Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Mana Satu Pengantin Perempuan?" - Mesranya Suami Emma Maembong Cium Chacha

23-2-2020 09:39 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 126

Tak sangka ramai betul yang berebut nak naik pelamin pada tanggal 20.2.2020 baru-baru ini! Meskipun cuba dirahsiakan daripada orang ramai, tetapi semua dapat hidu yang Emma Maembong dan pilihan hatinya serta pasangan Aiman Hakim dan Zahirah Macwilson akan membina masjid pada tarikh tersebut.

Kedua-dua majlis perkahwinan berjalan dengan meriah dan gah sekali. Tapi, ramai yang lebih tak sabar nak tahu siapakah gerangan lelaki yang berjaya mencuri hati Emma.

Seperti yang anda tahu, pelakon wanita itu sering dikaitkan dengan ramai lelaki sebelum ini. Mengejutkan apabila suaminya dikhabarkan merupakan seorang juruterbang dan mereka baru bercinta selama dua bulan sebelum disatukan.


Kredit foto: IG

Boleh tahan kacak dan tampan juga suami Emma ini! Muhammad Shazli Azhar mula tertarik dengan wanita itu apabila mereka mula berkenalan semasa majlis sambutan hari jadi Uqasha Senrose.

Meskipun pasangan merpati dua sejoli ini mendapat perhatian ramai ketika majlis, tetapi netizen lebih tertarik dengan gambar perkahwinan mereka.

Kredit foto: Twitter

Terutama sekali apabila adik Emma iaitu Chacha Maembong kelihatan begitu intim dan mesra dengan abang iparnya. Tanpa segan, Chacha duduk di antara pengantin tersebut sambil Emma dan Shazli mencium pipinya.

Gambar mesra itu membuatkan netizen keliru siapakah pengantin perempuan sebenarnya, tambahan pula Chacha cantik berpakaian serba putih. Ramai juga menyelar perlakuan itu tidak elok dilakukan di antara ipar duai. Tak manis!

Kredit foto: Twitter

Macam-macam betul! Tunggu sajalah respons daripada pihak mereka. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
1
0
Komen: 126
Komen

Previous : 2 Tahun Nikah, Belum Ada Perancangan Untuk Majlis Resepsi? Ini Penjelasan Pekin

Next       : Dicium Mesra Dengan Abang Ipar, Chacha Maembong Buka Mulut

Komen Terbaru

Quote aliaa 26-2-2020 03:02 PM
nak buat macamaner bila semua situasi adalah biasa.......
bila netizen terlalu negative...
bila tiada istilah haram halal...
bila ayahanda tiada  kuasa bersuara...
bila bonda lebih sudu dari kuah...
bila islam pada nama....
semuga keluarga ini kembali kepangkalnya...

Lain-lain Komen

Quote Syayang 23-2-2020 09:47 AM
Dlm thread 1 lg kemain forumer puji bagus suami si E ni terima dia seadanyaaa. Tp bile tgk gmbr ni, hmmmm... Pasangan ni mmg serasi n sekufu bersama. Ok la tu
Quote KIM.K 23-2-2020 09:52 AM
Apo berlaga ketet dgn bil tu
Apo2lah orang zaman sekarang achik tak campo
Quote violetungu 23-2-2020 09:59 AM
urban sangat
Quote Piramida 23-2-2020 10:03 AM
Untung lah suami dia... esok lusa wife shooting lama outstation,  adik ada buat stok pipi dan tangan dan pinggang...
Quote Xim 23-2-2020 10:05 AM
Sbb ipar dia helok n pilot....cube nan hado,,hingin ke dia nk dicium??nak diapit pn x sudi....

Plg kelakar ramai komen dah mcm promo kfc...buy one free one....kahhhh
Quote virgo19 23-2-2020 10:11 AM
Ada je benda dibuatnya nak mintak orang kecam kan.. malas la, penat dah mengecam ali, tak larat dah..
Quote noor2 23-2-2020 10:21 AM
Ok lah tu mcm kawan baik akak. ...cerai dengan wife. ..setahun kemudian kawin dengan adik wife pulak. ...sebab mertua mmg dah sayang. .adik ipar pun suka. .hehe...ex wife pula kawin dengan orang lain....balik raya rumah mertua jumpa balik sekali. .hehe
Quote boojaat 23-2-2020 10:24 AM
Oooo ni rupanya... Hahahhaha...
Quote Perk77 23-2-2020 10:38 AM
Dan2 lah haram...aiman dgn zahirah berpeluk time tunang bergesel Sana sini....owhhh sweet nya swett nyaaaa...bongok
Quote LadyCarefree 23-2-2020 10:43 AM
Perk77: Dan2 lah haram...aiman dgn zahirah berpeluk time tunang bergesel Sana sini....owhhh sweet nya swett nyaaaa...bongok


Hehehehehe aiman jairah pengantin basi
Quote sleepandream 23-2-2020 10:44 AM
kalau laki tu cium mak mertua dia okla jugak...
ni... urban liberal atheist ummah kokesen pun tak gini
Quote minah_selekeh 23-2-2020 10:44 AM
Open gila family Maembong ni.. Ayoh tengok je ke?
Quote bungarose 23-2-2020 10:46 AM
Ok ler sekufu
Quote hady_vit 23-2-2020 10:51 AM
Kata keturunan maembong selagi tak stim tak haram
Quote JohnnyLever 23-2-2020 10:53 AM
harap tidak berlaku ménage à trois
Quote Victorioussss 23-2-2020 11:22 AM
Chacha iols nak cium u jgkk

Nak cium nak cium
Sovs sobs
Quote makneng 23-2-2020 11:28 AM
noor2 replied at 23-2-2020 10:21 AM
Ok lah tu mcm kawan baik akak. ...cerai dengan wife. ..setahun kemudian kawin dengan adik wife pulak ...

Dah rasa mcm keluarga 69 la pulak kak noor haha
Quote pysharil 23-2-2020 11:57 AM
noor2 replied at 23-2-2020 02:21 AM
Ok lah tu mcm kawan baik akak. ...cerai dengan wife. ..setahun kemudian kawin dengan adik wife pulak ...

blh plak gitu ekk....biasa wife meniggal ganti adik,hati kering betul ni.. ke mmg da skandal ngn adik...
Quote sukacactus 23-2-2020 12:16 PM
Korang xkan xpaham lg
Sebab tu la diaorang berjodohan...sepadan sgt dr semua segi

Lihat semua komen(126)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top