Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Oh Tidak! Mas Khan Tak Akan Dapat Peluang Berlakon Dari Saya Lagi" - A. Aida

18-2-2020 06:44 PM|Oleh: LilRose| Komen: 101

Penerbit drama Datuk A. Aida menolak sekeras-kerasnya daripada bekerjasama dengan Mas Khan.

Dalam temu bual bersama mStar, A. Aida mendedahkan dia kecewa dan hilang kepercayaan terhadap aktor itu kerana menjadi suspek berhubung wang pelaburannya berjumlah kira-kira RM200,000 yang lesap sebelum ini.


Kredit foto: IG

"Mas Khan...? Oh tidak! Dia tidak akan dapat apa-apa peluang berlakon daripada saya lagi!

"Saya tidak percaya dia lagi. Wang pelaburan saya lesap kerana dia dipercayai suspek dalam kehilangan wang itu. Saya dah arahkan pihak produksi agar jangan berurusan dengan dia lagi," katanya.

Malah, Mas Khan juga tidak akan diundang ke sebarang promosi termasuk tayangan perdana filem Ratu Kala Jengking Puteri Keranda.

Tambahnya, filem itu tidak akan cacatpun tanpa kehadiran Mas Khan kerana banyak lagi pelakon lain yang menyokong pihaknya.

"Tak akan ada kecacatan kalau dia (Mas Khan) tiada sekalipun, filem saya ni ada 30 orang pelakon gred A," ujarnya.

Sebelum ini, A. Aida mendakwa lebih RM200,000 wang pelaburannya hilang menerusi dua transaksi di luar pengetahuannya.

Tiga lelaki dipanggil untuk memberi keterangan di  Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya bagi membantu siasatan berhubung kehilangan wang berkenaan.


Kredit foto: IG

Mereka ialah, Mas Khan, bekas suami A. Aida, Ariff Aziz dan kawan Mas Khan. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Noor Azmi Yusoff mengesahkan kepada mStar bahawa suspek telahpun dituduh di mahkamah beberapa bulan lalu dan menunggu masa untuk dibicarakan.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
3
1
0
Komen: 101
Komen

Previous : Fattah Amin Dah Tamat Pengajian, Sedia Nak Konvo!

Next       : Kenal Sejak Umur 17 Tahun, Zul Ariffin Tidak Sempat Menatap Sahabatnya

Komen Terbaru

Quote Mr_fried 22-2-2020 11:30 PM
dudaberhias replied at 18-2-2020 08:07 PM
kalau heolsss berlakon pun tak koserrr nak tengok....
a aida dah test heolssss kot... saiz 2b jadi  ...

Haha wei mcm mana tau 2b

Lain-lain Komen

Quote Kuasaberganda 18-2-2020 06:47 PM
bagus a aida
Quote kiah_mai_pulak 18-2-2020 06:49 PM
dh tu kita nk kena gelabah tetek lah ni?
Quote doubleA 18-2-2020 06:52 PM
Mas khan tu yg gambar pakai baju putih tu ke? Yg berlakon drama cindai watak pemandu kepada hero kan? Tak kenal nama, tapi kalau ikut gambar tu pelakon cindai tu la. Baru tahu nama mas khan, nama indo sangat
Quote Boomibulat 18-2-2020 07:02 PM
doubleA replied at 18-2-2020 06:52 PM
Mas khan tu yg gambar pakai baju putih tu ke? Yg berlakon drama cindai watak pemandu kepada hero kan ...

Beliau dulu blakon gerak khas..
[size=100%]


Quote toxicated 18-2-2020 07:04 PM
Mas khan ni kan bff dino berkat solat tu. Sesuai la sgt scammer kan.
Quote MisXoXo 18-2-2020 07:12 PM
Skrg tgh berlakon dgn sheila rusly kan.
Quote EvieWanKenobi 18-2-2020 07:20 PM
dah berlakon banyak drama tetiba buat perangai..
Quote crazybeach 18-2-2020 07:22 PM
Boomibulat replied at 18-2-2020 11:02 AM
Beliau dulu blakon gerak khas..

laki ke pompuan sebelah kiri kanan normiang tu. apoo sorang dah rupa arajo pengkid sorang lagi muka sapi syintaik pudin
Quote Boomibulat 18-2-2020 07:29 PM
crazybeach replied at 18-2-2020 07:22 PM
laki ke pompuan sebelah kiri kanan normiang tu. apoo sorang dah rupa arajo pengkid sorang lagi muk ...

yg belah kiri Salina Saibi..belah kiri Tisya Shamsir



Quote sukacactus 18-2-2020 07:30 PM
Dia kan yg sama berparty yam seng dgn dewi2 remaja tu kan
Quote crazybeach 18-2-2020 07:33 PM
Boomibulat replied at 18-2-2020 11:29 AM
yg belah kiri Salina Saibi..belah kiri Tisya Shamsir

nampak semenggah la sikit muka salina kat gambar ni. tisya whoareyouss tetap rupa pudin jua yach
Quote fadz84 18-2-2020 07:34 PM
“Filem saya ni ada 30 orang pelakon gred A“—A.Aida. Tp nape tajuk filem Ratu Kala Jengking Puteri Keranda bunyi mcm filem low class / x bergred.. uhukss
Quote Boomibulat 18-2-2020 07:35 PM
crazybeach replied at 18-2-2020 07:33 PM
nampak semenggah la sikit muka salina kat gambar ni. tisya whoareyouss tetap rupa pudin jua yach

Che Ta pun pnh blakon..


Quote sharlenetexas 18-2-2020 07:52 PM
Boomibulat replied at 18-2-2020 07:02 PM
Beliau dulu blakon gerak khas..

Heols paling tinggi.
Quote MadameOnion 18-2-2020 07:54 PM
Masalahnya ada org nak tengok ke filem tu?
Quote dudaberhias 18-2-2020 08:07 PM
kalau heolsss berlakon pun tak koserrr nak tengok....
a aida dah test heolssss kot... saiz 2b jadi takmau dah la cuba...
menyesal pulak cuba...
Quote JohnnyLever 18-2-2020 08:16 PM
toxicated replied at 18-2-2020 07:04 PM
Mas khan ni kan bff dino berkat solat tu. Sesuai la sgt scammer kan.

@dino kita tu ke?
Quote JohnnyLever 18-2-2020 08:16 PM
Boomibulat replied at 18-2-2020 07:29 PM
yg belah kiri Salina Saibi..belah kiri Tisya Shamsir

kenapa tisha shamsir private ig? aku suka tengok gambar2 dia
Quote JohnnyLever 18-2-2020 08:17 PM
dudaberhias replied at 18-2-2020 08:07 PM
kalau heolsss berlakon pun tak koserrr nak tengok....
a aida dah test heolssss kot... saiz 2b jadi  ...

jangan qazaf, see your level. so? so? so?

Lihat semua komen(101)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top