CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Tak 'Cabut' Tudung Lepas Pulang Umrah, Ayda Jebat Kekal Berhijab?

11-3-2020 11:00 AM| Diterbitkan: bawangkecik| Dilihat: 8816| Komen: 37|Original author: intan

Description: Nampaknya Ayda Jebat sekali lagi meraih perhatian netizen apabila dilihat memuat naik foto namun dia tidak pula menanggalkan tudung setelah baru sahaja pulang menunaikan umrah beberapa hari yang lalu. ...
Nampaknya Ayda Jebat sekali lagi meraih perhatian netizen apabila dilihat memuat naik foto namun dia tidak pula menanggalkan tudung setelah baru sahaja pulang menunaikan umrah beberapa hari yang lalu.


Kredit foto: Carian google
Perkembangan pelakon dan penyanyi tersebut juga dikongsi oleh penerbit drama terkenal, Sheila Rusly di laman instagram.

Foto tersebut memaparkan Sheila Rusly bersama Ayda dan dua lagi rakan mereka di hadapan restoran dim sum miliknya.


Penampilan berhijab penyanyi lagu Temberang itu disambut baik warganet dan rata-rata komen meluahkan rasa syukur di atas penghijrahan tersebut dan berharap agar Ayda terus kekal istiqamah.


Semoga terus kekal Istiqomah!

Tak 'cabut' tudung lepas pulang umrah, Ayda jebat kekal berhijab?

Comel juga pelakon drama Cindai itu kalau berhijab. Manis orangnya! Moga Ayda Jebat teruskan usaha untuk berhijab secara kekal!- CARI

Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buragazz 11-3-2020 11:09 AM
We'll See...
Quote kucingitam 11-3-2020 11:14 AM
cantik mak dia
Quote LadyCarefree 11-3-2020 11:15 AM
Xyah pakai la makin xhelok ghuper
Quote RatuDunia94 11-3-2020 11:22 AM
Betul2 pikir yachhh ayda.. jgn nanti menyesal di kemudian hari.. ujung2 bg statement x nak hipokrit.. nak jd diri sendiri katanya..
Quote Ladybird910 11-3-2020 11:25 AM
So saje tarik gimik lelucon gitu sbb nk bg org perasan ko dh btudung?
Quote noor2 11-3-2020 11:30 AM
Lawanya mak dia.....
Quote NickiMinaj 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.
Quote mieymiey 11-3-2020 11:35 AM
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

Berhijab dalam ig jer kot
Quote Scheherazade 11-3-2020 11:48 AM
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

Baru je nk komen cantik bertudung,moga istiqamah, baca lak ni. Kensel terus komen tu. Mak dia lagi cantik dan nampak muda.
Quote minahmanja 11-3-2020 11:58 AM
pakai tudung tp duk buat lawak lucah pun tk guna jugak dekk...

#donekecam


Quote AshkieLa 11-3-2020 12:00 PM
toksah la bagi limelight retis nak bertudung ni..
esok2 dia salahkan netizen konon pressure pastu taknak hipokrit bila bukak.
padahal sendiri yang awal2 mintak attention...
Quote chicozinn 11-3-2020 12:14 PM
mieymiey replied at 11-3-2020 11:35 AM
Berhijab dalam ig jer kot

teringat si bibior juih beria pakai tudung demi pujian igers last2 tudung terbang janji TAK FAKE kekdahnya..huhuuhuhu

Quote eizarz 11-3-2020 12:17 PM
rosnah mat aris in the making...
Quote husna_amal 11-3-2020 12:45 PM
harap jangan gedik2 lagi
Quote Sazida 11-3-2020 12:47 PM
Apsal aku tgk dia ni macam bibik indon je bila pakai tudung? Btw mak dia mmg lawa
Quote LembingDayanti 11-3-2020 12:48 PM
muka ayda jebat dah macam muka umur mak dia hahahahaha
Quote biozipstar 11-3-2020 12:56 PM
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

ummah ig yg tak baca forum tak tahu. hohoho
Quote mieymiey 11-3-2020 02:10 PM
chicozinn replied at 11-3-2020 12:14 PM
teringat si bibior juih beria pakai tudung demi pujian igers last2 tudung terbang janji TAK FAKE k ...

Tu lagi dahsyat, lepas terbang tudung kesundalan sheols semakin menyerlah.
Quote Nana_Man 11-3-2020 02:23 PM
Kalau dah pakai tudung, tak leh perform lompat2 mcm dulu lagi....

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 02:03 PM GMT+8 , Processed in 0.106085 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top