Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Comel Sangat, Dr Siti Hasmah Edar Coklat Kepada Petugas Di Luar Istana

27-2-2020 05:08 PM Komen: 26
Makin murah rezeki petugas media yang menjalankan tugas di pintu Istana Negara susulan masalah politik negara.

Selepas mendapat bantuan dari segi bentuk makanan kurniaan Agong dan pelbagai barangan lain daripada pelbagai pihak, hari ini Tun Dr Siti Hasmah turut memberi perhatian kepada mereka. 

Memetik laporan ProjekMM, Dr Siti Hasmah yang menaiki kenderaan rasmi, berhenti seketika di hadapan kumpulan wartawan yang berkumpul itu sebelum menghulurkan sebakul coklat Kitkat. 

Kredit foto: Projekmm

Ambil...mari ambil, katanya sambil menghulur coklat itu. 

Sejak beberapa hari lalu, petugas media mendapat perhatian ramai pihak yang peka tugas mereka sehingga perlu berkampung di hadapan pagar Istana Negara.

Malah, ada pihak wartawan semalam yang mendedahkan ada pula yang sanggup menyamar menjadi wartawan dan mengeruhkan keadaaan di sana. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
1
0
Komen: 26
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kucingitam 28-2-2020 10:12 AM
felinecat replied at 28-2-2020 10:09 AM
wartawan x tunjuk ke yg die bawa patung rimau tu.tu yg penting #savethemalayantigers

yang tu cute..


Lain-lain Komen

Quote Kurex 27-2-2020 05:10 PM
ok..... apa2 je la.... lepas satu2 nak orang tau yg dia bagi apa, yg dia bagi apa
Quote margo20 27-2-2020 05:13 PM
Takde lg yang nk bg duit ke? 50 ke 100 ke ok gak
Quote sarah82 27-2-2020 05:21 PM
Tun Hasmah bg coklat.. Benda manis..family aku kalau kami dpt bagus.. Kami buat kenduri benda manis mcm bubur nasi dgn susu
Quote CikB 27-2-2020 05:52 PM
alhamdulillah...
Quote Artemesiaa 27-2-2020 06:32 PM
Bertuah para wartawan dan jurugambar makin hari makin ramai yang nak hulurkan makanan dan minuman. Makin ramai yang perhatin dengan mereka yang terpaksa berpanas dan berhujan demi nak dapatkan liputan dan berita terkini
Quote kuihbakar 27-2-2020 06:35 PM
Kebaikan yang dimulakan oleh YDPA
Quote Rara77 27-2-2020 07:02 PM
coklat je bg lah duit ke
Quote salmon-suki 27-2-2020 07:06 PM
Sy xmkn kitkat..hihihi
Quote de_ikea 27-2-2020 07:11 PM
Hr ni pc umno pun ada mkn utk wartawan.
Alhamdulillah nasib mereka dijaga sehari dua ni
Quote LolaLombing 27-2-2020 07:40 PM
Buat benda bail Dan dah JD ikutan bagus LA kan. Semoga istiqamah kita berbuat baik
Quote Izumieza 27-2-2020 07:51 PM
Alhamdulillah.. rezeki utk para wartawan.
Quote sarah82 27-2-2020 08:43 PM
Nanti negara luar pun ikut la tu..
Quote RumiMenari 27-2-2020 08:58 PM
Mcm hari raya masing2

Tunggu esok mencari barakah Jumaat... brapa tandan pisang plak nak kena tebang mlm ni..
Quote RumiMenari 27-2-2020 08:59 PM
sarah82 replied at 27-2-2020 08:43 PM
Nanti negara luar pun ikut la tu..

Eh tak la.. nnt negara luar kata, kita yg ikut diorg yg dah lama praktikkan hahaha
Quote sarah82 27-2-2020 09:04 PM
RumiMenari replied at 27-2-2020 08:59 PM
Eh tak la.. nnt negara luar kata, kita yg ikut diorg yg dah lama praktikkan hahaha

Indon la tu.. Depa kan suka klaim.. Hahahahahaa..
Quote MissMamamia75 27-2-2020 10:15 PM
margo20 replied at 27-2-2020 05:13 PM
Takde lg yang nk bg duit ke? 50 ke 100 ke ok gak

Ada..youtuber bawak RM10K..tp kena halau

https://amazingnara.com/youtuber-agihkan-wang-tunai-rm10000-kepada-pengamal-media-di-depan-istana-negara-dihalau-pihak-berkuasa/
Quote Nokiaman 28-2-2020 01:34 AM
Dari bagi ceklat baik hang tegur somi hang tu..
susah sudahlaaa jaga anak cucu..bukannya porak perandakan keadaan..
Nyanyok daa dia nie gamaknya
Quote LadyCarefree 28-2-2020 07:34 AM
MissMamamia75 replied at 27-2-2020 09:15 PM
Ada..youtuber bawak RM10K..tp kena halau

https://amazingnara.com/youtuber-agihkan-wang-tunai-rm ...

Dia ni attention seeker maklumlah demi nk kaya jd ytuber
Quote crazybeach 28-2-2020 07:44 AM
bukan panas berdenting ke kat luar istana tu. tak cair ke coklat kitkat 2f tu. kalau 4f ke hado jugak balut aluminium dalam paket tu kan nok

Lihat semua komen(26)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top