Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Kantoi Curang, Lelaki Letak Gam Gajah Di Kemaluan Isteri Sebagai Hukuman

intan|16-2-2020 10:47 AM Komen: 65
Menyedari dirinya dicurangi isteri bersama 4 lelaki lain, seorang pemuda mengambil keputusan untuk meletakkan gam gajah di dalam alat kemaluan isterinya sebagai hukuman.

Kejadian yang berlaku di selatan Kenya itu telah dilaporkan oleh media tempatan menerusi beberapa mesej di media sosial isterinya, petik laporan Mirror. 

Kredit foto: Carian Google

Dikatakan wanita itu berhubungan dengan lelaki lain ketika suaminya itu tiada di rumah untuk urusan perniagaan.

Lelaki yang dikenali sebagai Mumo itu mendakwa dia mempunyai bukti kukuh mengenai skandal isterinya itu dengan empat lelaki lain.
Kredit: Carian google

Malah Mumo turut ternampak gambar bogel yang dihantar isterinya kepada salah seorang daripada skandalnya itu.

Dilaporkan Mimo meletakkan gam gajah dalam kemaluan isterinya itu sebelum berangkat ke Rwanda untuk urusan perniagaan sebagai hukuman.

Berita itu mengejutkan penduduk Kenya dan Mumo akhirnya ditahan polis.-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
4
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
6
Bosan
2
1
0
Komen: 65
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote puteribaya 21-2-2020 10:37 AM
olezzeli17 replied at 20-2-2020 05:19 PM
Pandai2 la settlekan, ye tak?? Sapa suruh gi gam yg bini punya.. Hehehe..

bebal..ikut rasa binasa ni

Lain-lain Komen

Quote Victorioussss 16-2-2020 10:52 AM
Fuh terus jadi anak dara si bininya

Sempit ketat dan xbole masuk kalau tak dipaksa
Quote EvieWanKenobi 16-2-2020 10:57 AM
mana dia belajaq?
Quote kuzaime 16-2-2020 11:08 AM
Gam gajah kot terkena kat jari pun tension aje rasa, berhari2 lah jari tu kesat aje rasa lain. Ni pulak dlm poen
Quote olezzeli17 16-2-2020 11:11 AM
Habis laa.. X dpt nk buka.. Kemut2 gitu je la.. Hahaha..
Quote yuki812 16-2-2020 11:16 AM
tak tau lah ni nak gelak ke nak murung baca citer ni..
Quote ellez 16-2-2020 11:23 AM
Xpaham knp pompuan bini org suka berskendel..
Quote mizzmimi 16-2-2020 11:25 AM


ni kan adoo.. apoo.. kang ko 'nak' pon tak boleh abang oi..
Quote MissLana 16-2-2020 11:40 AM
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ubatnya kena mendapat belalai gajah la
Quote sarah82 16-2-2020 11:46 AM
Aku kena gajah pun pedih tangan.. Ni pulak  tuttt kena gam gajah..
Quote any42 16-2-2020 12:43 PM
kena simpati ke tepuk tgn ni
Quote MissVixen 16-2-2020 12:54 PM
Padan muka. Hahaha. Laki perempuan yang curang begini je ubatnya.
Quote noor2 16-2-2020 12:57 PM
Kesiannya boleh luka ...
Quote shernazz 16-2-2020 01:04 PM
Bertabah bini
Puasa lah sepuasnya   
Quote adeqbun 16-2-2020 01:08 PM
laaahhhh cerai je lahh...
Quote aiva 16-2-2020 01:14 PM
sampai 4 orang skandalnya punnn melampau
Quote sukacactus 16-2-2020 01:19 PM
Xtau nak simpati ke nak memadankan muka
Quote ReginaGeorge 16-2-2020 01:34 PM
So lepas ni kalu laki curang, lubang urethral sumbat gam gajah..

Biar tak dapat kencing {:hero
Quote dudaberhias 16-2-2020 01:41 PM
soooo sheolsss dara kembali la kan
Quote airmineral 16-2-2020 01:44 PM
camane nak cuci balik kaso hilang tu dan bila masa dia letak gam tu. curiousss

Lihat semua komen(65)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top