CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Karma - Pengawal Keselamatan Pukul OKU Disangka Pencabul Akhirnya Letak Jawatan

25-2-2020 12:21 PM| Diterbitkan: rikuren| Dilihat: 4752| Komen: 29

Description: Karma - Pengawal Keselamatan Pukul OKU Disangka Pencabul Akhirnya Letak Jawatan


Viral di media sosi@l seorang pengawal keselamatan mengasari warga emas OKU dipercayai berlaku di Perlis.

Khabarnya pengawal keselamatan tersebut bertindak sedemikian kerana OKU tersebut telah mencabul seseorang.


Rupa-rupanya OKU yang dikenali dengan nama Lan itu telah difitnah.



Kes telah pun selesai dan pengawal keselamatan tersebut akhirnya meletakkan jawatan.


Lain kali jangan buat tindakan sendiri. - CARI 



Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Megikari 25-2-2020 12:30 PM
Lahai.. Sedihnya tengok orang tua kena pukul macam tu. Teringat arwah ayah aku
Quote Meiizu 25-2-2020 01:49 PM
tu dia baq hang...yg hta rekod pun muka smua cam gangster ahahah
jgn amik siyesss naaaa
Quote fahdramli 25-2-2020 01:50 PM
Rasa mamcam kat terminal feri kola perlis ni
Quote Cassieopeia 25-2-2020 01:57 PM
eeeii tak bolehla dgr org layan OKU mcm ni. bukannya dia kacau orangpun sampai nak kasar mcm tu.  tanya betul2 tak boleh ke.
Quote shernazz 25-2-2020 02:10 PM
fahdramli replied at 25-2-2020 01:50 PM
Rasa mamcam kat terminal feri kola perlis ni

Yrzza benarannn
Quote makita 25-2-2020 02:28 PM
Kesian masa part bertabur brg2 tu mesti sedih masa kutip. Yg netizen tu kenapa duk karma kehulu kehilir.
Quote Cyempaka 25-2-2020 02:38 PM
Tong sampah ni selalu kena buli kot..  Jmp oku dan2 tunjuk hero
Quote any42 25-2-2020 02:40 PM
ssedap pkul dah siasat btul2 ke. mane pgi pompuan yg bt aduan tu??
Quote husna_amal 25-2-2020 02:47 PM
takpe lah dia dah betul2 minta maaf. harap masyarakat jangan tiru perbuatan macam tu. cuba selesaikan masalah tanpa kekerasan dan emosi.
Quote chicozinn 25-2-2020 02:58 PM
bukan nak body shaming tapi camne jaga boleh gemok?kalu ade rompakan ke kecurian nak kena kejar penyamun silap hari bukan jaga tu masuk hospital dulu sebab tercungap2 lari nak kejar penjenayah..
Quote Artemesiaa 25-2-2020 03:40 PM
Kalau betul pun tak suka dia berniaga disitu tak perlulah sampai melakukan kekerasan lebih2 lagi dengan OKU
Quote johan-adx 25-2-2020 03:46 PM
nampak bonggol kt dahi..mmg ada ke atau kena beduk
Quote Sweetnye 25-2-2020 03:47 PM
Yang record pon muka gangster..mana kawan x pucat mintak maaf..kahkahkah
Quote MissyMolly 25-2-2020 03:55 PM
kesiannye... bad day, bad mood ke?
Quote Carcosa 25-2-2020 07:23 PM
Jaga tu pun dah mcm OKU. Oooppss.
Jaga ni mcm amek kesempatan plk, belasah2 pakcik tu. Yelah kan.kalau org tak OKU, bilanya yg dia dpt buat gitu
Quote Victorioussss 25-2-2020 08:15 PM
johan-adx replied at 25-2-2020 03:46 PM
nampak bonggol kt dahi..mmg ada ke atau kena beduk

opkos kene stalait dgn momentum yang kuat
Quote MariaClara 26-2-2020 08:35 AM
hati panas tgk video ni..kejadah laa si guard ni main hentam jeke...

buat tindakan sndiri je
Quote ikanmasin 26-2-2020 09:19 AM
itulah kuasa viral,sama ada yg baik dgn yg tak baik lah,silap nya pg pukul
org oku tu siap campak2 brg2 dia.tak baik lah buat gitu kan.tak boleh ke ckp
elok2,last2 ko jg yg kene kan,rosakkan periuk nasi sendiri,nak2 skrg femes dah
ko,nak cr kerja pun berfikir org nak terima ko kerja,jgn main2 kuasa viral ni...
Quote nuno 26-2-2020 10:32 AM
aku ingatkan rahim sepahtu

Lihat semua komen(29)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 05:44 AM GMT+8 , Processed in 0.073916 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top