abis citerrrrrrr
Quote EJALTI 11-3-2020 12:47 PM
Bodoh bertingkat2.  Apply la jadi nitizen Wuhan....
Quote husna_amal 11-3-2020 12:54 PM
pengotor dan bodoh.
Quote buapakperut 11-3-2020 12:56 PM
orang sakit punyala nak sembuh. kau pula jadikan ini  kontolbesi murahan.
Quote Kiah.comei 11-3-2020 12:57 PM
Nak sangat kan.. tolong hantar pegi Italy.. dekat sikit dr wuhan tu..
Quote Kurex 11-3-2020 01:01 PM
bodohnyaaaaa macam ayam pee esh
Quote rrgal 11-3-2020 01:15 PM
Pengotor dan menjijikan
Quote September14 11-3-2020 01:17 PM
Knpa x jd volunteer utk kena corona dpt gak belas2 ribu...
Quote MsKathryn 11-3-2020 01:22 PM
Budusss...
Quote MFR_IN 11-3-2020 01:26 PM
tak lama kagi kena la tu. dah kena meroyan minta bantuan
Quote Ladybird910 11-3-2020 01:33 PM
Pergi UK jadi labrat la klu nak sgt...blh dpt duit..mkn dan tempat tinggal...siap mungkin berpeluang jadi sejarah dunia klu vaksin terhasil dgn tindakan volunteer tu..

Tp yg ni?jilat tong dah sebijik macam hanjgggg je peel ko ni..euwww~
Quote bintangct 11-3-2020 02:01 PM
jgn dia pembawa virus tu sudah... kang org lain yg kena jangkit drp dia
Quote Scheherazade 11-3-2020 02:04 PM
Dah kenapa dia ni? Otak dah mereng ka? Nak sgt kalu, p la italy sana, dkt je pun. Biar kena jangkitan betul2 pastu takyah rawat. Nak sangat mati gamaknya
Quote cmf_premierleag 11-3-2020 02:07 PM
Boomibulat replied at 11-3-2020 12:31 PM
Ingtkan dj radio pelawak kat Msia..

tu la
ingatkan DJ2 pelawak tu sume
baru ckp cakap alhamdulillah semoga lekas mampos
rupanya DJ kokesen

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top