Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Tak Kacak Takpa, Janji Tahan 3 Jam" - Buat Lelaki Satu Malaysia Bengang

18-2-2020 10:42 AM Komen: 47



Semenjak penulisan di kertas kotak terpakai tular, ramai yang menggunakannya sebagai iklan atau pun kata-kata nasihat. Namun, apabila iklan tersebut bersifat lucah dan diangkat pula oleh seorang wanita, ia menjadi bualan termasuklah akaun parodi Twitter aktivis Rani Kulup.

Dengan tagline "Tak kacak takpa, janji tahan 3 jam" nampaknya mengundang ramai lelaki untuk memberi komen. Malahan mengikut Rani sendiri, untuk 'mendayung' selama 3 jam adalah tidak logik kerana menyebabkan sakit pinggang sehingga boleh lumpuh separuh badan!



Kredit foto: Twitter

Walaupun ia bersifat jenaka, tetapi secara tidak langsung menggambarkan tiadanya sifat malu dalam kalangan segelintir masyarakat kita hari ini? Atau pun apakah 3 jam yang dimaksudkan ialah ketahanan bermain badminton?

Twitter

Jika dalam kalangan lelaki, ianya menjadi bahan jenaka, wanita pula merasakan ianya adalah tamparan hebat kerana secara tidak langsung merendahkan martabat wanita-wanita lain.


Bagaimanapun, diharapkan empunya produk mengambil kira untuk menjaga sensitiviti rakyat Malaysia. Mungkin ada yang boleh menerima jenaka sebegini dan lebih ramai yang tidak dapat menerimanya kerana kita masih dalam linkungan budaya orang Asia. Lagi pula, jika ianya dibaca oleh kanak-kanak, pasti lebih susah untuk menerangkan kepada mereka. - CARI 




Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
6
Terkejut
7
Sedih
2
Lawak
4
Bosan
2
0
0
Komen: 47
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote elzy 24-2-2020 04:38 PM
Tak tahu malu tunjuk muka dengan caption macam tu..
Ingat semua akan bersangka baik dengan statement kau tu.

Lain-lain Komen

Quote Victorioussss 18-2-2020 10:45 AM
3 jam tak takut melecet ke labia majora kau tu dek
Quote natrahn 18-2-2020 10:50 AM
3 jam main badminton tu
Quote Kurex 18-2-2020 10:51 AM
tak bosan ke buat macam ni???????????????
Quote tokchik 18-2-2020 10:52 AM
3jam??

Mau melelas lubang Kau dek
Quote MadameOnion 18-2-2020 10:53 AM
hahaha akak doakan semoga dapat 3 jam bergilir2 dengan bangla,nepal vietnam yg busuk kepam..baru hang tau erti penyesalan..
Quote aiva 18-2-2020 11:23 AM
ni la orang kata cantik tapi bimbo
Quote RatuDunia94 18-2-2020 11:32 AM
X payah nk berhusnuzon sgt konon tahan 3 jam main badminton.. sah2 ayat sheols mmg mengundang.. kalau betul nak tahan 3 jam.. ko main je la dgn batang kayu...
Quote puteribaya 18-2-2020 11:53 AM
ermm..kalau muka x ensem..tahan ke 3 jam tenguk..unless pakai topeng muka Brad Pitt
Quote RumiMenari 18-2-2020 12:00 PM
Ko jgn mintak dek.. sok makbul permintaan ko.. jumpa lelaki yg thn 3jam tapi taik gigi penuh, muka berkilat minyak, rambut kelemumur mcm salji turun, hingus meleley, kulit dgn daki tak boleh beza, peluh bau bawang, cagu kat kaki... Mampu ko tahan 3minit dek?
Quote saviour_09 18-2-2020 12:03 PM
tak
masalah nya larat ke ko mengangkang 3 jam dik?

trend budak2 skrg
sanggup jadi bahan asal boleh buat duit
ni minah ni jual obat kuat letteewww
Quote husna_amal 18-2-2020 12:09 PM
tu lah terikut2 sangat trend sampai buat bende bodoh. kan dah kena kecam
Quote shark_eow7 18-2-2020 12:24 PM
RumiMenari replied at 18-2-2020 12:00 PM
Ko jgn mintak dek.. sok makbul permintaan ko.. jumpa lelaki yg thn 3jam tapi taik gigi penuh, muka b ...

owhhh.. digustingnya description ituuu..
Quote pokaibanktokyo 18-2-2020 12:38 PM
Bodoh. 3 jam buat apa kalau 2b saja
Quote raxief 18-2-2020 12:46 PM
bodo, benda macam ni pun nak diceritakan / digambarkan
Quote tomiko_haza 18-2-2020 12:46 PM
sanggup ko letakkan muka ko sebelah caption mcm tu dek..

ko tkde makpak ek yg akn tgk muka ko dgn caption cmtu ..ishhh kalau adik aku..aku lempang pakai kaki je
ni duit punye psl le nih..ko igt org suke ke?

heh kenot brain sis

tak..
lepas 3 jam bkn je melecet..ko jalan pun dh macam ungka dek ko nak ke? giler!!
Quote gideoncross 18-2-2020 12:52 PM
Topik kegemaran llaki2 M'sia yg kegersangan 24/7, I'm out.
Quote Carcosa 18-2-2020 12:54 PM
Muka je lawa, tapi otak mcm kulat. Bodoh gila. Makpak kau kalau tgk gambar kau ni dik, pengsan lapan diorang. Dasar.
Quote Artemesiaa 18-2-2020 12:55 PM
Gila perhatian yang merendahkan diri sendiri
Quote JohnnyLever 18-2-2020 01:07 PM
i believe she is still virgin

Lihat semua komen(47)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top