Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Afifah Nasir Tayang Kekasih Baharu, Mana Wan Ariff?

17-2-2020 04:12 PM|Oleh: Saiful| Komen: 134

Jom kita throwback kisah Afifah Nasir yang pernah dituduh sebagai orang ketiga dalam rumah tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah tahun 2017 dulu.

Bila Afifah kena tuduh, ramai yang mengecamnya sebagai seorang wanita murahan sebab siap berpegangan tangan dengan Aliff berjalan ke bilik karaoke.

Tapi teman lelaki Afifah, Wan Ariff tetap mempertahankan aktres itu dan terus menyayanginya walaupun dengan pelbagai kontroversi yang melanda.

Afifah Nasir  dan Wan Ariff, Foto: IG
Tapi baru-baru ini ramai yang terkejut bila adik kepada Anzalna Nasir ini memuat naik gambar lelaki lain dan bukan Wan Ariff!

Foto: IG
Kapsyennya, "Hanya dengan satu pandangan, untuk berada di tempat kita sekarang.

"Terima kasih kerana buang benda lain hanya untuk memastikan awak dapat menghabiskan sepanjang hati pada hari lahir saya, memanjakan saya."



Di ruangan komen ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangan jejaka tersebut.

Dah putuskah dengan Wan Ariff, seorang kekasih yang sanggup melawan dunia semata-mata untuk mempertahankan teman wanitanya?

Setakat ini masih belum ada penjelasan dari aktres ini. Nantikan sahaja. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
2
0
0
Komen: 134
Komen

Previous : "Mental Kena Kuat, Doakan Saya," Siti Elizad Pertama Kali Jalani Rawatan IVF

Next       : Khabar Duka, Ashraf Sinclair Meninggal Dunia Akibat Serangan Jantung

Komen Terbaru

Quote akuman1981 3-3-2020 03:20 PM
mcm ni la bru producer nk cari plakon heroin yg bru!!

1st strategy, tunjuk bfs kt media sosial!!

sedangkn anzalna pun sendu

Lain-lain Komen

Quote MsKathryn 17-2-2020 04:21 PM
Ingatkn cinta mati dgn wan ariff tu..
Quote Rogue98 17-2-2020 04:26 PM
Dah lama break kan.
Pakwe baru lagi hensem n educated.
Quote chicozinn 17-2-2020 04:31 PM
one word only, booo wan ariff..
Quote umbut 17-2-2020 04:31 PM
Tetap ler muka desa... kakak2 muka woww
Quote cmf_blingblings 17-2-2020 04:36 PM
Anak jerung
Quote Kurex 17-2-2020 04:36 PM
manis muka bfbbarubdia.. semoga bf baru pipah ternampak kurex lalu diantinggalkan pipah utk kurex
Quote samshik 17-2-2020 04:37 PM
Dlm adik badik die.. Die plg xbp nak lawo kot..
Quote tipah89 17-2-2020 04:38 PM
oo baru tau da clash dgn adudu.
Quote mzsnam 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed adi ni... myb lps LMK da kawin syed adi ngn afifahla kot. tk sangka sangat.syed adi ni sesuau ngn LMK
Quote mimie2luv 17-2-2020 04:43 PM
Edited by mimie2luv at 17-2-2020 04:45 PM

Tasty juga her new beau
Quote puracendana 17-2-2020 04:43 PM
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

LMK sah kawen mehh ?
Quote ellZack 17-2-2020 04:49 PM
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

Dengan glomac? But she's still young kot. I ingat nak menuju puncak dulu baru settle down.
Quote mimie2luv 17-2-2020 04:49 PM
Handsome,body hot!
Quote LindaCat 17-2-2020 04:53 PM
mzsnam replied at 17-2-2020 04:40 PM
ala syed adi yg ensem duk ovesea ni ke couole ngn afifah.. dulu littlemisskhan  selalu like pic syed ...

LMK dah kawin?
Quote fushimi 17-2-2020 04:57 PM
muka cam hanak hanak ikan je

pipah tu lawo je tapi muka tua

kalau dah jodoh congrats untuk pipah

janji anak jerung



Quote Ladybird910 17-2-2020 04:58 PM
Muka maznah sgt..
Quote Gincubiru 17-2-2020 05:00 PM
tak ensem mana pun , tapi pompuan tu pun takdelah lawo mana , kalau orang kampung memang sah tak lawo ..
Quote Acikgomen 17-2-2020 05:05 PM
Yang lawa betul walaupun tak mekap, Mia. Budak pipah ni muka kampung abis
Quote fushimi 17-2-2020 05:07 PM
Kurex replied at 17-2-2020 04:36 PM
manis muka bfbbarubdia.. semoga bf baru pipah ternampak kurex lalu diantinggalkan pipah utk kurex

cam gini pun leh taste ke kurex

Lihat semua komen(134)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top