Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Bengang Dimarahi Sebab Tegur Pemakaian BCL, Individu Hina Kematian Ashraf Sinclair

19-2-2020 12:02 PM|Oleh: Saiful| Komen: 90

Masih berduka dengan berita pemergian Ashraf Sinclair, ada sesetengah individu yang memang langsung tak sensitif.

Menerusi laman Facebbok I love Pahang, seorang individu mencetuskan amarah ramai apabila mengeluarkan komen tentang kematian suami kepada Bunga Citra Lestari (BCL) itu.

Foto: IG
Difahamkan sebelum ini dia pernah menegur Ashraf tentang pemakaian isterinya, Bunga yang dianggap mencolok mata.

Kredit foto: Via Lobak Merah
Namun individu berkenaan bengang apabila dimarahi kembali oleh Ashraf.

Lantas apabila Ashraf dilaporkan meninggal dunia, indvividu tersebut seakan berpuas hati dan menulis, "Selamat bersoal jawab dengan Tuhan. Rasakan."

Dia juga sempat meninggalkan pesan buat balu Ashraf.

Kredit foto: Via Lobak Merah
Susulan itu, ramai netizen yang membalas kembali komen tersebut.

Kata mereka, memang seharusnya sesama Islam kita patut saling tegur menegur, namun janganlah sampai melampaui batas dengan gelakkan kematiannya.

Menurut sumber, rupa-rupanya ini adalah individu sama yang hina arwah Abam Bocey sebelum ini.

Kredit foto: Via Lobak Merah
Mengucap panjang bila jumpa manusia jenis begini. Harap bawa-bawalah bertaubat. Mana tahu lepas ini kita pula yang akan menemui ajal. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
1
0
Komen: 90
Komen

Previous : Kenal Sejak Umur 17 Tahun, Zul Ariffin Tidak Sempat Menatap Sahabatnya

Next       : Nak Berdamping Dengan Suami, BCL Tempah Dua Liang Lahad Berharga RM79,000

Komen Terbaru

Quote ilhamazalea 21-2-2020 12:18 PM
bebed replied at 19-2-2020 12:44 PM
tapi org gini, lambat pulak matinya...

konfiden hidup lame, noks....

Lain-lain Komen

Quote haruslah 19-2-2020 12:21 PM
konpiden la tu dia lepas dr soal jawab dlm kubur
Quote bebed 19-2-2020 12:44 PM
tapi org gini, lambat pulak matinya...
Quote doubleA 19-2-2020 12:49 PM
siapalah kita nak judge kehidupan orang lain, tu bukan keje manusia. tu keje Tuhan
Quote realist_13 19-2-2020 12:52 PM
bebed replied at 19-2-2020 12:44 PM
tapi org gini, lambat pulak matinya...

Tu la yew
Lambat mati nk suruh bertobat dlu, bak kata forumer lain uols...
Quote merrissa 19-2-2020 12:53 PM
wahhhh hebatnyaa...mcm dia nanti x kene soal siasat dengan Tuhan...hurm...

lepas tu nak tegur kita sanjung Rasulullah ke idak....ish ish ish...
Quote slavehunter 19-2-2020 12:55 PM
bebed replied at 19-2-2020 12:44 PM
tapi org gini, lambat pulak matinya...

Kannnn...ada jer manusia macam ni dia jenis bersorak kalau tengok orang lain ditimpa musibah. Ala ala puas hati dia.
Quote bebed 19-2-2020 12:56 PM
realist_13 replied at 19-2-2020 12:52 PM
Tu la yew  
Lambat mati nk suruh bertobat dlu, bak kata forumer lain uols...

mcm mana nak tobat dah kalau rasa diri tu terus masuk sorgaa...
susah nak hadam org perangai gini
Quote BicaraHatiku 19-2-2020 12:57 PM
buat malu nama pahang je...
Quote aTiKah_aYuNi 19-2-2020 12:58 PM
egur sampai kaki x cecah bumi...
Quote shernazz 19-2-2020 01:02 PM
Dia dh beli tiket la tu direct sampai sorga
Orang lain xdapat..kena soal jawab dolu..
Butthurt btol dia ni..
Laki ke pompuan ni?
Quote ina_na 19-2-2020 01:08 PM
Sblm nak lempang org.. Tgk anak bini dl.. Kang sibuk ke hal org.. Anak bini tonggang terbalik...1jari ke org.. 4jari ke kita..
Quote bebed 19-2-2020 01:10 PM
slavehunter replied at 19-2-2020 12:55 PM
Kannnn...ada jer manusia macam ni dia jenis bersorak kalau tengok orang lain ditimpa musibah. Ala  ...

sedih kan tengok betapa toksiknya masyarakat kita skrg ni
Quote cruz2 19-2-2020 01:12 PM
Ni jantan ka? Sepesen mazenahh tinaaa la ni
Quote wickedwisdom 19-2-2020 01:14 PM
mental kot die ni? sakit otak
Quote lasagna 19-2-2020 01:15 PM
mak aiii ada lg org camni dah 2020 ni, masih lg nk ckp camtu.
macam lah dia tu di jamin ke syurga. masyaallah..
Quote MsIda 19-2-2020 01:35 PM
Menyampah teramat sangat malaun macam ni. Yang anggap diri ahli syurga or probably kes attention seeker or mental disorder.
Quote slavehunter 19-2-2020 01:37 PM
bebed replied at 19-2-2020 01:10 PM
sedih kan tengok betapa toksiknya masyarakat kita skrg ni

Toxic...orang2 camni aku jenis distancekan diri aku.
Quote buapakperut 19-2-2020 01:47 PM
bini orang dah khau pulak lebih2.. jaga bini sendiri la, ke muka tak laku abis bitter ngan semua orang
Quote MissLana 19-2-2020 01:52 PM
species manusia gini selalunya observer tahap palatao padehal in real life he/ she just someone yg org takkan pandang. just a guy sitting around the corner camtuhhh hahaha. kesian lapar attention

Lihat semua komen(90)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top