CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bekas Suami A. Aida Sudah Temui Pengganti Gadis Dari Poland

25-2-2020 11:17 AM| Diterbitkan: top5complete| Dilihat: 16517| Komen: 88

Description: Baru-baru sahaja Ariff Aziz yang juga bekas suami penerbit Datuk A. Aida, telah memuat naik beberapa foto mesra bersama seorang gadis dari Poland di Instagram.Foto: InstagramPada foto tersebut dia sem ...
Baru-baru ini Ariff Aziz yang juga bekas suami penerbit Datuk A. Aida, telah memuat naik beberapa foto mesra bersama seorang gadis dari Poland di Instagram.

Foto: Instagram

Pada foto tersebut dia sempat menulis ayat-ayat cinta yang ditujukan kepada gadis terbabit yang dikenali sebagai Monika Tereba.

"Bahagia, sakit, jarak, dekat.. Bertemu dengan awak adalah nasib, menjadi kawan awak adalah pilihan, tetapi jatuh cinta dengan awak, saya tidak mampu untuk mengawal," tulisnya.
 
Foto: Instagram

Netizen juga tidak ketinggalan mengucapkan tahniah kepada Ariff malah mendoakan semoga kekal bersama.


"Kalau ada jodoh apa salahnya. Cuma pastikan didikan agama buat bakal isteri tu. Semoga kekal sebagai suami dan isteri.

"Kahwin jemput nanti. Moga dipermudahkan segalanya amin.. Moga jodoh kali ni hingga ke Jannah bro.

"Wow. Semoga terus bersatu hingga ke jinjang pelamin," antara komen-komen netizen.

Foto: Instagram

Ariff dan A. Aida atau nama sebenar Zaidah Awang, 50, telah mendirikan rumah tangga pada 21 Julai 2018 namun bercerai selepas sembilan bulan bersama.- CARI 
 


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mixed 25-2-2020 11:19 AM
muka busuk 2-2 sesuai lah tu
Quote AbukRokok 25-2-2020 11:22 AM
see my level see my level

yg mengejar abg sado xdpt dpt lagi
Quote manehnya 25-2-2020 11:25 AM
awat nmpak x kemas ja dia ni
Quote Themilo 25-2-2020 11:31 AM
gadis poland atau gadis pondan? @Kurex sekadar kemam bibir je la, sebab dah melepas..
Quote MadameOnion 25-2-2020 11:33 AM
persis bangla..sapulu..dua pulu..punuhhh
Quote Mfzg89 25-2-2020 11:36 AM
org tgh kalut bab negara tibe2 keluar berita bangla ni plak..penting sgt ke...
Quote Mfzg89 25-2-2020 11:38 AM
Themilo replied at 25-2-2020 11:31 AM
gadis poland atau gadis pondan? @Kurex sekadar kemam bibir je la, sebab dah melepas..

kurex nak ker bangla kurus gini.. lain ler bang remy ishak..
Quote chicozinn 25-2-2020 11:39 AM
busuknye muka poland tu..level2 acik2 bawang malaysia je..
Quote bottombikini 25-2-2020 11:41 AM
macam altimet pulak aku tengok
Quote bakingsoda 25-2-2020 11:49 AM
ingatkan dapat yg hot, tak tergugat nek aida
Quote Scheherazade 25-2-2020 12:03 PM
Dia ni keje apa eh? Ada ke berlakon lagi sekarang?
Quote RatuDunia94 25-2-2020 12:13 PM
Set2 poland gred E je nih..
Quote Cassieopeia 25-2-2020 12:22 PM
kes dia dgn a.aida tu pe cite?  aman2 je hidup heshe ni
Quote Sangkar_Emas7 25-2-2020 12:38 PM
Mak aihh...kenapa tak smart2 mcm time jd suami A Aida....
Quote wdl577 25-2-2020 12:44 PM
Jantan ni tak suka sikat rambut ke? Muka baru bangun tido.
Quote dekmieDandy 25-2-2020 12:50 PM
tak taula kenapa tiap kali tengok muka dia dok terbayang muka gigolo

hurmmm
Quote Pink_Purple 25-2-2020 12:51 PM
busuk dan membusukkan
Quote mieymiey 25-2-2020 12:52 PM
Asalkan kokesen
Quote ihtisyam1 25-2-2020 12:55 PM
ok la tu..... muka perempuan tu pun tak plastik sangat

Lihat semua komen(88)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 12:21 AM GMT+8 , Processed in 0.076327 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top